"Dat doe ik dus nooit meer"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
balance
Moderator Kantine

Berichten: 18160
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 20:44

:oo Cowboy55 Nikass :(:) gladheid is knudde

Siggislief

Berichten: 14035
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 21:23

Nooit meer luisteren naar de leidinggevende als die zegt dat je gewoon
moet komen als je keihard onderuit bent gegaan met gladheid op straat.

Ik was dichtbij huis onderuit gegaan aantal jaaaaaren geleden, en had om 6:30u
al de leidinggevende aan de telefoon gehad dat ik wat later zou komen..

En dat later komen is ruim 4 a 5uur later geworden! :=

Door de val op de wegdek richting het Metro station was ik een deel kwijt wat ik gezegd had tegen de leidinggevende.

Ik stond ineens op het verkeerde station, aan de verkeerde kant te wachten! :=
Heb tussentijds in de metro naar het station een soort van migraine aanval gehad, zag niks aan mijn rechterzijde.

Normaal begon ik om 8u, en toen ik uiteindelijk op het werk kwam (opgehaald door leidinggevende) was het al zeker 11-12u.

Ben daar op een stoel neergezet bij de verwarming, ik heb tussentijds nog mijn broer geappt of ie al weg was, en gelukkig was dat niet zo..
Hij heeft mij opgehaald en tussentijds heeft hij de huisarts gebeld
ik was die ochtend dus heel hard op mijn onderrug/stuitje gevallen!

Heb denk ik zeker 2 weken als een oud vrouwtje rond gelopen thuis, ik kon niet normaal bukken.
Ben ook nog door iemand onderzocht op het werk (ogen).


*Naar huis lopen was 450 meter en naar het werk nog 5km,
maar er was misschien na 8u niemand meer thuis, dus voor de veiligheid moest ik naar het werk toe komen.

Cowboy55
Berichten: 8509
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 21:40

balance schreef:
:oo Cowboy55 Nikass :(:) gladheid is knudde


Ach, het was (dat ik me herinner) de 1e keer dat ik me van mijn sterfelijkheid bewust werd. Dat helpt je dan weer verderop in je leven......

tyleysmiley

Berichten: 1898
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:10

Bij een andere locatie van de Shell werken, daar in alle vroegte moeten openen en de verkeerde toegangscode invoeren, gevolg:alarm ging loeien, rookmachine ging af en ik zat opgesloten op kantoor.. Manman krijg het er nog benauwd van

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18160
Geregistreerd: 24-08-02

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:15

Dat kan ik me goed voorstellen :=

verootjoo
Berichten: 35658
Geregistreerd: 19-10-03

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-18 20:23

Dus nu ga je nooit meer werken :+

tyleysmiley

Berichten: 1898
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:03

Nooooooit meer nee, als in bij de Shell, wat een pokkebedrijf

Es_ther

Berichten: 18721
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:09

Pico aireero lopen (berg in Madeira, Portugal).
Mega mooi uitzicht maar 1100 meter klimmen en dalen was iets teveel van het goede :+.
Na 4 daten nog spierpijn!

musiqolog
Berichten: 3352
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-18 11:30

Es_ther schreef:
Pico aireero lopen (berg in Madeira, Portugal).
Mega mooi uitzicht maar 1100 meter klimmen en dalen was iets teveel van het goede :+.
Na 4 daten nog spierpijn!

"Na 4 daten nog spierpijn"? Dan ben je wel hard tekeer gegaan met die mannen. :+

Maar even serieus: roep niet te hard dat je dat nooit meer doet. Een beetje voorbereiding is wel handig, maar als je je conditie goed opbouwt is 1100 meter stijgen geen probleem meer. Vroeger met mijn ouders in de Alpen ging dat ook zo: aan het begin van de vakantie konden we niets, twee weken later, de dag voordat we weggingen, klommen we fluitend naar de top.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 09:46

Ik was bezig met een deken op te leggen en er stond een klant naast me met een paar vragen over de les. Terwijl ik de buiksingels vast probeer te maken beeld zij iets uit met der handen dus ik kijk over mn schouder en ondertussen grijp ik naar de singel. Alleen had ik ineens een 5de been in mijn handen.. :oo Het was een wijze les! :j :o

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 11:46

Och... kneusje meld zich.

Nooit meer... in de botsauto's. Even bedacht dat dat wel leuk was op de Rijnweek in Rhenen (begin juli dit jaar). Met een vriend allebei in een eigen autotje. Ik had het overleefd, dacht ik. Vlak voor ze uit gingen werd ik van 3 kanten tegelijk geraakt, vloog dus vol door die auto heen.
Kon erna niet meer lopen van de pijn. Ben dan best hard voor mezelf en dacht, loop er wel doorheen. Lukte niet en daar stond ik dan, mank en huilend van de pijn.
Toch maar even naar de Eerste hulp, bleek een zenuw een flinke klap te hebben gehad. Kon geen stap meer zetten op m'n rechterbeen.
Zelf op m'n vakantie in Egypte er nog last van gehad afgelopen maand.

Nooit meer... kameelrijden. Ik vond het gewoonweg doodeng. Zet mij maar op een paard waar je beugels hebt en zelf controle.

Nooit meer... Scooter rijden op de verkeerde kant van het fietspad. Ik ging niet eens hard, maar werd vol geschept door een auto. De schade aan mij viel wel mee dachten we. Doorgelopen. Uiteindelijk deed lopen steeds meer zeer. Dikke voet joh! :wow: Bleek gewoon een gebroken grote teen te hebben na een fototje op de Eerste Hulp. Goh, daarom deed het toch best wel zeer.

Nooit meer... achterop bij een paard springen voor een fotoshoot met vriendinnen. Dier was ingespoten met glansspray en rete glad. "Wilde" hengst Gio :') Hij zetten 1 stapje opzij en ik stortte er zo weer af. Gelukkig alleen lag ik ernaast alleen maar dubbel van het lachen.

Nooit meer... op de passagiersstoel de auto vast starten. Ding bleek in z'n 1 te staan en niet op de handrem. Dan vliegt 'ie dus naar voren. Schrok me rot haha.

Als ik hard ga nadenken komt er vast nog wel meer omhoog. _O-

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 12:47

musiqolog schreef:
Es_ther schreef:
Pico aireero lopen (berg in Madeira, Portugal).
Mega mooi uitzicht maar 1100 meter klimmen en dalen was iets teveel van het goede :+.
Na 4 daten nog spierpijn!

"Na 4 daten nog spierpijn"? Dan ben je wel hard tekeer gegaan met die mannen. :+
.


Wat gebeurde er allemaal op die berg? _O-

purny

Berichten: 27537
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 12:53

Nooit meer gaan kamperen. Is gewoon niks meer voor mij om met z'n allen in een tent te slapen en vooral naast iemand die snurkt.
En het charmantste gedeelte was nog dat je met je rol wc papier over het terrein moest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 12:55

BiBiQ schreef:
Nooit meer... op de passagiersstoel de auto vast starten. Ding bleek in z'n 1 te staan en niet op de handrem. Dan vliegt 'ie dus naar voren. Schrok me rot haha.


Maar.... Dat check je toch ook eerst? :')

Es_ther

Berichten: 18721
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 13:53

@antje_vip
<<)

Nee grapje, alleen gewandeld hoor!
Zag de hele typfout niet, dus duurde even :')

purny

Berichten: 27537
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 14:16

In de winter zette ik m'n auto ook nooit op de handrem.

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 14:51

Mijn eerste ervaring met mijn sterfelijke leven was nadat het gevroren had en de brug naar mijn school had een steile bocht aan het eind (en leuk omlaag dus) die nam ik altijd met het flinke tempo wat ik altijd had op de fiets... nou ik lag midden in de bocht 10 cm vanaf een lantarenpaal op de grond, broek en benen open geschuurd... voel nog steeds de pijn. Gelukkig geen verdere schade... wel typisch dat niemand stopte, ook geen klasgenootjes (jaha, was geliefd) Maar heb die bocht, zelfs niet midden in de zomer, meer in vol tempo genomen...

En wat ik nooit meer doe is doorverkoper worden.... is niet mijn ding.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 15:07

Relaxed schreef:
BiBiQ schreef:
Nooit meer... op de passagiersstoel de auto vast starten. Ding bleek in z'n 1 te staan en niet op de handrem. Dan vliegt 'ie dus naar voren. Schrok me rot haha.


Maar.... Dat check je toch ook eerst? :')


Niet als 'ie normaal in z'n vrij staat haha :')

Anoniem

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 15:23

Ik heb altijd geleerd om sowieso altijd de koppeling in te trappen, omdat je idd niet weet hoe een ander hem wegzet.. Als ik dan nu zonder koppeling start (omdat ik idd bijvoorbeeld ernaast zit) check ik echt wel of ie in zijn vrij staat en trek de handrem aan..

Ik zet hem altijd in de versnelling weg en nooit met handrem eigenlijk :n

Xyris

Berichten: 9449
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 19:14

Riddershow schreef:
Mijn eerste ervaring met mijn sterfelijke leven was nadat het gevroren had en de brug naar mijn school had een steile bocht aan het eind (en leuk omlaag dus) die nam ik altijd met het flinke tempo wat ik altijd had op de fiets... nou ik lag midden in de bocht 10 cm vanaf een lantarenpaal op de grond, broek en benen open geschuurd... voel nog steeds de pijn. Gelukkig geen verdere schade... wel typisch dat niemand stopte, ook geen klasgenootjes (jaha, was geliefd) Maar heb die bocht, zelfs niet midden in de zomer, meer in vol tempo genomen...


Herkenbaar :') heb dat eens gehad op mijn scooter, maar dan met olie op de weg, met 20 kmpu want het was een slingerbochtje. Ik ga snoeihard op mijn plaat, stapt een vent achter me uit, begint op me te schelden en tieren dat die vervloekte tieners gewoon dood moeten vallen met die k*nkerscooters (ik was 27 :')) en hij stapt in en rijdt met gierende banden weg... Terwijl ik klem lag onder mijn scooter -O-

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 09:17

Xyris schreef:
Herkenbaar :') heb dat eens gehad op mijn scooter, maar dan met olie op de weg, met 20 kmpu want het was een slingerbochtje. Ik ga snoeihard op mijn plaat, stapt een vent achter me uit, begint op me te schelden en tieren dat die vervloekte tieners gewoon dood moeten vallen met die k*nkerscooters (ik was 27 :')) en hij stapt in en rijdt met gierende banden weg... Terwijl ik klem lag onder mijn scooter -O-

Wauw, die had ook een steekje los. Ik kan me voorstellen dat je irriteert aan fietsers/scooters die denken dat de wereld van hun is, maar om dan zo te reageren als iemand gevallen is? (waarvan ik niet zeg dat jij dacht de wereld van jouw is/was :Y) )

Gracezellaa
Berichten: 1736
Geregistreerd: 19-08-06
Woonplaats: Baku, Azerbeidzjan

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 11:51

Ik kan me ook voorstellen dat die man heel erg geschrokken was als je net voor hem viel en hij je bijna aan reed. Boosheid kan ook een schrikreactie zijn, maar je dan niet helpen is wel weer raar.

Lillian__

Berichten: 3275
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 21:39

Nooit meer uit frustratie een stoel weg willen trappen.

Vanavond had ik een beetje mot met mn moeder, als ze eenmaal op stoom komt kun je je beter uit te voeten maken.
Nu was ik al moe en een beetje chag want ja bus was laat, duurde lang je kent het wel.
Op een gegeven moment raken we in discussie, m´n moeder vertrekt stampvoetend naar boven en ik wil uit frustratie een stoel weg trappen. maar in plaats van zoals ieder wel denkend mens de stoel met de onderkant van m´n voet wegtrappen raak ik m volop met mn grote teen. Die is nu blauw, dik en pijnlijk

Karma is a bitch en god straft meteen -O- eigen schuld dikke bult

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Re: "Dat doe ik dus nooit meer"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:18

Oeh... au...

In het kader van doe ik nooit meer (en deed ik later bijna alsnog) Ik was aan het opruimen en om mijn shakebekers op te ruimen moet ik even op een stoel gaan staan (staan op de koelkast) en in de haast ga ik niet in het midden op de stoel staan, maar op de voorrand. De stoel klapt weg en knalt vol tegen mijn scheenbeen aan. Dat was zeker 2 weken terug en de blauwe plek is nog steeds niet helemaal weg (was echt 10 cm doorsnede en alle kleuren kwamen voor)

x_Nadia

Berichten: 1369
Geregistreerd: 17-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 09:34

Dingen op de trap leggen...

Ik had tafeltjes gekregen van een vriendin, de poten had ik los op de trap gelegd.
Natruulijk helemaal vergeten dus ren de trap naar beneden en glij uit over die poten....
aan een van de poten zat een schroef die (gelukkig) de traptrede in ging en daar lag ik bovenop -O-

Nu zit ik dus thuis met een hersenschudding en een enorm blauwe bil 8)7
Afbeelding
Afbeelding