Maar eergisteren heb een leuke Lander Graziella 401 op de kop kunnen tikken
ik was de eerste van 29 opvolgende mails. De meneer zei dat hij gek werd van iedereen die hem wou
Ik wil de elektriciteit vernieuwen, eventueel met zonnenpaneel of daglichtpanneel werken. Het badkamertje wordt leeg gehaald, geen oranje lavabo meer maar een porta potti in een degelijke ruimte. De grote zit wordt omgebouwd tot vast bed, kleine zit blijft. Keukentje zal vernieuwd worden, kastjes zullen ook allemaal vernieuwd worden. We gaan hem gebruiken voor vooral korte trips (max 4 dagen) dus heel veel opbergruimte hebben we niet nodig. We gaan hem wel zo praktisch mogelijk indelen, maar daar moet ik nog allemaal over nadenken.
Buitenkant wordt hij aan de onderkant groen bovenkant blijft wit.
Ik vond het idee ook wel leuk om hem volledig in orde te maken op het origineel, maar er is zoveel schade aan het hout, de kussens,... dat we toch bijna alles moeten vervangen. Dan ga ik liever voor volledig mijn smaak.
Ik ben enorm aan het twijfelen over de voortent. Er zit eentje bij, maar wij gaan hem nooit gebruiken. Ik weet dat dit een object is wat meerdere mensen wel zoeken. Alleen.. met het idee op eventueel later verkopen is een voortent wel interessanter natuurlijk. We willen er voor onszelf een luifel (open zijkanten dus) aan maken voor wat extra schaduw.

Een beetje wat ik mooi vind voor de binnenkant:

En dit is hoe ik de buitenkant graag zou willen:

Disselbak ook wel verven dan, en ik denk eerder iets donkerder

ik kwam op een site uit die speciaal zonnepanelen voor caravans en campers leverde maar dan kan ik dus veel beter ergens anders kijken. Gaat dus ook op het lijstje, als ik ben afgestudeerd met een half jaartje wil ik er ook een opknappen dus ik kijk hier lekker mee voor de tips and trics