[ENQ] Testen van een website

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hamsterfan

[ENQ] Testen van een website

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 21:01

Hee iedereen!

Ik ben (samen met de andere mensen uit mijn team) op dit moment bezig aan ons eindexamen. We hebben een portfolio website gebouwd voor een make-up artist. Eerder al heb ik een oproepje gedaan om de doelgroep beter in kaart te brengen. Hier is veel gehoor aangegeven waarvoor dank _/-\o_

We zijn bijna klaar met de oplevering van dit project en willen graag de laatste puntjes op de i zetten. Nu willen we deze website graag onder gebruikers testen om te kijken of de website geworden is waarvan wij gehoopt hadden dat het zou worden onder de gebruikers.

Het is een enquête waarbij veel ruimte wordt gegeven om te antwoorden op de vragen. We zouden er erg bij geholpen zijn als jullie deze vragen zo uitgebreid mogelijk willen omschrijven. Denk hierbij hardop en schrijf op wat u denkt. Zouden jullie deze alsjeblieft voor ons willen invullen?

Ga naar de enquête

Groetjes,
Sylvana

BrittS

Re: [ENQ] Testen van een website

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:10

Ingevuld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:13

Ik zal wel gek zijn, maar ik kan de website nergens vinden? := Ik wil best de homepagina bekijken, maar joost mag weten waar :D

Edit: Te snel gebruld. Gevonden!

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:16

Ingevuld!

ClaudiaDer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:23

Ingevuld! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:24

Ingevuld! Iets langer over gedaan, maar ik word hier voor opgeleid dus heb een zo goed mogelijke beoordeling proberen te schrijven!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:26

Ingevuld.
Ene tabblad de website geopend en op de andere de enquette.

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 21:30

Bedankt prugelpiet! Pik inderdaad meteen je antwoorden er uit, helemaal top! :D

Wat dubbele content betreft, dit klopt gezien de opdrachtgever nog niet meer werk heeft gepubliceerd. Zodra de website live gaat komen er meer projecten in de website te staan. Idem voor de hairstyling tekst.

Wij hebben diverse kleur thema's voor de website gemaakt waaruit de opdrachtgeefster kan kiezen. Ik heb hem inmiddels teruggezet naar de kleuren waar wij in eerste instantie voor gingen. Dus voor degene die de cyaan-rood kleuren hebben gezien en benieuwd zijn naar onze hoofdkleuren, die zijn nu te bezichtigen :)

Bedankt Luuntje!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:41

Ingevuld, websites testen vind ik altijd leuk om te doen :))

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 22:37

ingevuld

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 22:55

Ik zie al een hoop mensen die hem invullen, super!

Overigens is dit niet mijn bedrijf. De persoon en de website zullen uiteraard niet iedereen aanspreken, maar dit hoeft ook niet.

Ik zou de UX'er die hem heeft ingevuld graag willen spreken in PB (als die persoon dat uiteraard goed vind) :)

Ook de persoon die: ''Stoor me er ook ontzettend aan dat op elke pagina de kleuren weer anders zijn, houd het 1 geheel.'' Heeft ingevuld. Hier is inderdaad duidelijk iets misgegaan en hoort de kleuren te hebben die de homepagina bevat. Dit is een bug en het is fijn dat we er dus op deze manier achter komen :)

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 23:15

Heb m ingevuld voor je. Ik hoop dat je mijn stukje begrijpt over de kopjes en filters, zo niet hoor ik het wel haha.