"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 09:29

Mijn neefje was rond zijn 16e fan van Michael Jackson, en deed zijn dansjes na, dus ook het op de tenen staan.
http://thatgrapejuice.net/wp-content/up ... 00x805.jpg
Ik vroeg of hij dat ook zonder schoenen kon, eigenlijk meer voor de grap..
Dat doet hij nooit meer :') _O-
Ik hoor het gekraak van zijn tenen nog steeds in mijn hoofd _O-

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 10:38

Och ja, stroomdraad. Ik ging mijn shettie naar de wei brengen en dat was vroeger een touwtje dat we vastknoopten. Stroom stond er nog op, shet in 1 hand en touw in andere, ik voelde ponylief steeds met zijn hoofd trekken. Keek achterom in 2 wijd opengesperde ogen, kreeg hij constant die tikken van het hek! Ik heb hem direct losgelaten en hij rende er natuurlijk als een gek vandoor. :(:) Heb mij nog lang schuldig gevoeld!

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 10:41

Cranberrysap drinken nadat ik mn tanden had gepoetst.
Gatsie!

julius_juut

Berichten: 3101
Geregistreerd: 14-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 10:47

8nnemiek schreef:
Mijn neefje was rond zijn 16e fan van Michael Jackson, en deed zijn dansjes na, dus ook het op de tenen staan.
http://thatgrapejuice.net/wp-content/up ... 00x805.jpg
Ik vroeg of hij dat ook zonder schoenen kon, eigenlijk meer voor de grap..
Dat doet hij nooit meer :') _O-
Ik hoor het gekraak van zijn tenen nog steeds in mijn hoofd _O-


Heb je daarna gevraagd of ie het ook op gips kon? :')

Cowboy55
Berichten: 8493
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 11:44

antje_vip schreef:
Och ja, stroomdraad. Ik ging mijn shettie naar de wei brengen en dat was vroeger een touwtje dat we vastknoopten. Stroom stond er nog op, shet in 1 hand en touw in andere, ik voelde ponylief steeds met zijn hoofd trekken. Keek achterom in 2 wijd opengesperde ogen, kreeg hij constant die tikken van het hek! Ik heb hem direct losgelaten en hij rende er natuurlijk als een gek vandoor. :(:) Heb mij nog lang schuldig gevoeld!



Sorry, maar _O- _O- _O-

spatter

Berichten: 14454
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Bocholt-belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 13:48

och, een pony die het niet op stroomdraad heeft en daarom afstand houdt, toch proberen over de draad , het halstertouw vast klikken.
Net op het moment dat ik vast klik, raak ik zelf de draad en wat een klap gaf dat , arm dier.
Duurde ruim een kwartier voordat hij zich weer liet pakken.

Eilish
Berichten: 3018
Geregistreerd: 01-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 14:08

Zo heb ik een keer gehad dat het ijzeren stukje van de schrikdraad poort in het neusgedeelte van een halster om een paard terecht kwam. Dat was ook zielig en ik weet nog steeds niet hoe het gebeurd was. Was wel een paard wat vaker rare dingen had, een beetje een clown. Heeft zich ook vast gerold in de paddock.

Equisync

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 14:13

antje_vip schreef:
Och ja, stroomdraad. Ik ging mijn shettie naar de wei brengen en dat was vroeger een touwtje dat we vastknoopten. Stroom stond er nog op, shet in 1 hand en touw in andere, ik voelde ponylief steeds met zijn hoofd trekken. Keek achterom in 2 wijd opengesperde ogen, kreeg hij constant die tikken van het hek! Ik heb hem direct losgelaten en hij rende er natuurlijk als een gek vandoor. :(:) Heb mij nog lang schuldig gevoeld!

Jep.. En ik maar schelden op mijn paard dat hij stil moest blijven staan want zo kreeg ik de draad nooit open! Niet doorhebbend dat hij degene was die de optater kreeg :(:)

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 14:17

julius_juut schreef:
8nnemiek schreef:
Mijn neefje was rond zijn 16e fan van Michael Jackson, en deed zijn dansjes na, dus ook het op de tenen staan.
http://thatgrapejuice.net/wp-content/up ... 00x805.jpg
Ik vroeg of hij dat ook zonder schoenen kon, eigenlijk meer voor de grap..
Dat doet hij nooit meer :') _O-
Ik hoor het gekraak van zijn tenen nog steeds in mijn hoofd _O-


Heb je daarna gevraagd of ie het ook op gips kon? :')

Gips heeft hij nooit gehad, maar het zou me niks verbazen als ze nog steeds krom staan :')

julius_juut

Berichten: 3101
Geregistreerd: 14-11-10

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 14:25

XD Arm jong. 'Hoe komt dat?' 'Ik vond Michael Jackson vroeger leuk'

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:21

:')
Die kan volgens mij een avond volpraten over zijn 'dat doe ik nooit meer'-ervaringen :))

We waren ooit aan het fietsen, en ineens zegt ie, 'ahhh ik heb een vlieg in mijn oog', en hij gaat iets langzamer fietsen.. Ik lachen en haal hem in..
'AAAhhhh, ik heb een vlieg in mijn andere oog!'
Ik bleef door lachen.. hij bleef door fietsen, dus je denkt, dat valt wel mee, de dramaqueen :+
En een seconde later, een KNAL!
Ik kijk achter me, en daar hing meneer met zijn bakkes tegen een geparkeerd bedrijfsbusje aan :oo
De man kwam naar buiten, vooral bezorgd om mijn neefje natuurlijk, maar gelukkig was er geen schade en had mijn neefje alleen een (extra) deuk in zijn ego.
Fietsen met een vliegje in elk oog, dat doet ie dus ook nooit meer _O-

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 15:27

8nnemiek schreef:
:')
Die kan volgens mij een avond volpraten over zijn 'dat doe ik nooit meer'-ervaringen :))

We waren ooit aan het fietsen, en ineens zegt ie, 'ahhh ik heb een vlieg in mijn oog', en hij gaat iets langzamer fietsen.. Ik lachen en haal hem in..
'AAAhhhh, ik heb een vlieg in mijn andere oog!'
Ik bleef door lachen.. hij bleef door fietsen, dus je denkt, dat valt wel mee, de dramaqueen :+
En een seconde later, een KNAL!
Ik kijk achter me, en daar hing meneer met zijn bakkes tegen een geparkeerd bedrijfsbusje aan :oo
De man kwam naar buiten, vooral bezorgd om mijn neefje natuurlijk, maar gelukkig was er geen schade en had mijn neefje alleen een (extra) deuk in zijn ego.
Fietsen met een vliegje in elk oog, dat doet ie dus ook nooit meer _O-




:') :') :')

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-18 23:14

8nnemiek schreef:
:')
Die kan volgens mij een avond volpraten over zijn 'dat doe ik nooit meer'-ervaringen :))

We waren ooit aan het fietsen, en ineens zegt ie, 'ahhh ik heb een vlieg in mijn oog', en hij gaat iets langzamer fietsen.. Ik lachen en haal hem in..
'AAAhhhh, ik heb een vlieg in mijn andere oog!'
Ik bleef door lachen.. hij bleef door fietsen, dus je denkt, dat valt wel mee, de dramaqueen :+
En een seconde later, een KNAL!
Ik kijk achter me, en daar hing meneer met zijn bakkes tegen een geparkeerd bedrijfsbusje aan :oo
De man kwam naar buiten, vooral bezorgd om mijn neefje natuurlijk, maar gelukkig was er geen schade en had mijn neefje alleen een (extra) deuk in zijn ego.
Fietsen met een vliegje in elk oog, dat doet ie dus ook nooit meer _O-

Ik moest hier echt te hard en te lang om lachen :))

Pocca_Locca

Berichten: 1918
Geregistreerd: 12-10-14
Woonplaats: Noord-Holland

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 19:23

Van de boot afspringen met blote voeten, op een kletsnatte steiger.
Daar ging ik, sneller dan het licht FLAAATSJJ op mijn rug. Het eerste wat ik dacht was: "hee wat raar, mijn haar is nat"..languit op mijn rug, kop in het water. Even later hoorden we van verderop in het water geroep van een stel kanoers dat we daar weg moesten, het was een aanlegsteiger van de kano club..Vandaar dat hij zo kletsnat was. Nog vier dagen spierpijn gehad..

julius_juut

Berichten: 3101
Geregistreerd: 14-11-10

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-18 22:21

Wel heel grof dat ze iemand achterover zien slaan en dan roepen dat jullie daar weg moeten. XD Zou toch echt eerst even roepen of alles wel goed is. XD

Pocca_Locca

Berichten: 1918
Geregistreerd: 12-10-14
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-18 14:25

julius_juut schreef:
Wel heel grof dat ze iemand achterover zien slaan en dan roepen dat jullie daar weg moeten. XD Zou toch echt eerst even roepen of alles wel goed is. XD


Dat vond ik óók ja.. ik denk dat ik gigantisch geluk heb gehad dat mijn hoofd precies in het water terecht kwam,(hoewel de boot 20cm.van me verwijderd was :( ) als ik met die bloedgang op mijn achterhoofd op het hout was geklapt,poeh ik wil het niet weten..

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18126
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 01:34

Twee jongens doken op hun fiets van een helling af, netjes over de geul langs trappen waarover je een fiets mee kunt nemen.
Overtuigd van eigen kunnen dook ik er met mijn omafiets achteraan. Mijn voorwiel koos de trappen langs de geul. Ging niet goed :n .

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 01:38

Auw,hoe liep het af?

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18126
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 03:43

*D Heel auw... bij mij en fietsie. Maar die jongens vonden het stoer *\o/*

Nikass

Berichten: 16704
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 08:02

Ik was 11 en moest naar muziekles. Ik had geen zin en stelde het zo lang mogelijk uit waardoor ik heel hard moest fietsen om nog op tijd te komen. Daarbij was ik even vergeten dat het had gevroren en spekglad op straat.
Midden op een redelijk druk kruispunt ging ik keihard onderuit.
Ik had zo'n pijn dat ik niet kon opstaan. Ik wilde huilen tot ik me realiseerde dat niemand me kwam helpen en iedereen gewoon langs me heen reed. Toen werd ik zo boos dat ik mezelf en fiets op de één of andere manier overeind gekregen heb en naar muziekles ben gefietst.

Nou ga ik gelukkig al heel lang niet meer naar muziekles.
Maar wat ik nog steeds nooit meer doe is hard fietsen als het glad is! -O-

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 08:41

Au Nikass, dat is altijd zo pijnlijk, vallen als het glad is! Nadat ik dat als brugpiepertje ook eens heb gehad loop ik tegenwoordig liever :=

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 17:02

Aiii pijnlijk! Wel jammer dat er niemand even komt helpen als er een klein meisje onder uit gaat... Al helemaal omdat je niet kon opstaan van de pijn. :(:)

Mondy

Berichten: 11826
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 18:07

balance schreef:
*D Heel auw... bij mij en fietsie. Maar die jongens vonden het stoer *\o/*


Je nickname heeft niet geholpen dus _O-

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18126
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 19:23

Mondy schreef:
balance schreef:
*D Heel auw... bij mij en fietsie. Maar die jongens vonden het stoer *\o/*


Je nickname heeft niet geholpen dus _O-


Toen niet nee *D. Humor, dáár houden wij van!

Cowboy55
Berichten: 8493
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 19:46

watchthesky schreef:
Au Nikass, dat is altijd zo pijnlijk, vallen als het glad is! Nadat ik dat als brugpiepertje ook eens heb gehad loop ik tegenwoordig liever :=


Hier idem: het onderuit gaan was tot daaraan toe (geen au) maar de auto die 2 seconden later 5 centimeter van mijn hoofd langs glibberde vond ik echt minder.......