Ik wil toch eventjes wat met jullie delen. Misschien herkennen jullie het wel bij jezelf en hoe zijn jullie hiermee om gegaan om het toch zo aangenaam mogelijk te maken! Ik zit namelijk al een tijdje in een behoorlijke dip. Sinds vorig jaar Juli (toen was ik 23, nu dus 24) woon ik op mijzelf op een appartement van ongeveer 53 m2. Het eerste halfjaar vond ik het helemaal geweldig, maar nu de laatste tijd merk ik dat het moeilijker gaat.
Als ik in de avond thuis kom heb ik niet echt het gevoel van, 'wauw wat ben ik blij weer thuis te zijn'. Wat een natuurlijk heel erg vind want iedereen vind het leuk om een eigen stekkie te hebben en ingericht naar eigen smaak. Ik voel me soms zelf meer vereenzaamd dan dat ik echt tot rust kan komen. Toen ik vorig jaar dus verhuisd ben heb ik 2 vrouwelijke cavia's aangeschaft van familie, om toch niet het idee te hebben dat ik alleen was. Helaas heb ik ongeveer 2 à 3 maanden geleden 1 van de 2 cavia's naar mijn ouders moeten brengen omdat ze elkaar niet konden uitstaan en constant aan de tralies bleven eten enz.. De andere cavia zit momenteel bij mij, maar ook zij maakt soms zoveel lawaai terwijl ze alles heeft wat ze maar nodig heeft. Ik ben dus beetje ten einde raad.. Ik ben gewoon niet gelukkig in mijn eigen stekkie!
Hebben jullie misschien tips om mijn eigen plekje wat meer vrolijker, sfeervoller, rustgevend of kleurrijker te maken dan hoor ik dit heel erg graag! Zijn er toevallig ook mensen die uit Midden / Zuid - Limburg komen? En die het leuk lijken om contact te maken om met regelmaat wat af te spreken (bv: ergens iets gaan drinken, paard te rijden (helaas heb ik zelf geen paard meer en rijd ik ook niet meer sinds vorig jaar), mee op wedstrijden te gaan, spelletjes te doen noem maar op.
Laat het mij dan zeker ook weten!Alvast bedankt.

.
(en wasmachine).