"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 00:36

Nant schreef:
Eten in een sloppenwijk in Afrika omdat het onbeleefd is om af te slaan. Y)(^)

Ik ben een beetje een avonturier en niet van de massa toeristische trekpleisters en zo kwamen wij op het idee om met een gids die zelf in de sloppenwijk woont de sloppenwijken in te gaan. Idd geen toerist gezien in de sloppenwijk en de mensen waren allemaal heel nieuwsgierig, want er liep ineens een blond meisje door de straten. Zo raakten we wat aan de klets en werden we uitgenodigd om ergens te komen eten. Omdat die mensen al zo weinig hebben en het weinige dat ze hebben zelfs nog willen delen, kon ik dit onmogelijk afslaan.

Eenmaal thuis heel, heel, heel ziek geworden. Ik zat vol parasieten, ik had EHEC / E-coli en Shigella. Dus bijna 2 maanden aan de AB gezeten en andere pilletjes en inmiddels twee jaar verder is mijn lijf nog steeds niet helemaal ok. :=


Oh wauw, heftig zeg ;(

AlwaysH

Berichten: 11270
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 01:30

Verkeerde typetjes vertrouwen.

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 08:10

Omg Nant. Dat is wel heftig zeg!

_AB_
Berichten: 3956
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 23:43

Niet gaan plassen omdat de kat zo lief bij me ligt. Nu heb ik pijn en moet ik rennen ;')

Daphne__
Berichten: 12461
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 23:54

M'n hoofdstel bovenop de auto leggen en die dan vergeten.... Hoorde een raar geluid, kijk door de achterruit en zie mijn hoofdstel zo van het dak glijden :wow:

Gelukkig konden we stoppen en reden de auto's er omheen. Maar toch m'n bit helemaal beschadigd en kras op m'n supermooie Passier neusriem twv 200 ,- |o

Nala

Berichten: 8191
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-18 00:01

Oei dat is zuur Daphne!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 06:45

Daphne__ schreef:
Gelukkig konden we stoppen en reden de auto's er omheen. Maar toch m'n bit helemaal beschadigd en kras op m'n supermooie Passier neusriem twv 200 ,- |o

En de auto? Heeft die geen krassen van alle gespen en metalen onderdelen die eroverheen gleden?

Dieselpaard
Berichten: 1758
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:27

oomens schreef:
Daphne__ schreef:
Gelukkig konden we stoppen en reden de auto's er omheen. Maar toch m'n bit helemaal beschadigd en kras op m'n supermooie Passier neusriem twv 200 ,- |o

En de auto? Heeft die geen krassen van alle gespen en metalen onderdelen die eroverheen gleden?


Die was natuurlijk niet zo belangrijk als dat hoofdstel _O- _O- _O-

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:30

Zonder zwembandjes in het diepe zwembad springen terwijl ik nog geen zwemdiploma had :+

Daphne__
Berichten: 12461
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:54

Dieselpaard schreef:
oomens schreef:
En de auto? Heeft die geen krassen van alle gespen en metalen onderdelen die eroverheen gleden?


Die was natuurlijk niet zo belangrijk als dat hoofdstel _O- _O- _O-


Haha nou auto is een Volvo uit 1999, prima auto hoor, maar zeker geen auto waarbij een kras meer echt erg is :Y)
Heb daar dus eigenlijk niet eens naar gekeken.. :')


Ik dacht idd alleen maar: Neeeee, m'n hoofdstel!! :wow: Waren ook opweg naar keuring, dus had hem ook nog nodig..

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 23:11

Toen we op vakantie waren, wilde mijn vader heel graag gaan vissen. Naast ons vakantiehuisje bevond zich een weiland. Mijn vader dacht: achter dat weiland is een watertje, laat ik daar even doorheen wandelen.

Om een lang verhaal kort te maken heeft mijn vader halverwege het weiland de benen moeten nemen omdat er een kudde galopperende koeien achter hem aan kwam :') ik zie hem nu nog rennen met een stuk of 30 koeien achter hem aan.

Ook een gevalletje: dat doen we de volgende keer niet weer _O-

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 08:34

poes schreef:
Hete soep in de blender. Dat doe ik ook nooit meer. Jaren later vonden we nog soep aan her plafond en de kasten.

:')

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 09:21

Kamperen op Graspop Metal Meeting

Pimpelpaard

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-05-09

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 09:36

In Costa Rica met een auto de rivier proberen over te steken omdat een stel mannen in het Spaans zegt dat het wel kan als je eerst een beetje naar rechts en dan een beetje naar links stuurt...

Dieselpaard
Berichten: 1758
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 10:43

Pimpelpaard schreef:
In Costa Rica met een auto de rivier proberen over te steken omdat een stel mannen in het Spaans zegt dat het wel kan als je eerst een beetje naar rechts en dan een beetje naar links stuurt...


Ik moet eigenlijk al hard lachen omdat ik voor me zie hoe die mannen jullie aan het uitlachen zijn onder het mom: die buitenlanders kun je ook alles wijsmaken _O- _O-

Maar ik ben wel heel nieuwsgierig hoe dit is afgelopen...

Cowboy55
Berichten: 8493
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 10:57

sevke schreef:
Kamperen op Graspop Metal Meeting


Ik begrijp dat je niet de enige bent die dat vindt.....

sevke

Berichten: 5274
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 10:59

Cowboy55 schreef:
sevke schreef:
Kamperen op Graspop Metal Meeting


Ik begrijp dat je niet de enige bent die dat vindt.....


:') idd.

_AB_
Berichten: 3956
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 11:02

Wat is daar zo erg aan? (A)

Cowboy55
Berichten: 8493
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 11:26

_AB_ schreef:
Wat is daar zo erg aan? (A)


Als je vraag gaat over Graspop: ik hoor (zowel uit gesprekken als via FB) dat het qua faciliteiten en bemensing en geluid een enorme t ering bende is geweest op Graspop.

Animal

Berichten: 8446
Geregistreerd: 03-03-12
Woonplaats: Westerlee

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 11:44

Jup.. Normaal hebben ze het wel goed geregeld op Graspop, maar dit jaar was het prut. Wij stonden helemaal linksachterin en het duurde ongeveer een kwartier om bij de wc te komen vanaf de tent (tenten stonden ook heel dicht op elkaar, je moest er echt tussendoor en de paden waren dichtgebouwd). Als je dan bij de wc aankwam moest je ook nog een kwartier wachten. Echt niet leuk als je wakker wordt en je moet plassen!

Het geluid viel bij sommige bands ook wel tegen inderdaad. Ik had het idee dat dat echt per band (of soundengineer) verschilde. Ook maakte het veel uit op welke plek je stond.

Ik ga volgend jaar wel weer omdat ik eerdere goede ervaringen met Graspop heb. Het is eigenlijk altijd supergoed geregeld, alleen dit jaar was het een zooi..

siskeh
Berichten: 8677
Geregistreerd: 13-05-08
Woonplaats: Drenthe

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:02

Wij hadden bijna een dat-doen-we-nooit-weer moment, wij reden met paardentrailer langs graspop, op zondagmiddag, dus iedereen die een roze pickup met trailer heeft gezien, dat waren wij. Auto niet van mij overigens, helaas ;)
Maar ik moet er echt niet aan denken om met Paard daar vast te komen staan... brrr

CalipsoLover

Berichten: 5563
Geregistreerd: 14-08-11

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:07

Vorige week, domste ooit :')
Een smaakje in mijn fles doen en op de soda stream steken, er vervolgens dus wat bubbels in geblazen en toen ik het weer los maakte ontplofte de boel, er hing oooooooveral appelsap

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:07

Cowboy55 schreef:
_AB_ schreef:
Wat is daar zo erg aan? (A)


Als je vraag gaat over Graspop: ik hoor (zowel uit gesprekken als via FB) dat het qua faciliteiten en bemensing en geluid een enorme t ering bende is geweest op Graspop.


Valt allemaal wel mee, over de camping kan ik niks zeggen want ik had een Airbnb geboekt. Ja het geluid was niet altijd top en ja er zijn lange wachtrijen geweest voor de ingang. Maar was het echt zo dramatisch? Absoluut niet. Mensen zeiken gewoon graag over alles. Ik heb misschien twee keer 5 minuten in de rij moeten staan voor de wc, kwestie van goed timen en niet gaan wanneer er net een band is afgelopen := Met andere woorden, het was absoluut geen paasei bende maar gewoon een groot uitverkocht festival waar 200.000 man is geweest.

_AB_
Berichten: 3956
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:10

Ah thanks! Klinkt niet best nee! Wil volgend jaar graag naar Graspop, dus vandaar ;)

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:40

CalipsoLover schreef:
Vorige week, domste ooit :')
Een smaakje in mijn fles doen en op de soda stream steken, er vervolgens dus wat bubbels in geblazen en toen ik het weer los maakte ontplofte de boel, er hing oooooooveral appelsap


Werkt die sodastream echt goed? Over het algemeen en zonder te ontploffen? :')