Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 20:09

Ik was op Mallorca ik zat bij het zwembad en er zat een gezin.De man verteld over een inbraak bij hun huis, dat was een jaar geleden zij hij. Toen vertelde hij weer iets daar over en toen zij hij dat weet ik nog zo goed omdat er een vogel op mijn hoofd poepte.

Op dat moment poept er weer een vogel op zijn hoofd, wij gingen hard lachen maar hij merkte het zelf niet van die poep.

Croo

Berichten: 297
Geregistreerd: 27-05-10
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 20:12

Giolli schreef:
Ik ben zelf zwanger, nu 16 weken maar dit was een dood enge periode. (Zeker tot 12 weken)
Nee dit hoor je niet vaak nee en je wilt het ook niet horen... Bizarre toeval even!


En toevallig dat jij nu 16 weken bent, precies het moment dat het bij mij mis begon te gaan (ik wil je niet bang maken, want het is echt zeeeeeeer zeldzaam!!). Ik ben overigens pas chill bij een goede 20 weken echo. Dan durf ik te geloven dat de zwangerschap wel goed zit. Bij de eerste was dat al zo en dat zal bij een volgende alleen maar sterker zijn door wat we nu hebben meegemaakt. Herhalingskans is gelukkig nihil, ik zou de geschiedenisboeken in gaan als het nog een keer gebeurt, want dan zou ik de eerste zijn *even voor de zekerheid afkloppen*.

Oja! ik bedenk me ook dat een collega van mijn man tegen me vertelde (toen de zwangerschap net bekend was bij iedereen) dat haar dochter in een spannende situatie zat, want ze had net de punctie gehad. De zwangerschap daarvoor was namelijk afgebroken door een ernstige afwijking. Normaal vergeet ik dat soort dingen. Maar dit is zo goed blijven hangen, omdat ik toen ook meteen zo'n raar gevoel had toen ze dat vertelde.

MCSchout

Berichten: 148
Geregistreerd: 07-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 20:15

Haha, lollig topic.

Ik heb ooit een soort van voorspellende droom gehad over schoonzus en broer. Ik droomde dat ze een grijze shetlander gekocht hadden en ik ging er naar toe om de nieuwe aanwinst te bewonderen. Dit vond ik zo'n grappige maffe droom dat ik hem tegen mijn vader vertelde, want ik had nog nooit eerder gehoord dat zij interesse had in Shetlanders en als er een paard zou komen, daarnaast was mijn broer absoluut geen paardenman. ALS er een paard ooit een paard zou komen, dan toch wel een maatje waar ze op zou kunnen rijden. Dus nee dat was absoluut niet wat zou kunnen gebeuren! Mijn vader en ik hebben er allebei nog lol om gehad.

Twee weken later belt mijn broer op met de vraag of ze de trailer kunnen lenen. Ze hebben namelijk een zwart-witte shet gekocht...

Ik weet nog dat ik toen mega verbaast zei tegen mijn vader: weet je nog wat ik laatst nog tegen je vertelde over die droom? We hebben er samen ons over zitten verwonderen haha.

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 20:21

Ik schijt ook in mijn broek voor de 20 weken echo hoor... zucht, wilde dat het voorbij was!

doezel2

Berichten: 2559
Geregistreerd: 07-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 20:26

Een afrekening een herinnering en laatse herinnering in 1 emvelop terwijl we nog mooit 1 brief er van hebben gekregen

Calanthe

Berichten: 1917
Geregistreerd: 11-01-15
Woonplaats: Omgeving Arnhem/Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 20:31

Bijzondere verhalen komen er langs!
Mijn oma is bijna 10 jaar geleden overleden... Mijn moeder belde haar altijd met de huistelefoon, omdat zij niet zo zeer even om de hoek woonde. De week dat zij is overleden belde de huistelefoon constant. Maar echt een aantal keren per week. Het gekke was dat er geen telefoonnummer op stond, het was gewoon een huistelefoon die spontaan afging. Mijn ouders hebben toen de huistelefoon uit de stekker gehaald, waardoor die eigenlijk niet zou moeten werken, maar toch ging die een paar keer af (dit was ongeveer precies een jaar nadat ze was overleden) Toch, nog vorige week ongeveer. Ik was vorige week vrijdag jarig, vrijdag avond toen ik alleen thuis was ging de huistelefoon af. Zonder nummer, zonder iets. De huistelefoon doet het al echt jaren niet, dus ik heb echt ergens het gevoel dat mijn oma nog ergens bij mij is, alsof ze mij even wilde feliciteren.

Wat recenter... In april zijn twee van mijn ooms overleden (ook snel achter elkaar). Ze rookten altijd van die sigaretten die ze zelf moesten clicken, ze rookten ook meestal of in de keuken of in de woonkamer. Een aantal keer toen ik in de keuken of in de woonkamer stond, rook ik een vreemde, bekende lucht... Ook mijn moeder, die eerst dacht dat ik het was. ( :+ ) We weten nog steeds niet waarom die geur ineens opkwam, maar het was heel bizar. We hadden al een aantal jaar geen contact meer met hun, alleen van familie dat ze waren overleden. De lucht ging soms weg, en keerde dan weer terug. De geur bleef tot de crematie hangen... Sindsdien heb ik die geur niet meer geroken.

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 20:36

Dat ik tegen mijn partner zei (in een opwelling, na dat er bijna 10 familieleden van mijn kant waren overleden binnen 6 jaar), dat er voorlopig genoeg waren overleden aan mijn kant en dat zijn kant nu aan de beurt was.
Om zijn vader vervolgens in de middag op bezoek te hebben met het nieuws dat hij k.anker heeft...
(Gelukkig zijn we nu een jaar verder en is hij nu schoon verklaard, en uiteraard nog steeds onder controle bij het zkh, maar ze hebben niks meer gevonden bij de laatste scans en puncties.)

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 20:51

Mijn opa was op 27 mei jarig. Normaal gingen we niet standaard langs als het niet gevierd werd. Toen ik tegenover hem zat aan de tafel kreeg ik ineens een heel naar gevoel, dat dit misschien wel de laatste verjaardag was die ik meemaakte van hem. Op 29 mei kregen we een telefoontje dat opa plotseling was overleden. Heel bijzonder en heb daar heel lang een eng gevoel bij gehad.

AmberG
Berichten: 197
Geregistreerd: 29-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 21:11

Ik werk ergens waar ik soms dicht bij de bezoekers lift sta, die om de één of andere reden altijd de deuren open heeft staan op de begane grond, en ze pas dicht doet als de lift door iemand gebruikt wordt. Nu was ik een keer op de begane grond aan het werk, en ik hoor de liftdeuren dichtgaan, en de lift omhoog. Op zich niet zo bijzonder en ik besteed er ook echt 0 aandacht aan verder. Iets later hoor ik de lift weer naar beneden komen, nog steeds niet zo interessant, tot de deuren opengaan. Ik hoor een stem, naar mijn idee die van een oude vrouw, "ze komen eraan, ze komen eraan" fluisteren, en de liftdeuren weer dichtgaan. Lichtelijk gealarmeerd kijk ik toch even uit nieuwsgierigheid wie er in hemelsnaam dat zit te fluisteren, zie niemand, maar hoor de lift wel weer naar boven gaan. In eerste instantie dacht ik dat ik gek werd, maar een 'logischere' verklaring kan zijn dat er een verward persoon was die t nodig vond met de lift omlaag en weer omhoog te gaan, hoewel ik niet op een plek werk waar echt veel verwarde personen naar binnen komen. We zullen het nooit weten, maar ik schrok me wel een hoedje en ben nog steeds iets oplettender als ik bij die lift aan het werk ben.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:12

Iets wat niet echt bizar is maar wat ik erg bijzonder en mooi vind:
Mijn opa is overleden toen ik een jaar of 3 was, en mijn broertje was nog een peuter. Het is de vader van mijn moeder. Mijn oma was altijd bij ons, sowieso veel omdat mijn vader er nooit was, op een zomerdag toen mijn opa al een tijdje overleden was zaten ik mijn oma, mijn broertje en mijn moeder buiten wat te drinken tot er een dagpauwoog vlinder, bij iedereen op de hand ging zitten. Wanneer je je hand uitstak kwam de vlinder er prachtig op zitten met zijn vleugels gespreid. Hij kwam eerst bij mij, toen mijn moeder, en toen bij mijn broertje en oma. Hij bleef echt eventjes op je hand zitten en spreidde zijn vleugels. Het was zo bijzonder dat mijn moeder er ook foto’s van heeft gemaakt. Mijn oma zei direct met tranen in haar ogen de naam van mijn opa en dat is wat wij toen ten alle tijden hebben gelooft. Opa kwam even langs, als een prachtige vlinder.. <3

Binkie_Eline
Berichten: 1286
Geregistreerd: 17-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:52

Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar vond het toch best bizar. Mijn inmiddels overleden oma wilde weten wat er na haar dood kwam. Mijn stiefmoeder zei, dat als ze dood was, ze terug moest komen als een blauw vlindertje, om te laten zien dat er nog leven was na de dood. Een paar dagen later was mijn stiefmoeder aan het werk in de tuin, komt er een blauw vlindertje aanvliegen, blijft even hangen bij de tuin en vliegt weer door!

Ook van mijn vader, zijn moeder (mijn oma dus) was overleden en toen mijn vader daarna terug naar huis reed hoorde hij het liedje wat op zijn vaders begrafenis gespeeld is op de radio. Een teken alsof mijn oma goed aangekomen was boven?

Cyrilletje

Berichten: 2189
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:56

Toen ik nog studeerde liep ik op een avond van de trein richting mijn appartement. Ik zag opeens dat er een licht boven mij scheen, dus ik kijk recht omhoog en ja hoor, daar zweefde een bal van licht boven me. Het hing enkele seconden gewoon stil en toen schoot het weg. Geen idee wat dat nou was geweest... -O-

En enkele jaren geleden, toen ik alleen thuis was liep ik in de gang toen ik vanuit mijn ooghoeken iets zag bewegen onder de badkamerdeur. Een schoenveter van een schoen die in de badkamer stond piepte een eindje onder de deur door en verdween langzaam maar zeker weer onder de deur door terug naar de badkamer. Dat freakte me wel even out. :')
Ben naar de deur gelopen en hem heel snel opengetrokken, en terwijl ik dat deed schoot de hele veter weg en lag hij toen ik achter de deur keek weer gewoon vlak naast de schoen. Heb nog gezocht naar een muisje ofzo die de veter zou hebben kunnen laten bewegen, maar er was geen muis te vinden en de badkamer was verder hermetisch afgesloten (geen ramen en alleen een luchtventilator in het plafond)... dus... :=

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 23:08

Ik volg :) Heb bijna alle verhalen gelezen en vind het echt heerlijk bizar. Sommige iets minder heerlijk natuurlijk.
Dit is een raar verhaal dat mijn moeder is overkomen:

Mijn grootvader was verhuisd naar het rusthuis en dus moest het huis leeg gehaald worden. De voordeur stond dus open, en beneden alles aan het uit elkaar halen omdat de kringloop winkel langs kwam met een camion om die meubelen te halen. Stond er plots een vrouw in de living die dus gewoon was binnen gekomen en vroeg of we dingen mee namen naar het containerpark. Wij dus nee gezegd, maar wel gezegd dat er zo meteen iemand van de kringloopwinkel langs kwam en ze gerust haar spullen mocht komen brengen en kijken of ze iets wouden meenemen, verder die middag en avond nog verder gewerkt, maar ze is haar spullen niet meer komen brengen. Later die avond belt er iemand aan de deur, ik was niet thuis dus mijn moeder opent de deur. Die vrouw staat voor de deur en vraagt aan mijn moeder waarom mijn moeder haar achtervolgt. Mijn moeder stond daar echt van uuuh wat zegt die nu, dus antwoord mijn moeder met 'excuseer?' Waarop zij zegt met welke auto mijn moeder rijdt en vaak in een dorp komt hier in de buurt (Waar onze HA is en een paar vrienden wonen) en ze daar mijn moeder heeft zien rijden met precies die auto en de precieze datums ook wist te zeggen. Mijn moeder was dus helemaal in shock, want zij had die vrouw nog nooit gezien en het was dus eerder omgekeerd :') De volgende dag die vrouw ook nog in onze straat zien lopen. Toen een hele lange tijd niet meer gezien. Maar enkele maanden geleden stond er een vrouw waarvan ik niet zeker was of zij het was, op de hoek van het plein waarvoor wij wonen een lange tijd echt doelloos stond rond te staren in de lucht en naar de huizen.

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 02:42

We waren vorig jaar bij een potterie in Frankrijk waar ze hele mooie beelden verkochten van dieren. Van 20cm hoog tot wel 3 meter groot, de meeste grote beelden stonden er zo te zien al een hele tijd. We liepen tussen de uitgebreide collectie van die grote beelden en ik zeg tegen mijn moeder: “jeetje wat een grote beelden, je moet er maar plek voor hebben. Wie zou dat nou kopen?” Waarop mijn moeder heel random naar een 2,5 meter hoge witte olifant loopt en zegt: “Nouja, als je rijk bent en veel ruimte heb zeg je, doe mij die witte olifant maar.”
We zijn weggegaan, een half uur later rijden we weer naar de potterie en verdomd welk beeld is verkocht en wordt er opgeladen: de witte olifant _O-

Yevrah

Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 03:16

Ik had m’n moeder al 2 jaar niet gezien. Liep vandaag door het centrum en dacht, de kans is heel groot dat ik haar nu tegenkom. 5 minuten later was het raak. We hebben gehuild, geknuffeld en ga morgen na 2 jaar geen contact bij haar langs.

Toch wel heel bizar. Een moment of actie later en we hadden elkaar niet gezien. Wie weet hoe lang we dan nog geen contact gehad zouden hebben..

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 10:21

Een aantal jaar terug is een hele goede vriend van mijn vader overleden. We waren zo goed met hun bevriend dat ik hem ook altijd ome X genoemd heb. Na zijn overlijden was er een hoop gedoe met de belasting / verzekering en heeft mijn vader zijn auto ( grote vrachtwagen ) tijdelijk gekocht. Toen het tijd was om met de vrouw van X en de papieren naar het kantoor te gaan, konden ze de papieren van de wagen niet vinden! Heel het huis ondersteboven gehaald, maar ze waren echt ontvindbaar. Na een tijdje zoeken staan we met zn alle in de keuken een bak koffie te drinken om te overleggen wat nu, valt er een fotoboek van de bovenste plak in de keuken plat op de grond.... 3x raden wat er in zat; de papieren van de wagen! Niemand stootte tegen de kast aan, het boek stond ook niet ergens aan de zijkant, en het was ook nog in niemand op gekomen om daar te gaan kijken omdat er alleen maar fotoboeken van vakanties daar staan. De auto betekende veel voor X, en de papieren zaten in het boek met fotos van zijn huwelijkreis...

Een week of 3 later:
Ik had het best wel moeilijk met het idee dat X er niet meer was, ik vroeg me ook echt af hoe het met hem zou zijn daar boven.
Die avond ging ik naar bed, en ik trek altijd mijn dekbed strak en stop de randen strak langs de rand. Die nacht “droomde” ik dat X in mijn kamer was. Hij zat op de zijkant van mijn bed en we hadden een heel fijn gesprek, hij had nu geen pijn meer en vond het fijn dat hij nu iedereen in de gaten kon houden. De volgende dag werd ik wakker, en precies op de plek waar hij had gezeten zat letterlijk een zit afdruk van een persoon! Ik ben echt via de muur mn bed uit gegaan om aan mijn ouders te vragen of er een van hun nog in mijn kamer was geweest, maar dat was dus niet zo! Ze zijn toen mee naar boven gelopen om te kijken, en ook zij zagen er echt een zitplek in. Tot op de dag van vandaag is er geen verklaring voor en weet ik nog letterlijk elk woord van het gesprek in mijn “droom” :)

xsensibel

Berichten: 1464
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 10:33

Kippenvel van sommige verhalen hier! Heel bizar.

Ik heb niet iets heel bizars maar wel iets heel grappigs, een aantal weken terug reed ik van mijn werk naar huis en stond voor het stoplicht naast een BMW X5 ofzo. Bestuurder was een beetje stoer aan t doen, keihard muziek aan etc. Dus het licht springt op groen en ik trok best snel op, nu maak ik met mijn golf 3 uiteraard geen schijn van kans tegen zo’n bmw maar die bestuurder vond het prachtig. Hij ging helemaal naar me sijnen, duim naar buiten door het raampje etc.

Rijdt hij me een stukje verder vervolgens klem!! Om een briefje met zijn nummer erop door mn open dak naar binnen te gooien. Ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt _O- :=

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 10:36

Ik heb ook voorspellende dromen/gedachten. Dromen zijn altijd situaties die dan enkele jaren later ook precies zo gebeuren. Alleen de personen zijn nooit duidelijk in mijn dromen, het zijn meer silhouetten, de situatie er omheen klopt echt wel altijd. Ik kan soms een voorgevoel/gedachten hebben die dan precies klopt. Een stom voorbeeld, ik reed laatst naar huis en kreeg ineens het gevoel dat we gingen gourmetten. Dit was niet afgesproken met mijn vriend, we hadden elkaar ook niet daarover gesproken niks. En inderdaad, toen ik thuis kwam stond de gourmet klaar en had mijn vriend als verassing na zijn werk nog vlees gehaald en alles.

Ook heb ik vaak dat ik mijn telefoon vastpak om te kijken of ik een bericht heb, ik dan geen bericht heb, hem neerleg en een aantal tellen later ik dus wel degelijk een berichtje/telefoontje krijg.

speurneusc

Berichten: 5383
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 13:08

zo heb ik eens iets gehad, ik was aan het fietsen en ineens voelde ik een duw en viel ik zijwaarts met fiets om, tegelijk kwam er een vrachtwagen langs die over mijn liggen wielen heen reed. Als ik daar gefietst had was ik er nu ws niet meer geweest. Mijn ouders zijn gescheiden in ik was door de weeks bij mijn moeder en in het weekend bij mijn vader en zijn nieuwe vrouw, paar weken na dat ongelukje zag ik in mijn droom iemand fietsen met een soort bakkersfiets, zo een met een mandje ervoor op, daar zaten allemaal boodschappen in en de tomaten lagen bovenop, ik zag een vrachtwagen deze vrouw raken en ze viel net zoals ik viel, alleen zij bleef liggen met naast haar de tomaten. Ik vertelde later aan mijn stiefmoeder wat ik had gedroomd en wat mij paar weken ervoor was overkomen.

Toen mijn vader net zo oud was als ik toen was is zijn moeder op deze manier doodgereden, mijn vader heeft het zien gebeuren en heeft later ook verteld dat ze boodschappen had gedaan en tomaten had gehaald... Voor mijn gevoel heeft mijn oma mij een zet gegeven zodat ik viel en niet geraakt werd door de vrachtwagen.. Mijn engeltje op mijn schouder dus. Zo iets is mij menig keer overkomen en elke keer door volgens mij ingrijpen door iets goed gegaan. Ik ga er maar vanuit dat ze mij op dat moment beschermde.

Toen ik ouder werd zeiden ook veel familieleden dat ik precies op haar leek toen ze die leeftijd had.
(heb trouwens tot dat ik dat verhaal vertelde aan mijn stiefmoeder nooit geweten dat mijn oma van toen niet mijn echte oma was maar dat mijn echte oma al was overleden.)

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 13:50

ow ik heb ook nog wel wat raars. vroeger toen in nog thuis woonde en stapte de trein uit als ik van school vandaan kwam dan rook ik precies altijd het eten wat we gingen eten die avond. ook al stond dit nog niet op, het werd ons ook nooit verteld wat we gingen eten.

vond dit altijd zo bizar

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 14:51

Mijn opa en oma hebben jaren lang katten in huis gehad omdat mn oma gek op katten was.
Ze vertelde ook altijd over de laatste 2 die ze hadden gehad winnie en poekie.

Toen ze overleden was en ik voor het eerst bij het graf langs ging kwam er opeens een kat vanuit de bosjes keihard naar me toe gerend,Beestje werd helemaal gek!
Spinnen, mauwen boven op mn schoot kruipen, Beestje kroop zowat in me en was niet bij me weg te slaan.

Ben absoluut niet zweverig en geloofde normaal nooit zo in dit soort dingen.
Maar dit was gewoon mn oma die in de vorm van een kat me een laatste knuffel kwam brengen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 17:59

Bizarre dingen komen voorbij, ik heb twee keer iets bizars mee gemaakt.

Mijn moeder was heel goed bevriend met een collega, maar deze collega immigreerde naar Australië waardoor het contact uiteindelijk verloren ging. Twee jaar geleden gingen we shoppen in een stad waar wij niet wonen, we doen dit ook niet zo vaak, 1 a 2 keer per jaar. Dus op het gegeven momenten liepen wij langs een terras en opeens riep iemand mijn moeders naam. Bleek het dus die collega te zijn. Na 20 jaar herkende ze elkaar nog. Echt een gevalletje juiste plaats, juiste tijd. Zij woonde namelijk nog steeds in Australië en was toevallig op dat moment in Nederland. Uiteindelijk heeft mijn zus hierdoor ook de kans gehad om een aantal maanden bij haar in Australië te wonen. Als we elkaar op die dag niet ontmoet hadden was dat ook nooit gebeurd.

Nog een situatie die mij altijd bij zou blijven is dat ik naar school moest maar ik had echt geen zin en het gevoel dat het zou gaan regenen dus ben ik maar met de auto gegaan. Ik heb een usb stick in mijn auto met daarop zo'n 200 nummers. Toen ik mijn auto startte begon een nummer genaamd 'Inspiration' van een artiest waar ik heel erg fan van was(van de 200 nummers zijn er ongeveer 15 van die artiest/de band waarin hij zat). Een paar uur laten op school zag ik dat de desbetreffende zanger die dag overleden was, 27 jaar. Ben er ontzettend kapot van geweest, en nu naar een half jaar is het nog steeds heel onwerkelijk.

Kaatastrof

Berichten: 6261
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 18:52

Nou vandaag nog..

Zitten we aan de bushalte en stopt er plots een ouder model bmw voor het bushokje waarin een man zit met de ramen open. Uit de auto speelt er hele rare soort Arabisch gezang muziek. De man stapt uit, drinkt water en begint dan water over z'n auto te gieten..?? Vervolgens stapt hij terug in en begint hij water over zijn dashboard en autostoelen te sprinkelen. Vervolgens rijdt hij pal voor ons neus nog eens voor en achteruit, om als de bus aankomt naar voren te rijden en iemand komt oppikken :')

Nou mn moeder en ik keken met veel ongeloof naar t tafereel en kregen al bang dat die man slechte bedoelingen had. Van de hele straat kiest hij om pal voor ons neus én dus een bushokje (aka op de busstrook) te stoppen..

femo
Berichten: 1841
Geregistreerd: 20-04-12

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 12:06

Ik heb een keer gedroomd dat iemand in mijn oor fluisterde, maar op een gegeven moment werd ik er wakker van. Toen ik mijn ogen open deed ging het niet weg. dit was echt een kwestie van 2 seconde ofzo.. :O echt zo eng!

Oh, en toen ik een jaar of 16 was had ik de huistelefoon naast mijn bed liggen. om 3 uur snachts ging de telefoon af en ik nam op. (omdat ik bang was dat er iets met familie aan de hand was)
Het was een jongen aan de telefoon vroeg of ik wilde komen helpen, want hij had een kindje helemaal kapot gereden (excuses, maar dat waren zijn woorden). Ik durfde zelf niet te gaan kijken, en ik was ook nog helemaal slaapdronken. Dus heb mijn ouders wakker gemaakt. die sprongen zo snel uit bed om naar buiten te rennen, dat ze helemaal niet bedacht hadden dat er geen kleine kindjes buiten lopen s'nachts, en dat, als zoiets gebeurd wij ook niet gebeld worden, maar de politie. Uiteidelijk belde ze terug om ons uit te lachen. Ik weet nog steeds niet wie dat nou is geweest.

Caitlin_K
Berichten: 3761
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Meest bizarre wat je hebt meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:12

Wauw, kippenvel van sommige verhalen. Sommige vind ik ook erg eng :’)

Ik ben mijn moeder nu twee jaar overleden. Op de dag dat ze overleed gingen we met zijn 3e (broertje, mama en ik) thee drinken en hebben we gekletst over alles en nog wat. Dit deden we normaal niet echt maar iets in mij vertelde dat dit wellicht de laatste keer kon zijn.
Mijn moeder vertelde altijd dat ze een hekel had aan duiven, behalve aan witte duiven. Een maand naar haar dood, zat er iedere dag een witte duif het huis in te kijken. Nu komt deze nog wekelijks langs.

Ook bizar was dat iemand op stal, die mijn moeder niet kon, wel in de wandelgangen gehoord had dat ze overleden was, iets over haar wilde zeggen. Dit is nu een paar maanden terug. Ze vertelde mij het karakter van mama, en dat ze heel veel van mij hield, het erg vond dat ze mij en mijn broertje had achter gelaten, en dat ik mij niet zo onzeker op het werk moest voelen, en dat ik vooral moest blijven doorkletsen (ik vertelde alles, gewoon als ik thuis was tegen het askettingkje.) Daarna zei stalgenoot: ze vind je een Mien dobbelsteen (precies zoals mijn moeder me altijd noemde). Heel bizar. Alles klopte namelijk, ook de onzekerheid op werk en alles. Mijn stalgenoot had dit voor geen 0,0% kunnen weten.