Een enorme irritatie aan broeken.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 18:30

Hoi ts :wave: .

Na een héél lange zoektocht heb ik gewoon DE broek gevonden!! (Bijna half zalando gekocht :')). Écht waar, ik ben zelf mega moeilijk in mijn broeken want ze moeten énorm elastisch en comfortabel, maar toch mooi zijn ... Ohja, en ik haat broeken die beginnen slodderen ^). En dit is hem gewoon *\o/* : https://www.zalando.nl/only-onlpower-mi ... f-k11.html

https://www.zalando.nl/only-onlpower-mi ... f-k11.html

Mega elastisch, dikke en zachte stof, héél nauwaansluitend, zelfs aan de enkels én na een volledige week te dragen, nog steeds volledig nauwaansluitend ! Niet twijfelen, dit is hem :D . En je hebt hem in verschillende kleuren ook :).
Er is geen enkele broek in mijn kast die daar ook maar kan aan tippen. Ik draag dan ook altijd dezelfde :Y).

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Een enorme irritatie aan broeken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-21 19:21

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die broek vind ik ondanks mega veel elastiek echt niet lekker zitten hij het kruis.

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 20:23

Petrichor schreef:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die broek vind ik ondanks mega veel elastiek echt niet lekker zitten hij het kruis.


Is het echt die specifiek? Want ik heb er ook verschillende van only, maar die zitten belange niet zo goed als degene die ik jou heb doorgestuurd. Vreemd want hier zitten die echt perfect. En ik ben echt geen gemakkelijke :').

Maar goed ja, iedereen is anders natuurlijk ;).

Succes met de verdere zoektocht, het is echt niet makkelijk, ik ken er alles van :roll:

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Een enorme irritatie aan broeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 20:56

Ik heb maat 36/38 en van de comfort broek maat s/m

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Een enorme irritatie aan broeken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-21 21:15

Jaa het is echt dat model, maar er is sowieso geen enkele Only broek die ik lekker vind zitten. :+

Omany

Berichten: 694
Geregistreerd: 06-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 22:17

Petrichor schreef:
Jaa het is echt dat model, maar er is sowieso geen enkele Only broek die ik lekker vind zitten. :+


Oei ja, dan kan ik u niet meer verder helpen := . Succes ermee :))

Sunrise19

Berichten: 4395
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Breukelen

Re: Een enorme irritatie aan broeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 22:28

Geen idee of je er wat aan hebt hoor. Mijn dochter is ook zo'n drama. Zegt dat ze jeuken, prikken etc

Zij draagt dus leggings, joggingbroeken of treggings? Zo'n legging broek. Zij vind die van h&m het fijnst zitten. Heb niet het hele topic gelezen dus sorry als dit dubbel is. Succes hopelijk vind je wat.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-21 22:47

Petrichor schreef:
Zoo speciaal voor jullie even mijn billen op de foto gezet. :') Oja ik heb een mooie oma onderbroek aan vandaag en zoals je ziet geen lijntjes.


[ [url=m/tyKh2Q.jpg]Afbeelding[/url] ]



Toch een charmante foto en je bilomvang valt reuze mee :j

Wat maakt die broek nou zo fijn?

Is het te vergelijken met het vrije gevoel van een joggingbroek?

Draag buiten werktijd altijd spijkerbroeken maar zodra het kan wissel ik die om voor zo'n charmante plofbroek :o




Is het te vergelijken met deze? https://www.ullapopken.nl/nl/broeken/sw ... 27510-1129


Deze zit ook zo fijn <3
Is alleen te groot..

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-21 23:10

Wat maakt deze broek zo fijn, ik ga proberen om een zo goed mogelijk antwoord te geven, dus ik zal eerst even schetsen wat ik vooral niet fijn vind.

Ik haat het als broeken stug zijn en niet zacht. Zelfs 99% van de leggings vind ik niet zacht genoeg. Daarnaast hebben veel leggings en (spijker) broeken met zogenaamd veel stretch zo'n walgelijk hangkruis waardoor je je bovenbenen voelt plakken. Of als je gaat zitten en de knoop in je buik port en je buikvetje even over de boort komt loeren dat vind ik zo vreselijk.

Tot overmaat van ramp heb ik vorig jaar bij de Livera een pyjamabroek gekocht als legging, deze was super zacht en je had het gevoel gewoon niks aan te hebben. Alleen heb ik toen het elastiek in de boort wel kapot geknipt en een nieuw elastiek erin gedaan omdat deze toch wat te strak was. :+

Wat maakt deze broek nou zo fijn: heel simpel deze broek heeft geen van de bovenstaande problemen. Het elastiek van de boort sluit netjes aan maar zit niet te strak, de boort zit hoog dus hij verstopt mooi wat vetrolletjes. De broek is zacht, je hebt bijna niet door dat je wat draagt. Het kruis sluit super mooi aan zoals dat hoort, de pasvorm is dus perfect.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Een enorme irritatie aan broeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 11:09

Ik lees je uitleg met een grote glimlach _O-
Je kan een ijskast aan een pinguïn verkopen :D

pjer
Berichten: 1579
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Een enorme irritatie aan broeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 17:35

Vandaag mijn broeken al binnen gekregen en toen ik ze zag dacht ik nog dat dat nooooit ging passen maar ze zitten allemaal heel fijn en nergens te strak. Ik heb hele dikke bovenbenen en dus broekmaat 48/50 ik heb de jeans van TS in 46/48 genomen en die zit heerlijk en een andere blauwe broek een maat groter en die is een fractie minder zacht maar zit ook heel fijn. (de one size fits all thermo leggings hebben ook hun naam eer aan gedaan, dacht echt dat dat niet zou lukken maar ze zitten beter dan andere thermo leggings die ik heb en ach die zijn voor onder een skibroek of een jeans dus maakt niet uit dat dat er wat strak uit ziet, ze zitten prima)

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-21 20:37

Ik heb ze ook vandaag binnen gekregen en heb oa. de cranberry kleur, ik ben verliefd <3 Geen idee of het me goed staat ook, ik heb nog geen tijd gehad te passen :D Ik zit eindelijk op de bank na een drukke dag dus ik hoop dat ik vanavond nog zin heb en anders morgen.

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-21 20:45

Even een update: ik heb de andere broeken ook binnen en die vind ik dus minder fijn. Vind deze te dik, daar hou ik niet van. :+

Mocht iemand ze voor 20 euro ex verzendkosten over willen nemen hoor ik het wel. Het gaat om de effen zwart en zwart met krijtstreep maat XXL/XXXL kaartjes zitten er nog aan.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 10:51

Petrichor, ze zijn toch 12.50 nieuw? Waarom verkoop je hem voor 20?

Ik vind het voor deze prijs wel het proberen waard, maar ik ben erg benieuwd naar meer foto's. Heeft iemand toevallig een aanfoto van een andere broek van de site van confortbroeken? Ik ben heel benieuwd of ze er echt een beetje netjes uitzien.

Edit: ik ben ook benieuwd waar ze van gemaakt zijn, want dat staat er niet bij. Iemand die het weet?

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Een enorme irritatie aan broeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 10:59

Ze verkoopt 2 broeken voor 20,- ;)

Volgende week komen ze hier binnen.

De thermo legging ...is dat te vergelijken met een maillot?

meintje

Berichten: 1834
Geregistreerd: 07-02-07
Woonplaats: Waterlandkerkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 11:03

Ik heb ze besteld en ik ben niet zo enthousiast. Stof is niet fijn vind ik. Ook de pasvorm is niet wat ik verwachtte gezien de lovende verhalen hier. Bij de onderkant van de pijpen sluiten ze bij mij niet mooi aan en het kruis zit te strak.

Ik heb er 1 met touwtjes en de normale. Die met touwtjes lijkt wat losser te vallen.

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 12:28

Annetje schreef:
Petrichor, ze zijn toch 12.50 nieuw? Waarom verkoop je hem voor 20?

Ik vind het voor deze prijs wel het proberen waard, maar ik ben erg benieuwd naar meer foto's. Heeft iemand toevallig een aanfoto van een andere broek van de site van confortbroeken? Ik ben heel benieuwd of ze er echt een beetje netjes uitzien.

Edit: ik ben ook benieuwd waar ze van gemaakt zijn, want dat staat er niet bij. Iemand die het weet?

Ik verkoop ook beide broeken samen voor 20 euro. :)

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:59

De blauwe en zwarte broek zijn 85% katoen en 15% elastaan. De cranberry is 67% katoen, 31% polyester en 3% elastaan. Ik voel niet echt verschil. Hooguit voelt de cranberry wat gladder en de zwart/blauwe ruwer.
Ik heb maat 36/38 en dit is broek s/m. Geen randjes van ondergoed te zien, wel bij de lichte kleur van de broekzakjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Een enorme irritatie aan broeken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 15:05

Staat je goed! De broeken die ik verkoop is er 1 van de zelfde als op de laatste foto van xCSWx en dan de effe zwarte. :D

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Een enorme irritatie aan broeken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 15:27

Dankjewel. Als ik overigens veel gegeten heb :+ dan vouw ik de rand 1x naar onder en zit de rand gewoon onder je buik. Maar verder heb ik hem altijd gewoon hoog zitten, vind ik wel fijn ivm vetrolletjes dat dat toch minder te zien is.

mememe
Berichten: 1766
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Ureterp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 16:07

Oh dit topic had ik eerder moeten vinden :wow: .
Nu de Miss Etam failliet is -O- , kan ik eigenlijk nergens meer een broek vinden die past. Ik heb een grotere maat nodig en lengtemaat 36. Een normale broek voor een normale prijs heb ik nog niet kunnen vinden, 100 euro voor 1 broek gaat me echt te ver. Broeken gaan bij mij zo snel stuk :') .
Hoe zitten de comfort broeken, lijken het echt broeken of moet je er altijd een tuniek over heen dragen? Weet iemand ook hoe lang de broeken zijn, ik ben 1,80m.
Voor 12,50 durf ik het bijna wel aan om te bestellen, heb nog 1 broek die bijna kapot is en 1 nieuwe die niet lekker zit. Gelukkig werken we thuis, maar heb straks geen broek meer om de kont :=

Petrichor

Berichten: 10535
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-21 16:08

Je kan ze echt dragen als broek! Mocht je XXL/XXXL dragen dan heb ik die dus. Ik ga het echt bij de jeans houden dat is echt mijn broek, heb er net weer een paar besteld. :')

Anomien

Berichten: 7390
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 16:14

Oh ja. Sinds ik rokjes kan dragen. Graag

Maar op de boerderij wat minder praktisch

Hier stevige boven benen en x pootjes die net aan de korte kant zijn. Resultaat; altijd een riem om en altijd schuurplekken tussen de benen.
Soms al na 4-5 x dragen. Zelfs als ik die broeken op mijn kantoordag aan heb (weinig lopen).

Veel vind ik lelijk, maar mis ook de echte kwaliteit. Vraag regelmatig in winkels naar de schuurplekken. En ook naar de verkopers die ook stevige bovenbenen hebben.
Heeft niemand daar last van, behalve ik.

Zo zuur. Broek a 70-90 euro die na 5x dragen al een oude stalbroek mag worden.

En de betere broeken hebben een hangend kruis of een knellende rand.

Heb maat 33-32... Why.

Rocamor

Berichten: 10881
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 16:16

Petrichor schreef:
Je kan ze echt dragen als broek! Mocht je XXL/XXXL dragen dan heb ik die dus. Ik ga het echt bij de jeans houden dat is echt mijn broek, heb er net weer een paar besteld. :')


Om even een beeld te schetsen, dit is voor maar 42/44?

mememe
Berichten: 1766
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Ureterp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 16:24

Petrichor schreef:
Je kan ze echt dragen als broek! Mocht je XXL/XXXL dragen dan heb ik die dus. Ik ga het echt bij de jeans houden dat is echt mijn broek, heb er net weer een paar besteld. :')


Hahaha ik heb er eerst ook maar 2 besteld, hoop zo dat het wat is en dat ze lang genoeg zijn. :)
Heel Bokt straks aan de comfortbroeken, moeten we er nog om vechten :')