paar dagen valkenburg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

paar dagen valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-18 13:49

ik wil mijn vriend verrassen met een paar dagen valkenburg. het is in de periode 1 tmt 20 juli.

bij Hotel of een goede BB wil ik graag overnachten. Ik weet nog niet of de hond mee gaat.

Uiteraad heb ik al gegoogeld,maar ik zie zo veel hotels. Een beetje goede hotel vind ik wel fijn. Welke kunnen jullie aanbevelen.

want elk hotel wilt zich zelf graag verkopen.

ik wil zowizo de grotten bezoeken. En wat is er nog meer leuks.

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: paar dagen valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:55

Ik verplaats je topic naar [BEU] Bokt Erop Uit, aangezien je vraag over een uitstapje gaat.

chocobroodje

Berichten: 15420
Geregistreerd: 31-12-08
Woonplaats: Beek

Re: paar dagen valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:14

Wil je echt in valkenburg zitten of iets er naast ook goed (ongeveer 5 km) Daar hebben vrienden van ons wel eens gelogeerd. Mooie nette kamer, in een oude boerderij. Met knetter lekkere pannenkoeken :j
http://www.hoevedebinnenplaets.nl/ Is vlakbij mijn huis en weet dat het iig erg gastvrij is in een prachtige en rustige omgeving :)

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: paar dagen valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-18 16:40

Mag ook er wat buiten

Shettepret

Berichten: 2219
Geregistreerd: 31-03-10

Re: paar dagen valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 17:06

Ik ben er vorig jaar zomer geweest. Was echt heel leuk! Vond de mergelgrotten erg leuk om te zien en ook de graftombes zijn zeker weten de moeite waard!

Qua restaurantjes... tapas bij Bueno was echt giga lekker en de italiaan er tegenover ook! Il Sogno!! Krijg er weer honger van!! :9

LieZ_Horses
Berichten: 2205
Geregistreerd: 23-01-07
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 17:20

Ik heb afgelopen november met mijn vriend overnacht in Valkenburg. Wij hadden logies en ontbijt in Parkhotel Valkenburg.

Hotel is gelegen op loopafstand van het centrum en de grotten. Het ontbijt is heerlijk! Het hotel heeft ook een zwembad waar je na een drukke dag ‘s avonds nog lekker kunt ontspannen.

Wij zijn er voornamelijk geweest voor de kerstmarkten dus qua activiteiten in de zomer periode kan ik je niet verder helpen.

Jamira

Berichten: 106
Geregistreerd: 11-07-12
Woonplaats: Assen

Re: paar dagen valkenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 11:59

Parkhotel Valkenburg! Geweldig mooi hotel, heerlijk ontbijt!
Wij waren in Valkenburg zelf snel uitgekeken, dus wij zijn ook nog een dagje in Maastricht geweest, ook leuk om te doen.