Moderators: ynskek, Ladybird, Maureen95, Dani, Giolli, Hanmar, Mjetterd
goeroe schreef:Lol, jij mag dus haar 'verrassingsfeestje' organiseren, maar zij bepaalt wie er komen en wat ze wel en niet wil doen? Misschien kan ze het dan beter zelf regelen.
BabiiVeeraa schreef:Iedereen een hapje laten maken is kostenbesparend en zo weet je zeker dat er voor iedereen iets is wat diegene lust. Ik zou het wel een beetje afstemmen qua zoet/hartig, dat niet iedereen met negerzoenen met muisjes aankomt
Qua “activiteit” hangt het van de zwangere af. Bij een vriendin laatst hadden we een soort puzzeltocht door het centrum, super leuk, maar niet iedere aanstaande moeder zit hier op te wachten ivm vermoeidheid, zware buik, opgezette enkels etc. Voor mijn schoonzus hebben we dus gewoon lekker in de tuin gezeten en daar spelletjes gedaan.
Cadeau is ook zoiets. Mijn schoonzus had ALLES al, letterlijk alles. Keer twee, want een tweeling. Voor haar hebben we dus allemaal kleinigheidjes gekocht, Zwitsal pakketjes, rompertjes in allerlei maten, lekkere verwenspulletjes voor haarzelf.
Een andere vriendin had juist aangegeven graag een kinderstoel te willen, dus hebben we allemaal bedrag x ingelegd en daar de stoel van gekocht.
Spelletjes die ik al een paar x heb meegemaakt en die leuk waren:
- 30 seconds en dan de kaartjes allemaal zwangerschap/baby gerelateerd
- babyhapjes proeven en raden
- rompertjes versieren (leuk als slinger!)
- luiers ruiken
- babyfoto’s raden
- multitasken (met baby in de hand opdrachten uitvoeren)
goeroe schreef:Er haalt toch niemand uit? Ik vind het gewoon nogal bijzonder hoe het gaat. Ik ben ook eens verrast met een babyshower en dat vond ik hartstikke leuk, maar het zou niet in me opkomen om er om te gaan vragen. Dat neemt niet weg dat ik het lief van jou vind dat je het voor je vriendin wilt organiseren. Het lastige is dat wij jouw vriendin niet kennen. Voor de één kan het niet gek genoeg en de ander zit daar allemaal niet op te wachten. Ik werd meegenomen voor een high tea, kreeg een hoedje op, we deden een paar grappige spelletjes, ik kreeg wat cadeautjes en het was gezellig. Vrij standaard volgens mij, maar ik had het totaal niet verwacht en dat maakte het juist leuk.
Gebruikers op dit forum: Aard_Bijtje, Annisa, arjaaaaa, ashley1, CRos95, hagelslag, loez, N_B_N, Sabine_95, TheNovelist, Theseus, Valentijn5, verootjoo, xnaomivdh, xSalina, zigranta en 36 bezoekers