ik zit met een nogal irritant probleem
Ik woon midden in het centrum van Arnhem en in het weekend veranderd dit in een uitgaansgelegenheid. Prima, ik slaap er vaak doorheen. Maar, dronken lui vinden het leuk om midden in de nacht aan te bellen. En hier slaap ik dus niet doorheen. Onze deurbel is erg hard en je wordt bijna je bed uit getrild
En met midden in de nacht bedoel ik 1.00 of 3.00. Niet erg een fijne tijd als je om 7.00 moet beginnen op je werk. Ik heb inmiddels de hoorn naar de haak gehangen (dit werkt helaas niet
), in de hoorn staan bléren wat ze wilde (werd niet op gereageerd) (ik was super moe, vandaar het bléren
), uit het raam gehangen (werkte ook niet) en heb ook de huisbaas gevraagd of de deurbel er in de nacht uit kan, maar daar kreeg ik niet echt antwoord op. Inmiddels ben ik staat een aantal liter water naar beneden te kwakken als het weer gebeurd, maar ik wil geen ruzie midden in de nacht. Wat kan ik doen? Mensen ervaring hiermee?
Groeten Bente
We hebben vier deurbellen, moet ik alleen wel de goeie eruit trekken.... En overdag er weer in doen natuurlijk!
Ik ga kijken hoe die deurbel werkt, dan ga ik zo'n ding aanschaffen