Voor mijn onderzoek ben ik opzoek naar docenten die mijn enquête in willen vullen:
https://www.survio.com/survey/d/U6E3I9S9J0B4J2A9O
Via deze enquête wil ik peilen hoe groot de kloof (in Nederland) is tussen het onderzoek en onderwijs. Middels baanbrekend - en minder baanbrekend - onderzoek wordt jaarlijks namelijk onwijs veel nieuwe kennis gecreëerd in de vorm van onderzoeksresultaten. Deze kennis is van onschatbare waarde voor de vernieuwing en het up-to-date houden van de lessen en het curriculum op school. Toch wordt deze nieuwe kennis niet altijd geïmplementeerd in het (hoger beroeps) onderwijs: de kloof.
In mijn onderzoek kijk ik naar de oorzaak van de kloof en draag ik 4 oplossingen aan om deze kloof te overbruggen. Vervolgens hoor ik graag uit de praktijk (jullie dus!) welke van deze oplossingen het meest realistisch en/of haalbaar is. En waarom.
De enquête bestaat uit 13 korte vragen en zal niet meer dan 5-10 minuutjes duren.
Ik ben er heel erg mee geholpen als je deze invult! Ook ontvang ik graag tips over andere fora waar ik hem kan verspreiden (een echt actief docenten-forum heb ik nog niet kunnen vinden...)
Dank jullie wel!