Wat doen jullie in de avond?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:10

Ik ben even nieuwsgierig.
Mijn vriend en ik eten ergens tussen 19.30 en 20.30. Dit kan ivm werk niet vroeger op de avond.
Na het eten ploffen we zo'n beetje iedere dag van de week op de bank en kijken we tv. Mega saai.

Nu ben ik opzoek naar iets dat we kunnen doen in de avonden na het eten. Niet iedere avond van de week uiteraard, maar een keer of 2/3 in de week iets anders dan tv kijken zou leuk zijn.
(bij beter weer tennissen we overigens een keer of 1/2 in de week na 21u).

Wat doen jullie in de avond na het eten?

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:12

Tv kijken :')
Heb niet echt een spannend leven dus ik lees mee.

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:13

Na het eten gaat een van ons tweeën ons kind kn bad doen, de ander ruimt op. Kind samen in bed leggen.
Daarna voorbereiden voor de dag erna, eventueel dingen even bespreken qua voorbereiding. Meestal nog wat dingen voor werk doen en daarna filmpje kijken of een serie. Soms doe ik iets voor Mn studie of lees ik een boek over mijn vakgebied.

lovelucydan

Berichten: 2067
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:14

Wij doen ook niet veel hoor. Mijn vriend die games speelt op de ps4 en ik kijk tv soms samen een film of serie. Inderdaad saai maar goed na een dag werken heb ik ook niet altijd zin om wat te doen, soms gaan we naar vrienden of eens uit eten of een keertje bowlen ofzo. Gewoon simpel kan ook heerlijk zijn

LieZ_Horses
Berichten: 2205
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:16

Ik ben ivm werk 3 a 4 avonden per week op stal. Maar de avonden dat we samen zijn en wat willen ondernemen gaan we naar de bios, winkelen of doen we bord spelletjes. Of zoals gisteravond gezellig bowlen met de vriendengroep. :Y)

Straks als het ‘s avonds weer lekker lang licht is gaan we weer lekker met de hond fietsen.

nouklime

Berichten: 1008
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:18

Paardrijden? Sportschool? Spelletjes? Wandelen? Frummelen aan elkaar? Serie kijken? De was doen? Schoonmaken? Thee met een vriendin? Ik kan een hele lijst opnoemen met dingen die er te doen zijn na het eten haha

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:18

Ik sport, ga 1/2 keer per week naar de film en heb na school huiswerk. Of ik ga langs paard.

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:20

Wij eten wanneer het werk technisch uitkomt :+ Als ik werk tot 18.15 ben ik thuis rond 19.00 uur en staat het eten al klaar.
Ik waterpolo 2x per week, dinsdag en donderdag en dan vermaakt meneer zich prima zelf.
Vaak wandelen wij 1x per week savonds, blokje om :)
En verder lekker TV kijken, een bordspel of puzzel of soms de PS4 of de WII :)

Anoniem

Re: Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:22

Wij wandelen en sporten veel samen in de avond. In de zomer wat meer dan in de winter maar toch :+

BarbaLala

Berichten: 9609
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:26

Ik werk, doe de honden, de paarden en dan duik ik m'n bed in :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33799
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:45

Mijn lijstje, met mijn vriend samen kijk ik meestal een film of gaan we wandelen als het nog licht is.

Maar wat ik vaak doe:
- Netflix
- sporten
- foto’s bewerken
- met hamsters bezig
- opruimen
- schoonmaken
- werken
- social media
- boek lezen
- keyboard oefenen
- met vriendinnen afspreken/samen eten

JudithGigi

Berichten: 4204
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:48

Pfoe, ik heb zelden een avond dat ik echt niks doe :')
Over het algemeen 1 of meerdere van deze dingen:

- Naar stal
- Naar de sportschool
- Eten/blijven hangen bij schoonouders
- Werken aan projectjes
- Series/films kijken
- Gitaar spelen
- Gamen
- Afspreken met vrienden

verootjoo
Berichten: 35645
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:53

Ik heb 1x in de week orkest repetitie en de andere dagen meestal vergaderingen/bestuurswerk/ commissiewerk/andere dingen te doen. Zou willen dat ik eens op de bank kon ploffen, dus ik ga stoppen met bestuurswerk :j

Serenity350
Berichten: 1383
Geregistreerd: 06-12-16
Woonplaats: Omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:54

Och, ik herken het wel een beetje hoor, zeker in de wintermaanden. Wij eten ook redelijk "laat" en omdat we vroeg opstaan zit er dan niet zoveel tijd meer tussen eten en slapen.

Om je een idee te geven: rond half 8 eten we, kijken we altijd samen een aflevering van Last Week Tonight, rond half 9 gooi ik de paarden naar binnen of als ze buiten blijven krijgen ze hooi voor de nacht. Dan zitten we nog ff bij de houtkachel, ik op Bokt en hij op Tweakers 8-) en rond 10 uur is het meestal echt wel tijd om te gaan slapen.

In de zomer is het een heel ander verhaal, dan wordt er in de avond vaak nog geklust, in de tuin gewerkt, noem maar op. We hebben allebei de neiging veel meer energie te hebben als het langer licht is in de avond.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:57

Ik ga elke weekavond sporten (hardlopen of dansen). Verder uit eten, reis plannen, wandelen. Ik land ook elke avond wel op de bank hoor. Beetje lezen, bokken, duolingo en met de kat knuffelen. Oja en in bad gaan.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 10:57

Na het werk doen we altijd eerst de paarden. Tegen de tijd dat we avondeten is het 20:00-20:30.

Dus dan nog even filmpje kijken/netflix of wat lezen, kopje thee en dan naar bed rond 22:30.

Dit is eigenlijk het enige moment van de dag dat we even tijd hebben om rustig te zitten :-)

Melvern
Berichten: 4410
Geregistreerd: 14-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:03

Dankzij mijn unlimited pas van de bios ben ik met grote regelmaat 's avonds in de bios te vinden. Ik wil ook 's avonds nog wel eens wandelen in het bos of skeeleren met de hond.

mystery1980
Berichten: 4225
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:09

wij hebben geen tv staan, dus doen altijd wat anders. Meestal begint het als we thuis komen met hoe was je dag en we kletsen dan door onder het eten en de koffie erna. Kunnen uren samen kletsen. Maar soms wandelen we wat of lezen we een boek, of gaan we bij vrienden langs, klussen wat in huis, ruimen op, of maken het erg gezellig, heb eigenlijk nooit een loos moment.

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:32

Eten, gamen, tv kijken, soms op de laptop artikelen schrijven of reizen bekijken :') of administratie, de hond uitlaten en de avond is zo weer voorbij. Ik probeer 22.30 op bed te liggen want ik moet 6.30 op.

Sporten heb ik in de winter geen energie voor.

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 11:34

Wij eten rond 6 of 7 uur. Afhankelijk van hoe laat ik of partner thuis komt. Daarna doen we eigenlijk niet zo veel meer. Dat is voor ons een rustmoment van de dag die we samen willen spenderen. Maar we zijn van plan om in de avonden een sportmoment in te plannen. :)

Sabbientje

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Re: Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 12:02

Ma, Wo, Do en Vrijdag avonden gaan we naar de paarden.
Dinsdag avond ga ik naar mijn zus, waar mijn moeder dan ook is.
Zaterdag en zondag ligt het eraan of we wat op het programma hebben staan. Hebben we niets, dan hangen we op de bank en kijken TV.

ElCamino

Berichten: 8931
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 12:09

Nou, ik werk 40 uur in de week van 08.00 tot 16.30 uur.
Daarna rijd ik naar mijn paard en kom nooit vóór 19.00 uur thuis...
Dan nog boodschappen doen en koken, en nee ik haal niet voor een week eten, ik bekijk per dag waar ik trek in heb. Dus meestal pas rond 20.00 / 20.30 klaar met eten, afwassen .
Dan moet ik eerlijk zeggen dat ik geen zin meer heb in iets "dóen".

Ik kijk even TV, meestal Discovery, NGC of BBC first...
Soms heb ik een periode dat ik Netflix kijk, dan sla ik door en móet ik een serie aflijken :D
Soms lees ik een boek, ook wisselend

Ik vind het ook leuk om fotoboeken te maken op internet! Ik merk dat we veel foto's maken met onze mobiel en nooit meer met camera oid, die foto's zie je nooit meer terug vaak.
Daarom maak ik een fotoboeken serie "lol-met-mijn-knol" en dan Part I, Part II en nu bezig met Part III.
Elk fotoboek bestrijkt 2 jaar lang foto's van dingen die we samen doen. Met teksten en data erbij. Ook echt leuk om terug te kijken.

En ben bezig nu met een groot boek met pagina grote foto's, erg moelijk selecteren maar heel gaaf om te doen. Kost werkelijk úren....

Suzanne_J

Berichten: 1460
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 12:19

Doordeweeks ga ik bijna iedere avond sporten (paardrijden, hardlopen, fitness groepsles of zelf fitness). Regelmatig werk ik in de avonden nog (lesvoorbereidingen en nakijkwerk) en als ik nog tijd over heb, dan lees ik graag. Mijn vriend doet ook zijn eigen ding doordeweeks. Hij gaat ook sporten, werken of gamen. In het weekend nemen we wel de tijd om samen op de bank te liggen en dan kijken we een film of documentaire.

Ik vind het heerlijk als ik doordeweeks eens tijd heb om op de bank te liggen met een boek of iets op tv, kan daar echt van genieten!

Amado7

Berichten: 10732
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 12:29

Wat eten sommige mensen laat! Maar dat komt dan natuurlijk omdat je nog aan het werk bent.

Ik ben k over 6 klaar met eten. Dan meestal even wat kleine dingetjes. En s avonds naar vriendengroep, paard, pianospelen, oppassen, dorp, series kijken, lekker lang in bad, gitaar spelen, boek lezen of naar een vriendin, Ik heb eigenlijk altijd wel wat te doen.

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Wat doen jullie in de avond?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 12:31

Voor deze avonden hebben wij een onbeperkt naar de bios kaart...
Als we ons echt vervelen gaan we naar de bios :+