Hoe mijn vriend ten huwelijk vragen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Hoe mijn vriend ten huwelijk vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-18 13:39

Volgend jaar zijn we 10 jaar samen en ik vind het wel eens tijd om te gaan trouwen, zeker nu een aantal familie leden beginnen af te takelen en ook omdat ik het gewoon zat ben om te zeggen mijn vriend ;) ipv mijn man. Het is overigens ook zijn wens om te trouwen dus ik dacht waarom vraag ik hem niet..

Maar nu is de vraag hoe, hij houd er niet zo van om in de spotlights te staan maar om het tussen de soep en erpel te doen vind ik ook weer zo afgezaagd.

Ik zat te denken iets met onze hond te doen, iets aan zijn halsband vast te maken of iets in de mand te leggen. Of via z'n werk iets te verzinnen. Weet zeker dat zijn baas daar aan mee zou werken. Oja en hij is niet zo van de sieraden dus waarmee zal ik hem dan vragen ipv een ring?

Wie weet nog iets leuks?
Laatst bijgewerkt door fjordjes op 08-06-18 14:04, in het totaal 1 keer bewerkt

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 13:43

Een tattoo? Moet je wel van houden natuurlijk..

En iets met de hond..eens denken.. Op een bepaalde plek waar je hem uitlaat met je man begraaf je van te voren iets.. je ziet het 'per ongeluk uitsteken' en vraagt of hij het pakken wil?

Er staat een vraag op!! Tjee! met Jouw naam eronder!

Nou ja.. mogelijk totaal niet wat je in gedachten had maar wie weet geeft het ideeën voor iets dat wel bij je past!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:08

Een kennis had met hulp van vrienden bij een bankje in het park een hartje gemaakt met waxine lichtjes en versiersels. En er dan 'toevallig' langslopen tijdens een wandeling. Is zoiets leuk? Simpel, maar toch een beetje speciaal en persoonlijk.

Zou wel de vraag zelf stellen ipv het met een briefje oid te doen.

DonB

Re: Hoe mijn vriend ten huwelijk vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 14:20

Hoihoi
Wat eventueel leuk is.
Koop een mini tractortje en dan maak je er een lint aan en dan daar een tekst op maken en dan dat jij dan met milo staat en hem ten huwelijk vraagt.
Of milo een zelfgemaakte ketting van een lint met daar de zin op vrouwtje wilt je wat vragen en dan vraag je hem ten huwelijk.