Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Siggislief schreef:De pauzes zijn verspreid over de hele dag heen.
Om +-8:30u 15min (als ik om 7u zou beginnen) en daarna het liefst om 11:30u weer 15min en daarna om 14:00u 30min.
Maar ik sta soms daar letterlijk alleen, en dan beginnen ze al vanaf het begin te eisen dat er in 15min tijd bepaalde dingen zijn gedaan,
en om 11:30u moet alles klaar zijn.
Als je om 11:30u NIET klaar bent, dan kan je die 15min pauze wel vergeten en dan moet je eigenlijk wachten tot 14:00u.
Ik kan hun snelheid niet aan, dat heb ik hun al tig keer verteld en iedere keer is het pushen tot het uiterste!
Sta daar soms letterlijk met de handen in het haar omdat ik gewoon NIET meer weet wat ik moet doen.
Of we staan er met z'n 2'en dan krijg ik de wind van voren dat het allemaal wel sneller kan etc,
en dan beginnen ze al half van wat ga je doen, wat ga je doen!!
Terwijl ik wel aan het bedenken ben wat ik ga doen,
heb ik dat idee al in het hoofd en als zij dan er tegen aan gaan pushen wat ga je doen?!
Dan ben ik het zo vergeten.
Heb in mijn proeftijd (2 maanden) een dag gehad dat ik om 8:30u mijn eerste en laatste pauze
heb gehad van 15min. de overige 45min kon ik wel vergeten!
En werkte die dag tot 13:00u en om 15:15u stond ik er nog!
SusanH schreef:Heb je ook nog andere begeleiding of eventueel familie die samen met jou en je jobcoach in gesprek kan? Als ik jouw verhaal lees krijg ik het idee dat jullie elkaar niet goed begrijpen je jobcoach en jij. Jullie komen er samen in ieder geval niet uit nu. Dan kan het fijn zijn om iemand anders die jou goed kent erbij te hebben als jullie de volgende keer in gesprek gaan.
Renee_S schreef:Ik werk zelf ook in de horeca (moet nieuw personeel opleiden) en ik weet hoe enorm frustrerend het voor beide partijen kan zijn wanneer iemand de werkdruk in de horeca niet aan kan. Maar even plat gezegd, iemand kan het of iemand kan het niet. Wanneer de horeca en de werkdruk niet bij je passen gaat dit denk ik ook echt niet beter worden. Ik zou je dus aanraden om in overleg te kijken of je ergens anders ander werk kan vinden, in een samenwerking waarvan beide partijen wel gelukkig worden!