"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:29

Van de bandenglijbaan afgaan bij Centerparcs en knockout naar beneden gaan en net voor het landingsbad bijkomen uiteindelijk een gebroken ruggenwervel eraan over gehouden hebben. Nu anderhalf jaar later nog steeds last van.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:35

Over een bankje springen in de gymles toen ik nog op de middelbare school zat.
Ik was te lomp voor woorden en brak twee tenen. :=

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:35

xSiep schreef:
Mijn wenkbrauwen verven!!
[ [url=m/tCadVI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zelfspot. Heerlijk :))

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:41

Vrijwilligerswerk doen op een manege. Wat voelde ik me daarna slecht. Nooit weer

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:42

Captain schreef:
Super leuk topic!!! :))

Ik wrijf nooit meer in mijn ogen nadat ik pepers gesneden heb. :')


Zo herkenbaar. :+

Milan_lover

Berichten: 6195
Geregistreerd: 26-10-08
Woonplaats: Witteveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:44

Volleybal! Of andere balsporten... Op de middelbare met gym een ongelukje gehad waardoor de volleybal erg hard aankwam en mijn duimen achterover klapte. De leraar vond dat het wel meeviel en liet me doorgaan. Na nog 3 klappen op de duimen toch maar gestopt en naar de huisarts gegaan. Die zei me een week af te wachten en als het dan niet beter werd terug te komen. Ondertussen nog een lang weekend weg geweest waarbij iedereen wou zwemmen. Daarna nog een keer uitgegleden over de sneeuw/ijs en pijnlijk geland omdat ik mezelf niet op kon vangen. Toen maar doorgestuurd naar de plastisch chirurg. Wat bleek? Beide duimen goed gebroken en bij een zelfs de pees afgescheurd, die hebben ze moeten reconstrueren %) 2 jaar gerevalideerd met gips en spalken, maar ik heb er nog altijd last van... Sindsdien ontwijk ik alles wat met ballen te maken heeft #)

february

Berichten: 183
Geregistreerd: 10-09-13
Woonplaats: Courtenay, BC Canada.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:44

- als 8 jarige met hoogzomer op zo'n matjesglijbaan in Europapark in Duitsland denken dat je Aladdin bent op z'n vliegende tapijt en rechtop gaan staan. Ging finaal onderuit en was volledig ontveld en had tweedegraads brandwonden op m'n arm van het schuren over een loeihete glijbaan. Heb dat hele park bij elkaar gekrijst, ze dachten dat het luchtalarm af ging :o

- een 'scootertje' huren in Indonesië. Scooter bleek een motor, want ik wilde de bergen in en daar adviseerden ze me wat meer power. Ging twee dagen heel goed, flinke bergpassen en smalle paadjes in de rijstvelden getrotseerd. Toen lag er op een simpele, vlakke weg een steen en klapte m'n stuur om. Lag ik daar bloedend op het wegdek, half uur voor zonsondergang in de middle of nowhere. Gevonden door een politieagent toen ik daar stond te bibberen met m'n EHBO set om de boel te ontsmetten en verbinden. Doorgereden naar een lokale kliniek waar een 'dokter' werd opgetrommeld (volgens mij gewoon de lokale kleermaker :x ) die onverdoofd vier hechtingen in m'n kind prutste. Ging lekker ontsteken naar een paar dagen. Eerder naar Bali moeten reizen i.v.m. röntgenfoto's en hartfilmpje omdat het niet goed ging en vervolgens nog 4 weken met gekneusde ribben rond gestrompeld en al m'n geplande duiken moeten afzeggen |(

Ik kwam er overigens later pas achter dat je, als je in NL geen motorrijbewijs hebt, je niet verzekerd bent als je in landen als Thailand, Indonesië en Vietnam een scooter huurt. De scooters daar zijn sowieso zwaarder dan in Nederland en vallen dus eigenlijk altijd al onder de motorrijtuigen. Je bent dan niet WA-verzekerd als je een ander schade toebrengt en ook keren zorg- en reisverzekeringen niet altijd uit. Ik had het specifiek nagevraagd bij de ANWB en die hebben nota bene een internationaal rijbewijs meegegeven met de boodschap erop 'also for mopeds', maar me nooit geïnformeerd over deze regelgeving. Voor mij dus echt nooit meer!

Lukasje
Berichten: 11294
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:48

Euh, 2 gevalletjes die te maken hebben met euh .. een dringend toiletmomentje.

Járen geleden op weg naar Zuid-Frankrijk komen we in een file terecht. Boeren hadden met tractors de autosnelwegen geblokkeerd uit protest tegen ik-weet-niet-meer-wat. Resultaat: uuuuuren stil staan in een snikhete auto. Wat ik nog wèl weet, is dat ik dringend pipi moest doen. Dan komt er een moment dat je denkt: 't is òf wat zoeken, òf pipi in de broek. Ik kijk rond: Rechts een file met vnl vrachtwagens, daarnaast een torenhoge berm; links van ons een betonnen muurtje, een betonstrook en terug een muurtje die een scheiding vormen tussen ons en de rijstroken in de andere richting.
Dusssss ... inderdaad ..... onder luid getoeter van enkele vrachtwagenchauffeurs was dat een moment waarbij ik dacht: nooit meer!

En toch...
Mijn toenmalige vriend en ik fietsen, alweer in Zuid-Frankrijk, langs een nogal drukke baan. Al enige tijd ben ik op zoek naar een geschikt plekje om je-weet-wel .. Maar niks -O- . Het wordt zoooo dringend dat zelfs het fietsen pijn begint te doen. Dan merk ik ein-de-lijk een grasstrookje achter een grote haag op! Ideaal!! Ik zwier mijn fiets neer (het kan niet snel genoeg gaan) , trek mijn fietspak naar beneden (jaja, toen had ik nog een lijntje dat ik zo'n strak wielrennerspak uit 1 stuk aan had :j ), zet me -ondertussen dus halfnaakt ongeveer- neer en net op hét moment komt er een dame woedend naar me toegelopen. Bleek ik in haar voortuin te zitten. Oeps !

Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:49

Denken dat je nog snel even voor een auto kunt oversteken. Bam, been op drie plekken gebroken en blij dat ik nog leef. Voortaan kijk je wel een keer extra of wacht je toch maar even. Een harde les :(

Mazida
Berichten: 1384
Geregistreerd: 31-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:00

Siep, you made my day *\o/*

Anoniem

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:04

Laks zijn het met testen van mijn duikuitrusting voor een duik. Ik zet de boel zo'n 3x per dag op dus werd een beetje lui, testte niet of alles wel werkte. De eerste keer bleek er een gaatje in mijn hogedrukslang te zitten (had dus keihard kunnen ontploffen), de volgende keer bleek mijn ademautomaat het niet te doen. Die doe ik vaak pas in mijn mond als ik al naar een meter of 2/3 ben afgestegen. Lekker professioneel :')

Gelukkig kwam ik er beide keren aan de oppervlakte achter.

Keizerinnnn

Berichten: 1218
Geregistreerd: 09-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:12

Danique schreef:
Laks zijn het met testen van mijn duikuitrusting voor een duik. Ik zet de boel zo'n 3x per dag op dus werd een beetje lui, testte niet of alles wel werkte. De eerste keer bleek er een gaatje in mijn hogedrukslang te zitten (had dus keihard kunnen ontploffen), de volgende keer bleek mijn ademautomaat het niet te doen. Die doe ik vaak pas in mijn mond als ik al naar een meter of 2/3 ben afgestegen. Lekker professioneel :')

Gelukkig kwam ik er beide keren aan de oppervlakte achter.


In Egypte keer gehad in water zag ik belletjes en toen riepen ze nog Small bubbles, small problems. Ik wil afdalen naar beneden blijkt hele inflator lek te zijn dus alle lucht die ik mijn BCD in pompte vloog er net zo hard weer uit :') gelukkig was mijn vader erbij (instructeur) en die heeft alles netjes opgelost.'

Of inderdaad op 3 meter zitten en willen gaan ademhalen.... fles nog dichtgedraaid := := te vaak te vaak... we hebben er maar een signaal aan gekoppeld want het is iets wat in de familie zit... fles niet opendraaien en op die manier kunnen we het onderwater even oplossen, ook niet heel professioneel... oeps.

edit

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:18

Mijn vriend steekt nooit meer zo een rode peper in z'n mond :+
Laatst bijgewerkt door x_Jeanine_x op 14-06-18 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Berichten: 33269
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:18

Schaatsen.

Van kleins af al de motoriek van een hijskraan en op 7 jarige leeftijd dan ook met schaatsen op mijn kop gevallen. Zware hersenschudding als gevolg. Nooit meer durven schaatsen tot we op mijn 16e met school naar de Uithof gingen. Klasgenootjes'ah Mars dat kun je wel joh, niet zo bang doen''. Drie minuten en 100 meter verder had Mars dus haar pols gebroken :=

Het universum heeft me duidelijk gewaarschuwd, ik schaats noooooit meer :P

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:21

Een survival doen in een korte broek, nooit meer.

Of bijrijders op mijn paard zetten, daar ben ik ook van genezen :=

Benoite

Berichten: 691
Geregistreerd: 27-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:21

Natte toiletdoekjes in de wc gooien.. 1,5 week niet thuis kunnen slapen een hoop s h.i.t :r en stress..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:23

Lauriannnn schreef:
Danique schreef:
Laks zijn het met testen van mijn duikuitrusting voor een duik. Ik zet de boel zo'n 3x per dag op dus werd een beetje lui, testte niet of alles wel werkte. De eerste keer bleek er een gaatje in mijn hogedrukslang te zitten (had dus keihard kunnen ontploffen), de volgende keer bleek mijn ademautomaat het niet te doen. Die doe ik vaak pas in mijn mond als ik al naar een meter of 2/3 ben afgestegen. Lekker professioneel :')

Gelukkig kwam ik er beide keren aan de oppervlakte achter.


In Egypte keer gehad in water zag ik belletjes en toen riepen ze nog Small bubbles, small problems. Ik wil afdalen naar beneden blijkt hele inflator lek te zijn dus alle lucht die ik mijn BCD in pompte vloog er net zo hard weer uit :') gelukkig was mijn vader erbij (instructeur) en die heeft alles netjes opgelost.'

Of inderdaad op 3 meter zitten en willen gaan ademhalen.... fles nog dichtgedraaid := := te vaak te vaak... we hebben er maar een signaal aan gekoppeld want het is iets wat in de familie zit... fles niet opendraaien en op die manier kunnen we het onderwater even oplossen, ook niet heel professioneel... oeps.

edit

_O- _O- Lekker bezig, ik check om dit soort taferelen wel ALTIJD de tanks van mijn studenten, alleen die van mezelf schiet er nog wel eens bij in :+

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:25

Voetballen
Noten rapen
Fietsen met heel veel drank op
Zonder zadel paardrijden

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:29

Ah hier ook trampoline's!! Ik ben paar jaar geleden door de trampoline gesprongen, scheurde gewoon open. Knie gebroken en heel de zomer op krukken en in de gips.

NEVER AGAIN haha ondingen trampolines.

Afbeelding
]Afbeelding

Anoniem

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:32

Ik vind trampolines sowieso maar gevaarlijke ondingen :=

Dieselpaard
Berichten: 1758
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:38

Wat een fijn topic! Geen mooier vermaak dan leedvermaak, toch? :D

Ik ga nooit meer een vrije val oid doen. Altijd als ik het zie denk ik: oh gaaf! En als ik erin zit moet ik bijna huilen van de spijt! Laatste keer was Slagharen, 3 jaar geleden.
Ik ga ook nooit meer te veel drinken. Ik ben een paar keer zo dronken geweest dat ik niet meer weet wat ik heb gedaan! Zo heb ik ooit eens midden in d’r nacht mijn eigen toilet gemaakt: prullenbak middenin de keuken zetten, zitten, plassen, naar boven lopen om door te trekken en vervolgens bij m’n vriend z’n kant in bed stappen :# Mijn vriend vroeg de volgende dag wat ik nou eigenlijk was wezen doen. Ik geloofde niet dat ik eruit was geweest tot ik de prullenbak ik de keuken zag met een klein plasje eromheen. Sindsdien drink ik zo goed als niks meer :oo

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:46

Oh die trampolines doe ik ook nooit meer. Laatste keer samen met een vriendin erop, sprong de hond er ineens bij dus ik knalde op mijn vriendin haar hoofd. Zei had een gat in haar hoofd ik was drie voortanden kwijt. Ze zijn er weer ingezet en het zit nog steeds maar echt mooi meer. Was vreselijk, heb nog niet zoveel bloed gezien als toen, en de gaten die je dam voelt met je tong geven me nog nachtmerries.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:53

Fietsen met een muziekinstrument aan het stuur terwijl ik wat gedronken had. Resulaat: oudjaarsdag door kunnen brengen op de huisartsen post omdat ze dachten dat ik mijn elleboog gebroken had. Achteraf bleek er een klein scheurtje in te zitten.
Oja, heeft mij ook nog een nieuw muziekinstrument gekost en dik €200 eigen risico op de laatste dag van 2017 :=

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 23:07

Ik heb ooit een jointje gerookt. Daar werd ik zo ziek van dat ik dat spul nooit meer heb aangeraakt.

Anoniem

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 23:17

Ik spring ook nooit meer over een fietsenrek heen :+