"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rocamor

Berichten: 10913
Geregistreerd: 21-11-02

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 16:47

Waren ze niet meer verbaasd over het feit dat je ze de kaken wilde laten zien ;-)

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 16:51

Lol, mooie typo :') uiteraard bedoelde ik kamer :+
Ik zit met een gebroken teen thuis, is het me vergeven?

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:29

De meeste blinden, verlamden en degene die andere handicaps hebben maken zelf de meest sarcastische opmerkingen of woordgrappen over hun handicap..

carineken

Berichten: 693
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:35

Een halve stal nemen voor mijn paard.

anjali
Berichten: 15150
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 18:57

carineken schreef:
Een halve stal nemen voor mijn paard.

Hoe bedoel je?Je bedoelt hem voor de helft verleasen of zo?

xSCWx
Berichten: 7062
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:40

rainbow8 schreef:
De meeste blinden, verlamden en degene die andere handicaps hebben maken zelf de meest sarcastische opmerkingen of woordgrappen over hun handicap..

Dat klopt inderdaad wel, kende iemand met k*nker en die schold er zelf het hardst mee en maakte er (zwarte) grapjes mee/over.

carineken

Berichten: 693
Geregistreerd: 21-12-07
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 21:47

anjali schreef:
carineken schreef:
Een halve stal nemen voor mijn paard.

Hoe bedoel je?Je bedoelt hem voor de helft verleasen of zo?

Persoon in kwestie betaald een deel van het stalgeld en mag dan een aantal dagen per week mijn paard als het hare bezien.

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 22:55

Stroomdraad van de grond halen zonder te kijken of het stroom er nog op staat :Y)
EN
Het ijzeren hek terug zetten als er stroomdraad tegen komt wat nog aan staat _O- _O-

Ik en stroomdraad gaan niet goed samen

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 08:51

rayoow schreef:
Stroomdraad van de grond halen zonder te kijken of het stroom er nog op staat :Y)
EN
Het ijzeren hek terug zetten als er stroomdraad tegen komt wat nog aan staat _O- _O-

Ik en stroomdraad gaan niet goed samen

houdt het spannend ;)

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 09:24

rayoow schreef:
Stroomdraad van de grond halen zonder te kijken of het stroom er nog op staat :Y)
EN
Het ijzeren hek terug zetten als er stroomdraad tegen komt wat nog aan staat _O- _O-

Ik en stroomdraad gaan niet goed samen

Je hebt nog geen spannende dingen genoeg in je leven?? Of wilde je het graag spannend maken??

rayoow

Berichten: 3456
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 09:32

rainbow8 schreef:
rayoow schreef:
Stroomdraad van de grond halen zonder te kijken of het stroom er nog op staat :Y)
EN
Het ijzeren hek terug zetten als er stroomdraad tegen komt wat nog aan staat _O- _O-

Ik en stroomdraad gaan niet goed samen

Je hebt nog geen spannende dingen genoeg in je leven?? Of wilde je het graag spannend maken??


Leven is spannend genoeg.
Maar met de pony's aan huis let ik gewoon minder op het stroom. Is maar 1 draadje op cavia hoogte :') dus normaal stap ik er zo over

charrr91

Berichten: 932
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 11:25

Nooit meer.. over de beruchte rotonde op het Keizer Karelplein in Nijmegen rijden. Kom er zelf niet vandaan, dus wist ik veel. We gingen een dagje weg en ik wou graag rijden (had net mijn rijbewijs). Moesten we dus over die ... rotonde. Man man man, wat een hel! Auto’s die van alle kanten kwamen met een bijna aanrijding tot gevolg.
Dit alles is jaaaaren geleden gebeurd maar dat was eens.. maar NOOIT weer!

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 11:33

Wat is er bijzonder aan de keizer Karel plein rotonde dan :? Misschien voor beginnende bestuurders lastig, maar verder toch niet heel anders dan elk ander groot verkeersplein waar je even goed moet kijken :)

Misschien maak je het in je hoofd wel groter dan het is en valt het hartstikke mee als je er nu nog eens gaat rijden :)

charrr91

Berichten: 932
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 11:35

verootjoo schreef:
Wat is er bijzonder aan de keizer Karel plein rotonde dan :? Misschien voor beginnende bestuurders lastig, maar verder toch niet heel anders dan elk ander groot verkeersplein waar je even goed moet kijken :)

Misschien maak je het in je hoofd wel groter dan het is en valt het hartstikke mee als je er nu nog eens gaat rijden :)


Auto’s die van alle kanten komen, geen duidelijke lijnen op de weg, stoplichten die allemaal tegelijkertijd op groen staan. Nee, een ware nachtmerrie voor mij. Ben al geen held met dat soort rotondes maar dat ding is gewoon een ware hel voor mij :n

Lumi

Berichten: 4439
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 11:36

Dat ligt er ook aan uit welk deel van het land je komt. Ik heb al een aantal jaar mijn rijbewijs, maar moet er echt niet aan denken om in het westen van het land in de drukte te moeten rijden.
Terwijl waar ik woon ik het geen probleem vind om in de spits en files te rijden.

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 11:41

Haha, ik rij er wekelijks overheen. Bij mij zat het in mijn les een leerstof :Y) goede leerstof kan ik je zeggen, leer je goed om je heen kijken...

En KKP is vrij makkelijk als je door hebt hoe het werkt. Maar je moet wel even weten wie je voorrang moet verlenen en hoe je moet staan als je ergens heen wil.

charrr91

Berichten: 932
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 11:43

Onee het westen moest ik eerder ook niet aan denken!
Nu rijd ik moeiteloos naar Amsterdam. Maar die rotonde heeft zo’n impact achtergelaten. Ik zou er niet zomaar weer overheen gaan. Vooral omdat er gewoon geen duidelijke belijning op de weg staat :?
Ik kom niet uit de stad dus dan komt er ineens wel heel veel op je af!

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 11:44

Ik ken iemand die belijning vaak heel onduidelijk vind. Is hij meer bezig met welke lijntjes hij moet volgen dan met het verkeer om hem heen, die weer vind dat hij andere lijnen moet volgen.

Ik kan goed overweg met de grote pleinen van Nijmegen... het westen vind ik ook een ramp ja.

Eef_Bam

Berichten: 4115
Geregistreerd: 19-08-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 11:46


Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 11:49

Wij hadden al moeite met een verkeersplein in Arnhem, ook zo’n vaag groot rotonde-met-stoplichten-ding met een parkeertunnel er nog binnenin en zo, waar dan dus ineens auto’s uitkomen... En het helt allemaal en dan beland je daar als beginnend bestuurder met je kleine karretje...
Vier rondjes gereden of zo, totaal verdwaald, uiteindelijk maar een willekeurige afslag genomen en compleet omgereden om dáár maar niet nog eens over te moeten.
Daar ga ik echt nooit meer naartoe hoor _O-

Geef mij maar een ritje naar Rotterdam in de spits... Stukken makkelijker.

Marocje
Berichten: 5612
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 11:54

Vind die ook heel eng en gevaarlijk. Maar je moet hem niet zien als rotonde volgens mij.

Ik vermijd hem ook het liefst.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 12:06

Marocje schreef:
Vind die ook heel eng en gevaarlijk. Maar je moet hem niet zien als rotonde volgens mij.

Ik vermijd hem ook het liefst.

Ik vroeg me al af welke, die bij het station?! Die zie ik indd niet als rotonde

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 12:11

Ik vind Arnhem een hel voor de bestuurder, wat een onduidelijkheid op een hoop. Maar goed, ik probeer Anhem dan ook helemaal te mijden...

Marocje
Berichten: 5612
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 12:18

Oh, Arnhem geen probleem, maar daar woon ik. Wel veel dat je maar 1 richting op kan en zit je fout, mag je een grote omweg maken :=

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 12:29

Riddershow schreef:
Ik vind Arnhem een hel voor de bestuurder, wat een onduidelijkheid op een hoop. Maar goed, ik probeer Anhem dan ook helemaal te mijden...


Dat heb ik dan weer met Nijmegen :')