Energie sticker op lcd tv van philips hoe eraf krijgen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Energie sticker op lcd tv van philips hoe eraf krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-18 17:10

Ok nieuwe tv gevonden en gekocht, hij werkt perfect alleen een of andere tsja wat zal ik zeggen idioot heeft bedacht er een energie sticker op te plakken. Op het lcd scherm dus maar ik krijg het kreng er niet af. Nagel werkt niet, andere sticker en ducktape werkt niet. Wat wel zonder scherm te beschadigen?

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:12

Heb je een showmodel gekocht? Normaal worden alleen bij showmodellen die erop geplakt.

Gewoon met je nagel eronder en eraf trekken. De plaksel ervan is niet zo sterk. Zolang je niet te hard op het scherm zelf drukt

Succes!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-18 17:14

Nee volledig nieuw in doos. :+ nagel werkte niet maar zul je altijd zien. Ik ben al een uur aan het klooien, wat ik ook doe niks helpt. Maar tv in duitsland gekocht omdat ie daar flink goedkoper was (ik heb 165 euro betaald ipv hier 220 euro :oo )misschien dat het daar wel gebruikelijk is stickers te plakken af fabriek.

Meteen na openen van topic zag ik een verpakking beeldscherm doekjes staan die ik kennelijk nog had. Prop gemaakt rondgedraaid steeds op een hoekje en jippie een stukje heeft losgelaten en sticker is er af. Echt toeval dat ik dat potje zag staan achter een kaststellingplankje *\o/*

Hier het slachtoffer nog met sticker
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door karuna op 10-06-18 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:16

Ik zou ermee terug gaan naar de winkel als dat kan, laat hen dit maar verwijderen op hun risico.

Edit: fijn dat het gelukt is TS!

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:17

Super!! Verklaard misschien ook wel hihi.

Bij ons in de winkel plakken we het enkel op showmodellen omdat het een verplichting is + alle andere rot stickertjes :')

Veel plezier van jullie nieuwe tv :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-18 17:18

Als het niet gelukt was had ik morgen philips gebeld en daarna desnoods met tv naar mm gegaan omdat hij gekocht is bij de duitse variant saturn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 17:19

Ff de föhn erop!

edit, haha, zie dat het al gelukt is *\o/*

karuna
Drukke kabouter

Re: Energie sticker op lcd tv van philips hoe eraf krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-18 17:21

Durfde ik niet aan. Veel te bang dat scherm de hitte niet aankon.

Grppig trouwens tv lijkt echt mega groot maar is maar 60 cm een van de kleinste die er te krijgen is bijna. Ging voor een simpelere versie van deze voor 133 euro maar die was ondanks vooraf per telefoon gecheckt niet aanwezig in de winkel. Maar deze met box eronder is wel erg fijn. Mooi geluid beter dan mijn woonkamer tv hihi.