"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 23:17

Wespen :=

Ik haal nooit meer een kudde ponys met veulens uit de wei alleen :+ , hengst met meerdere merries en 2 veulens in de wei . Hengst gepakt en de merries gingen achter hem aan dacht ik , opeens liepen overal ponys (zoals moest , maar dan in alle weilanden waar ze niet mochten komen) en ik miste 2 veulens.. Tot ik plons hoorde en gelijk in paniek de begeleider roepen (zorgboerderij) en hij kwam direct aandraven om de veulens uit de sloot te halen (ondiep ze konden staan , dus even de kantjes maaien ondertussen :') ) . Zo hij haalde stroom van de draden en bij een paal ging hij naar beneden maar daar zat dus een wespennest _O- :(:) , hij die sloot in springen voor de veulens zodat die niet gestoken konden worden maar hij had ongeveer 20 steken van die krengen :(:)

Nooit meer alleen de ponys verplaatst :') , jaren terug maar weet het nog goed :')

CalipsoLover

Berichten: 5577
Geregistreerd: 14-08-11

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 23:35

Deze week: Naar een andere kapper gaan anders dan die van mezelf, denk dat ik m'n haar kon afscheren na het kleuren 8)7

PowerPoef

Berichten: 1200
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 23:50

Met slippers aan tegen de grond trappen.
Was boos op een vriendin en trapte met mijn tenen naar beneden tegen de stenen. Grote teen lag open en mijn vriendin lachte zich rot. Mijn ego had een grotere deuk dan mijn teen #) :=

Ghostattack

Berichten: 11245
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 02:39

Aanwezig zijn bij een optreden van John de Bever.

Mijn god wat was dat erg _O- Het is dat de rest van de avond wel gezellig was haha

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 09:43

Nooit meer ga ik een toothy tab van de lush gewoon opeten. Ik had geen idee hoe je het moest gebruiken en ik dacht dat het werkte als pepermuntje: door te kauwen en dan door te slikken ofzo (ik had het al cadeau gekregen). Nou, het was zo vies! En ik heb de hele nacht keelpijn gehad :') Dat doen we dus nooit meer. De volgende keer lees ik gewoon op internet wat ik moet doen _O-

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 09:51

Trouwen valt bij mij ook in de categorie "dit doe ik nooit meer" :')

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 09:54

Kimmie25501 schreef:
Nooit meer ga ik een toothy tab van de lush gewoon opeten. Ik had geen idee hoe je het moest gebruiken en ik dacht dat het werkte als pepermuntje: door te kauwen en dan door te slikken ofzo (ik had het al cadeau gekregen). Nou, het was zo vies! En ik heb de hele nacht keelpijn gehad :') Dat doen we dus nooit meer. De volgende keer lees ik gewoon op internet wat ik moet doen _O-


Ik las net op de site dat je m fijn moet knabbelen en dan je tandenborstel nat maken en poetsen als altijd. Het heeft dus de werking van tandpasta.

Kimmie25501

Berichten: 7566
Geregistreerd: 19-01-14

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 09:59

Ja dat las ik net ook, had ik eerder moeten weten :')

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 10:51

Hahahahah Kimmie, ik zie je al schuimbekken _O-

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 14:49

:D briljant topic!

Als kind heel hard trappen op de fiets en dan je benen achter op de bagagedrager leggen (waarom ook echt?) }:0 dat ging meestal goed tot het moment dat ik thuis de oprit opfietste en mijn benen vast bleven haken (geen handremmen toen). De garagepoort was toen best hard...

Oh en de spacefall op de kermis (zo'n vrije val op zo'n toren) nooit meer! Ik heb er nog een trauma van.

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 14:58

M_D_H schreef:
Zonder zwembandjes in het diepe zwembad springen terwijl ik nog geen zwemdiploma had :+


Oh ja, dat heb ik ook gedaan inderdaad...mijn ouders kwamen er pas achter toen ik druipend naast ze stond -O-

Daphne__
Berichten: 12474
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 14:59

Flying_Angel schreef:
Judigno schreef:
Mezelf optrekken aan een tafeltje als ik op wil staan als ik op de grond zit :Y) Dat heb ik gedaan toen ik 3 was, resultaat was een gebroken pols.
Dezelfde pols brak ik nog een keer toen ik 8 was. Toen struikelde ik over een put :D Burgemeester was langsgeweest, beloofde de put weg te laten halen. Ik de put aangewezen, hebben ze de verkeerde put weggehaald...


Dit bovenste deed ik ook, tv stond op tafeltje en I trok me aan het tafeltje op. Kiept om valt zo die tv op mijn hoofd :(:)


Dit doet me denken aan wat ik 2 weken geleden nog had. Ik ging perongeluk op de rand van de weegschaal staan en toen kiepte die om. Automatisch pak ik me vast aan de stellingkast... maar dat ding is van plastic, dus toen viel ik alsnog, maar dan met stellingkast en alles wat er op stond.

Was 's nachts en het maakte zoveel lawaai dat ik dacht dat iedereen wakker zou zijn. Maar niet dus, diepe slapers hier :')

Druif_01

Berichten: 8838
Geregistreerd: 04-11-01

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:05

Zoiets had mijn zus ook, ze wilde zich als kind verstoppen en ging in de wasmand zitten die onderin de badkamerkast zat. Die kast zat alleen niet vast aan de muur. Resultaat: kast omgevallen op de wastafel die ook finaal afbrak van de muur :D mijn zus had niets overigens haha, mijn ouders enkel een rolberoerte.

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:06

In de El Condor in walibi, Man o man wat een hell was dat _O-

Anderhalf uur in de rij gestaan terwijl het 30 graden was, Iemand zien flauw vallen vanwege die hitte, Daarna met je stomme kop voorin gaan zitten met je bril nog op je snufferd, Heb nooit meer zo hard gegild als toen _O-

Vind een heleboel achtbanen leuk en kan dr ook een boel hebben, Maar niet als de karretjes onder de baan hangen en hij 10 keer over de kop gaat ben ik toen dus achter gekomen _O-

hamsterfan

Berichten: 4246
Geregistreerd: 09-11-07
Woonplaats: Velserbroek (bij Haarlem)

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:17

Achterop de fiets bij iemand stappen (ongeveer halfuur) en dan met flinke kramp in je benen af willen stappen. Zakte zo door mijn benen omdat er geen gevoel meer in zat, ook een gevalletje van dat doe ik nooit meer :+

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:21

Quasi nieuwe, nog niet ingelopen schoenen meenemen naar een 3-daagse citytrip naar Londen met een strakke planning (veel wandelen), onder het mom 'ach, dat zal wel lukken'. Het lukte dus niet :+ planning half moeten omgooien en kroop nog net niet Londen door. Nooit meer!

anjali
Berichten: 15140
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:23

julius_juut schreef:
Oh, ook iets wat ik nooit weer zal doen: Libellen met de hand uit spinnenwebben helpen. Een grote keizerlibel 'gered' maar als dank hing dat beest aan m'n vinger. XD Doet nog verdomde zeer ook, met die grote kaken. Ik pak voortaan een glas om die beesten te helpen. :P

Ik wist niet dat libellen kunnen steken!Ik heb wel eens in een tropisch buitenland tijdens het zwemmen een heel groot op een wesp gelijkend insect in het water zien spartelen.Toen ik hem wilde redden van de verdrinkingsdood stak hij keihard in mijn vinger. Voortaan gebruik ik een blaadje of iets anders om dergelijke dieren op te vissen.

Christiene
Berichten: 7731
Geregistreerd: 18-11-04

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 15:49

heel lang met je benen over elkaar zittten.. en dan gewoon opstaan om na de wc te gaan... dat wil niet met een slapende voet..

Lynnepinny

Berichten: 2708
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 16:15

Kimmie25501 schreef:
Nooit meer ga ik een toothy tab van de lush gewoon opeten. Ik had geen idee hoe je het moest gebruiken en ik dacht dat het werkte als pepermuntje: door te kauwen en dan door te slikken ofzo (ik had het al cadeau gekregen). Nou, het was zo vies! En ik heb de hele nacht keelpijn gehad :') Dat doen we dus nooit meer. De volgende keer lees ik gewoon op internet wat ik moet doen _O-


Heb ik ook een keer gedaan, maar dan in de winkel :') Was geen erg prettige ervaring.

Sokje_6
Berichten: 3927
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 19:25

Tijdens een weekendje weg werd ik natgespoten tijdens het ontbijt, blijkbaar zat ik in de linie van een watergevecht. Als bedankje wilde ik mijn glas water over iemand heen gooien, maar helaas gooide ik mijn glas per ongeluk mee :oo Hij ontweek hem mooi (gelukkig kan ik niet gooien) maar het glas knalde natuurlijk wel uit elkaar in honderd stukjes, helemaal verspreid over het terras. Wat voelde ik me knullig!

Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 20:33

Na een feest in het buitenland in de taxi stappen terwijl ik eigenlijk al even moest plassen. 'Doe ik wel in het hotel'...


Drie kwartier onderweg geweest, er viel niet te communiceren met de chauffeur. Midden in de nacht, lekker hobbelige wegen.

Wat kan een te volle blaas toch vreselijk zeer doen...man man man... Nooit meer!!!!

Lynnepinny

Berichten: 2708
Geregistreerd: 14-03-10

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 20:47

Ohh, dat heb ik ook meegemaakt in Schotland met een directe busreis van 1,5 uur maar Edinburgh.. zit je dan met je blaasontsteking en al na drie kwartier moeten plassen. Moest bijna huilen toen ik eindelijk kon :+

Amber_anne

Berichten: 6927
Geregistreerd: 09-04-18

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-18 21:38

In de houten kleding kast klimmen en de hele kast op je krijgen, me moeder moest me er onder uit redden.

Of een muis/rat met de hand oppakken uit het kippenhok omdat die bijna dood was en ik het zielig vond als de kippen hem zouden pikken. Nou beest beet keihard in mijn hand en ik liet hem vallen waar ik me nog schuldiger over voelde. 3 dagen pijn in mijn had gehad van die beet

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 07:15

Een oester eten.

Gisteren voor het eerst geprobeerd en heb 's avonds 3 keer overgegeven.. nooit meer.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-18 08:12

xPabloBokt schreef:
Een oester eten.

Gisteren voor het eerst geprobeerd en heb 's avonds 3 keer overgegeven.. nooit meer.



Dit doet mij denken aan 10 jaar terug.
Ik ging met mijn moeder uiteten bij een nogal chique restaurant. En we zijn allebei vis liefhebbers dus bestelde een etagère met kreeft, oesters, mosselen, krab etc vrij luxe.
En natuurlijk een heerlijk toetje. Die avond echt genoten van het eten. Maar ik was nog maar net thuis en 200 euro aan vis komt er zo weer uit. Sinds dien hou ik het bij een simpel stukje vlees of zalm. En eet nooit meer meerdere vissoorten door elkaar. Maar ook nooit meer schaal dieren zoals oesters en mosselen. Als ik ze alleen al ruik ga ik bijna over mijn nek.