"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
musiqolog
Berichten: 3362
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:13

Phoeboe schreef:
De verkeerde kant op rennen op een roltrap... Het was even goed gegaan maar helaas niet elke keer :') M’n been lag van m’n knie tot m’n enkel open, precies op dat randje met die lekkere ribbeltjes. Het gebeurde op Schiphol voordat we op vakantie gingen, dat doe ik dus nooit meer

O ja, dat heb ik als kind ook eens gedaan. Nou ja, het was een rolpad, dat leent zich beter voor "spookrennen". Maar toen viel ik neer: niks gebroken maar wel heer erg geschrokken.

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:18

Geweldig topic! Heerlijk die verhalen :')

Ik stap dus nooit meer op losse putdeksels, afdekkingen..
Op het busstation in Myanmar, Yangon, een megaaa terrein met honderden bussen. Wij werden bij de juiste bus afgezet en ze gaven nog aan, je kan je backpack hier achterlaten. Maar het is zo'n chaotische bende, ik dacht veilig mijn tas bijhouden en nog even wat gaan eten. Stond er een pallet waterflesjes op de stoep, ik stapte er naast op een plank, die klapt weg en ik zat op de grond, 1 been in het riool en met mijn backpack vast onder die pallet flesjes %) Help! Mijn vriend heeft mij aan mijn tas weg moeten slepen.
Kreeg gelukkig wel een douche aangeboden (lees een ton water met bakjes).. nog nooit zo goor gevoeld.
Sindsdien loop ik dus heel panisch om elke putdeksel of los liggende dingen op de weg :+

anjali
Berichten: 15209
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:25

Warboel schreef:
Ik hing een keer een tasje met een Dopper erin aan het stuur van m’n fiets. Ik dacht dat ik m hoog genoeg gehangen had zodat hij niet tussen m’n spaken kwam.

Tijd later kwam ik bij op het asfalt en daarna heb ik nog wat flarden van dat ik in de ambulance lag :Y) Dopper tussen m’n spaken, over de kop geslagen, vol op m’n gezicht gelandt. Zware hersenschudding, bril kapot, geen idee wie m’n ouders en vriend waren. Jukbeen waarschijnlijk gebroken, sowieso een beschadigde zenuw waar m’n bril m’n wang in geduwd is, heb er best een tijd zo bij gelopen:

[ [url=m/6i1Re4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat doe ik dus echt nooit meer, iets aan m’n stuur hangen :=
Heeft me echt een boel ellende gekost, heb nog steeds soms last van m’n jukbeen en hoofd.

Zo ben ik ook een keer met de fiets over de kop geslagen.Ook hersenschudding,beschadigde kaakkoppen,snee in kin.Daarna heb ik fietstassen gekocht zodat ik nooit meer iets aan het stuur van mijn fiets hoef te hangen.Er zijn mensen die zo hun nek hebben gebroken!

LvA1993

Berichten: 422
Geregistreerd: 08-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:26

Gydja schreef:
Toen ik jonger was en op de fiets zat kreeg ik het geniale idee om mijn armen te kruisen. Rechter hand aan mijn linker stuur en linker hand aan mijn rechter stuur... Binnen 2 sec lag ik op de grond. Dat doe ik dus nooit meer


Ik denk dat heel veel dit geprobeerd hebben... :') ik ook althans, geen succes.

horsiegek

Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-10-05
Woonplaats: Ergens tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:27

Proberen te gaan lopen met nieuwe slippers... die dus nog aan elkaar vastzitten :Y) :roll:

ClaudiaHS

Berichten: 8063
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:30

Even snel een stalschot van massief hout van 3 meter x 2.20 meter proberen te verschuiven met je broer.
Het was oktober en de stallen voor de paarden waren nog niet klaar.
Via marktplaats 6 complete stallen op de kop weten te tikken van heel dik massief hout met metalen rand.
Mijn man was weg met de kinderen en mijn broer kwam langs om te kijken hoe we het beste konden plaatsen en waar hij de boel aan elkaar moest gaan lassen.
Ik kreeg het fantastische idee om het zijschot vast op de plek te zetten om te kijken hoe we uit kwamen.
Na een half uur klooien stond het schot netjes op zn plek.
In een 10e van een sec lag ik er onder :roll:
Ding was heel iets gaan hellen en weegt zeker 200 kilo en daar hou je niks aan met 2 man.
Met veel pijn, moeite en adrenaline heeft mijn broer hem iets op weten te tillen zodat ik er onder weg kon kruipen.
Tot zo ver niks aan de hand.
Dacht dat het goed was gegaan tot ik wilde opstaan.
Dit lukte wel maar voelde heel vreemd, niet perse pijnlijk.
Toen ik een stukje wilde gaan lopen deden mijn benen niks >;)
Broer in paniek en ik had zoiets van nou breng me maar naar de auto, dan gaan we even naar de huisarts.
Mijn man gebeld en verteld wat er was gebeurt, die vertrouwde het niet en heeft de buurman gebeld.
Die vertrouwde het al helemaal niet en vond het onverantwoord om me naar de huisarts te laten gaan.
Buurman: ik bel wel een ambulance.
Ik: nee hoeft niet, er is niks aan de hand :')
Had hij dus toch snel de ambulance gebeld en die hebben me compleet ingesnoerd op zo'n brancard.
In de ambulance: heb je pijn? Nee hoor voel niks.
Kan je je benen bewegen? Euh nee.
In het ziekenhuis meteen de CT scan in geschoven.
Uitslag, bekken op 4 plaatsen gebroken waarvan 2 plaatsen volledig en 2 een scheur.
Schouderkapsel afgescheurd en kraakbeen kapot.
Operatie en 10 dagen in het ziekenhuis gelegen en maanden moeten revalideren.
De 2e foto in spoiler in mijn heup die 2x zo dik was als normaal (en na 4 dagen was de blauwe plek zwart en bedekte mijn hele bovenbeen.

Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ClaudiaHS op 15-06-18 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:32

Achterop een fiets zitten en op willen staan terwijl de persoon die fietst lekker verder fietst :+
Needless to say, het deed heel veel pijn _O-

Morrie

Berichten: 22333
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:34

nog eentje, weer actueel omdat er vanmorgen iemand kwam melden dat verderop een lammetje vast zat in het gaas..... een schaap omdraaien dat op z'n rug ligt. 2 Jaar geleden gedaan, althans, geprobeerd, maar voor ik bij het schaap was, vloog ik door de lucht en had ik de horens van de ram in m'n dijbeen.

Ik ben op mn knieën het weiland uit gekropen want ik kon niet meer lopen: heb maandenlang een blauwe enkel gehad, die nu, na 2 jaar nog megadik is...... dokters, ziekenhuizen zijn een nogo voor mij, alleen bewusteloos ga ik daarheen

Iepoetjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 14-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:35

Woooow Claudia :oo Auuuw heftig zeg...

Ow ja, 3 shots tequila achter elkaar nemen terwijl je al een halve liter sangria op hebt, geen succes :+

Britta31

Berichten: 13175
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:40

Een grote heg in 1 keer snoeien.Met als gevolg een tennisarm.Mijn man zei nog dat ik de heg in 3 keer moest doen.Maar eigenwijs.

brittien
Berichten: 267
Geregistreerd: 29-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:44

Pluisje1998 schreef:
Met een budget busreis naar London (of waar dan ook gaan). Moest naar school naar London en mijn vrienden en ik wilden zo goedkoop mogelijk reizen, zodat we wat meer budget voor de accomodatie over hadden. Na wat zoeken hadden we een busretour gevonden voor 23 euro per persoon. Helemaal blij want nu konden we een airbnb nemen ipv een hostel.

De heenreis was nog enigszins te doen, duurde 8 uur. Alleen was het naar dat toen de bus op de trein door de tunnel ging de motor uit moest waardoor er dus geen ventilatie ofzo meer was en natuurlijk mochten we er niet uit. Hier werd ik nogal paniekerig van (claustrofobisch). De terugreis was echter echt dra-ma-tisch. Zeker twee uur op de bus moeten wachten, de bus stampvol, ipv door de tunnel staken we op een boot over. Daarnaast was het ook nog een overnachtse reis. Door de combinatie van dit alles en de vermoeidheid van de hele onderneming van de trip, ben ik echt kots en kots misselijk geweest heel de reis, terwijl ik nooit eerder last had van wagenziekte. Sindsdien heb ik wel last van wagenziekte. Leuk hoor zo'n goedkope reis, maar dit doe ik echt nooit van mijn leven meer. Dit jaar ga ik weer met twee vrienden naar London, maar wel met de trein :')



Hier ook naar cambridge met school, echt VRESELIJK :+
Ik vond het zoo benauwd, zaten met 70 man in een dubbeldekker bus en het was echt zooooo warm :(
dat doe ik dus ook nooit meer :+

purny

Berichten: 27565
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:45

Maddoxx schreef:
Oei! Ja, mij lijken die trampolineparken hartstikke leuk, maar volgens mij ben ik écht te klunzig daarvoor. Zou zoiets ook makkelijk voor elkaar krijgen.

Mijn zus heeft door zo'n geintje meer als een jaar moeten revalideren.

brittien
Berichten: 267
Geregistreerd: 29-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:49

En ook vroeger toen ik naar de manege ging, met me zweepje in mijn hand fietsen.
dat doe ik dus ook nooit meer :+
Zweepje was in mijn spaken gekomen (ik ben gewoon veel te lomp) en ik over de kop :+
zweepje zat moer vast tussen de spaken en ik was helemaal alleen en ik kreeg hem er ook niet meer uit daardoor zat mijn wiel klem :( dus ik 2 uur lang naar huis lopen want ik had ook geen telefoon bij me, en ik kwam ook niet iemand tegen die me wilde helpen:\ :+
Voorderest had ik alleen een gekneusde pols, gelukkig maar :+

Noeps
Berichten: 16932
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 11:12

Tijdens een mudrun in een weiland bedenken dat je ook wel even kunt buikschuiven door een modderpoel.





:j.





Het bleek een halve cm modder met daaronder een grindbak. Kon naderhand een tetanusinjectie halen bij de huisartsenpost.

Noomii1994
Berichten: 57
Geregistreerd: 20-02-11
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 11:19

Gydja schreef:
Toen ik jonger was en op de fiets zat kreeg ik het geniale idee om mijn armen te kruisen. Rechter hand aan mijn linker stuur en linker hand aan mijn rechter stuur... Binnen 2 sec lag ik op de grond. Dat doe ik dus nooit meer


Haha, dit heb ik ook gedaan. :') Viel gelukkig in een grote hoop met bladeren. Dat doe ik dus ook nooit meer.

deksel

Berichten: 3805
Geregistreerd: 16-10-13

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 11:58

Beugel kwijtraken tijdens galop, denken van 'Ah kwestie van zadel vastpakken en doorblijven galopperen'. Viel er 3 sec later af en zat een uur later bij de dokter. Ben net thuis van de dokter maar paasei, wat heb ik een pijn in mijn kont / heup + een hersenschudding :\

Es_ther

Berichten: 18726
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:08

Over de vaatwasser struikelen bij mn moeder :') .

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:10

Es_ther schreef:
Over de vaatwasser struikelen bij mn moeder :') .

Hoe dan :')

Es_ther

Berichten: 18726
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:11

M_D_H schreef:
Es_ther schreef:
Over de vaatwasser struikelen bij mn moeder :') .

Hoe dan :')

De klep stond open en ik wilde buiten wat doen. Maar de vaatwasser staat bij de deur om naar het schuurtje te gaan en ik was even vergeten dat de klep open stond. Dus ik stond half op de klep een toen heb ik de klep een klein beetje gesloopt.. incl m'n voetje. Als ik nu kom eten schreeuwt m'n moeder dat de klep open staat :')

M_D_H
Berichten: 17482
Geregistreerd: 01-10-09

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:14

:') _O-

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:17

Op je buik van een glijbaan gaan. Met buitenboordbeugel.

:')

Es_ther

Berichten: 18726
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:24

Au :')

Kabayo

Berichten: 14102
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:28

Ik ga nooit meer een glijbaan in het zwembad van beneden naar boven lopen. Ik was bijna boven. Moest nog een meter. Daar komt het water met een rotgang naar beneden en werd gevloerd door het water.
Mijn hoofd keihard op de glijbaan. Voortanden door mijn lip. Nahja eigenlijk door het stukje huid onder je onderlip :+ Zeer joh!

Nooit meer een handstand doen in zon ronddraaiende ton. Sleutelbeen kapot :+

musiqolog
Berichten: 3362
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:29

Ailill schreef:
Op je buik van een glijbaan gaan. Met buitenboordbeugel.

:')

Ik neem aan dat jij allang van die beugel af bent, dan doe je het zo al nooit meer.

moonsparkle
Berichten: 21785
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:31

Lees hier meerdere reacties over caving, dat ga ik ook aankomende maand doen := ik hoop dat het mee gaat vallen