Computer herkent telefoon niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmie25501

Computer herkent telefoon niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 11:03

Ik wilde daarnet mijn foto's van mijn telefoon op onze computer zetten omdat mijn telefoon erg traag werd door de grote hoeveelheid foto's. Helaas herkent mijn computer mijn telefoon niet. Normaal doet hij dat altijd wel, dus dat is een beetje raar. Ik heb al mijn telefoon aan en uit gezet en een ander kabeltje gepakt. Ik wil eigenlijk de computer niet aan en uitzetten, want dan is er grote kans dat hij er 3 uur over doet en dat is ook een beetje vervelend. Onze computer is namelijk vrij traag en vervelend haha.
Mijn telefoon laad wel op en ik heb erop aangegeven dat ik de computer vertrouw en ik via de computer gegevens van mijn telefoon kan zien. Maar daarna zie ik niks op de computer gebeuren. Ook zag ik dat je alle usb aansluitingen kon verwijderen, maar dat durfde ik niet zo goed, omdat ik niet precies weet wat voor aansluitingen wij hebben en dan maak ik straks iets kapot ofzo. De computer is nu overigens sinds mijn telefoon erin zit wel hard aan het brommen, alsof hij heel hard moet werken.
Wat kan ik het beste nu doen?

miccamaaike

Re: Computer herkent telefoon niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:05

Mocht het niet lukken, je kunt ook via de WeTransfer app foto's naar jezelf versturen. Beetje omslachtiger, maar dan kun je iig je foto's er af halen.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-18 11:10

Hmmm, ik ga eens kijken hoe dat moet. Bedankt voor je tip! Ook al was het natuurlijk leuker geweest als het gewoon normaal kon haha

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 11:33

Je kan ook een programma of website gebruiken waarbij je via je Wi-Fi de foto's overzet op de computer. Of je gebruikt iets als dropbox of onedrive.

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-18 16:37

Kan ook aan het kabeltje liggen, sommige laden alleen en kun je geen gegevens mee overdragen.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 10:16

Ik ben nu aan het proberen via Wetransfer de foto's naar mezelf te sturen.
manonutjuh, het gekke is dat dit kabeltje het wel altijd heeft gedaan. Nu doet hij het dus ineens niet meer. Weet je toevallig wat voor soort kabeltje ik dan nodig zou hebben?
Zonnebloem, heb je een voorbeeld van zo'n soort programma voor me?

Edit: Toen ik een link naar mezelf probeerde te versturen, klapte de app eruit _-:( Twee keer achter elkaar, dus dit blijkt ook geen oplossing :( Iemand nog ideeën?