Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
funnyhorses
Berichten: 8047
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 23:42

Afgelopen zaterdag dacht ik ook effe dat ik niet goed zag! We zaten op ons terras en opeens dook er een kolibrie op!
Ik dacht hè?!?! Dat kan toch niet?
Tot ik de roltong zag. Bleek het de kolibrievlinder te zijn!
Nog nooit gezien of van gehoord maar ohhhhh die was zooòo leuk joh!

stefje

Berichten: 1898
Geregistreerd: 20-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 23:44

Ik ging vandaag met mijn auto voor de APK en echt, het is altijd mijn slechtste dag van het jaar. En vandaag: gewoon alles was in orde. Ik viel bijna flauw... Kon het gewoon niet geloven.
Laatst bijgewerkt door stefje op 11-06-18 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

xSCWx
Berichten: 7066
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 23:45

betadine schreef:
Ik ben ooit gebeten door een stomme regenworm... niemand maar dan ook niemand geloofd het. Rotbeest bleef in mijn vinger hangen terwijl ik hysterisch met mijn hand zwierde. Je kon een bloedstipje zien zo klein als een naaldpunt.

Dit heb ik ook eens gehad met een vlieg en een spin. Ook niemand die me geloofd :') maar vooral die spin was een flinke steek en ik deed hem niet eens wat (hij zat vanuit het niets op mijn schouder).

Daarover gesproken, ik heb eens een vlieg moeten inslikken. Ik zat op de fiets met tegenwind en wilde wat schreeuwen naar een vriendin die voor me reed. Op dat moment vliegt er zo’n dikke vieze bromvlieg mijn keel in. Hij leefde nog, ik voelde en hoorde hem brommen en doen. Ik kon hem niet uithoesten, hij zat al in mijn slokdarm. Dus moest ik slikken ;(

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 23:59

betadine schreef:
Ik ben ooit gebeten door een stomme regenworm... niemand maar dan ook niemand geloofd het. Rotbeest bleef in mijn vinger hangen terwijl ik hysterisch met mijn hand zwierde. Je kon een bloedstipje zien zo klein als een naaldpunt.

Hm, weet je zéker dat het geen bloedzuiger was? Een bijtende regenworm is extreem onwaarschijnlijk.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 03:43

Kuggur schreef:
betadine schreef:
Ik ben ooit gebeten door een stomme regenworm... niemand maar dan ook niemand geloofd het. Rotbeest bleef in mijn vinger hangen terwijl ik hysterisch met mijn hand zwierde. Je kon een bloedstipje zien zo klein als een naaldpunt.

Hm, weet je zéker dat het geen bloedzuiger was? Een bijtende regenworm is extreem onwaarschijnlijk.

Ik denk dat het een bloedworm was, die kunnen wel degelijk bijten

Captain

Berichten: 21409
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 06:23

funnyhorses schreef:
Afgelopen zaterdag dacht ik ook effe dat ik niet goed zag! We zaten op ons terras en opeens dook er een kolibrie op!
Ik dacht hè?!?! Dat kan toch niet?
Tot ik de roltong zag. Bleek het de kolibrievlinder te zijn!
Nog nooit gezien of van gehoord maar ohhhhh die was zooòo leuk joh!


Die had ik vorig jaar in de tuin! :oo Had er wel eens over gehoord maar nog nooit gezien. Echt super leuk beestje <3.

Captain

Berichten: 21409
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 06:26

Gisteren tijdens een rondje wandelen in de pauze op Schiphol kwamen we dit tegen: een meeuw had zijn nest op een oliekar gemaakt. :') Bleef er ook net zo bij zitten hahaha!

Afbeelding
Afbeelding

djinnie

Berichten: 2795
Geregistreerd: 23-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:16

Die hebben ze duidelijk al even niet gebruikt, hahaha. Wat schattig!

Roadracer

Berichten: 1812
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:24

Blue_Monday schreef:
Wat mij is overkomen ... vijf uur s ochtends naar bed gaan, vijf uur lang wakker liggen om vervolgens twee uurtjes (wel heel lekker) te kunnen slapen. Klaarwakker de rest vd dag.

Hopelijk vanavond gewoon weer netjes slapen.

Duidelijk een blue monday... :D

Sabbientje

Berichten: 4716
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:45

Jaren geleden werkte ik op de maasvlakte.

En ik liep van de werkplaats naar de schaftkeet en toen vond een meeuw het leuk om een duikvlucht te maken en op mijn hoofd te flatsen -O- :') :+

Mijn collega's zagen het gebeuren en die lagen helemaal in een deuk.

Maar stinken echt smerig.
Heb daar mijn hoofd letterlijk onder de kraan gestopt.

Rocamor

Berichten: 10941
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 07:47

Dat was een bewuste aanval Sabbientje. Dat doen die krengen echt gericht, als je in de buurt van het nest komt.

Krengen....

Wijsje
Berichten: 464
Geregistreerd: 06-06-16

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:04

Mijn dochter en ik reden gisterenavond in de auto naar springles. Nog even snel een broodje eten onder het rijden.
Opeens 2 enorm grote vogelflatsen op de voorruit, echt leek wel van een vliegende olifant.
Terwijl ik de ramen van de auto dicht doe en daarna de ruiten sproei zie ik mijn dochters gezicht, haar croissantje nog half in haar mond. Ik moest zo lachen om haar, ze zat gewoon te kokhalzen zo goor vond ze het uitzicht!

jibberjabber

Berichten: 786
Geregistreerd: 12-02-11
Woonplaats: Achter m'n voorhoofd

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 08:10

(Wat een ongelofelijk leuk topic). Ik zit hier te lachen met m'n ontbijtje achter de laptop. Goed begin van de dag.

funnyhorses
Berichten: 8047
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:29

Captain schreef:
funnyhorses schreef:
Afgelopen zaterdag dacht ik ook effe dat ik niet goed zag! We zaten op ons terras en opeens dook er een kolibrie op!
Ik dacht hè?!?! Dat kan toch niet?
Tot ik de roltong zag. Bleek het de kolibrievlinder te zijn!
Nog nooit gezien of van gehoord maar ohhhhh die was zooòo leuk joh!


Die had ik vorig jaar in de tuin! :oo Had er wel eens over gehoord maar nog nooit gezien. Echt super leuk beestje <3.


Jaaahhh echt mega schattig!
Het geluid wat ze maken is ook zo apart echt een flink zoem geluid.
Ik had er nog nooit van gehoord of eentje gezien.
Was echt leuk!

funnyhorses
Berichten: 8047
Geregistreerd: 30-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:29

Wijsje schreef:
Mijn dochter en ik reden gisterenavond in de auto naar springles. Nog even snel een broodje eten onder het rijden.
Opeens 2 enorm grote vogelflatsen op de voorruit, echt leek wel van een vliegende olifant.
Terwijl ik de ramen van de auto dicht doe en daarna de ruiten sproei zie ik mijn dochters gezicht, haar croissantje nog half in haar mond. Ik moest zo lachen om haar, ze zat gewoon te kokhalzen zo goor vond ze het uitzicht!


_O-

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:56

Niet per se bizar, maar wel enorm vervelend. Ik had gisteren een shortje aan en moest naar de post wandelen, dit was letterlijk niet meer dan 500 meter. En er hebben daadwerkelijk meer dan 10 mannen iets nageroepen/ getoeterd. Ik word daar zo gek van en verafschuw die personen zo...
Heb dan zo een zin mijn middelvinger op te steken maar dan verlaag ik me gewoon tot hun niveau...

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:13

nanoukkie schreef:
Niet per se bizar, maar wel enorm vervelend. Ik had gisteren een shortje aan en moest naar de post wandelen, dit was letterlijk niet meer dan 500 meter. En er hebben daadwerkelijk meer dan 10 mannen iets nageroepen/ getoeterd. Ik word daar zo gek van en verafschuw die personen zo...
Heb dan zo een zin mijn middelvinger op te steken maar dan verlaag ik me gewoon tot hun niveau...

Vreselijk is dat, we zijn gewoon vleeskeuring en gleufdieren voor ze :n

Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 12:37

"Gleufdieren"..... >;)

Merexa

Berichten: 1166
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 13:53

Wat een leuk topic toch dit. Er zijn onderwerpen die me echt hardop laten lachen maar sommige zoals hier boven zijn natuurlijk minder leuk.
Maar sommige benamingen ook. '''Vliegende olifant'' en.. ''Gleufdieren..'' >;)

Maar goed, net ook wat haantjesgedrag mogen aanschouwen.
Een uurtje geleden liep ik in mijn pauze even naar de winkel en op de terugweg zag ik hoe een man uit het niks door iemand tegen zijn schouder werd gebeukt.
Deze man werd uiteraard boos maar begon ook te schelden. Dus die man die hem aan had gebeukt ging er op in. Zonder twijfel was ik tussen heb in gekomen, heb de man resoluut weg gestuurd, de andere man mee genomen met de woorden dat hij wel beter wist dan er een punt van te maken etc.
De man kalmeerde gelukkig snel en heeft mij wel 10x bedankt dat ik er tussen kwam, zei ook dat hij gewoon met veel zat al en dit even de druppel was. Even kort met hem gepraat en het was ook gewoon wel een hele redelijke kerel.
Achteraf ook wel gedacht ''Wat nou als ik een klap had gehad?'' maar goed, vond het fijn om iets te hebben kunnen betekenen terwijl andere mensen maar wat schaapachtig stonden te kijken.

Sabbientje

Berichten: 4716
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:39

Ik krijg net een melding van Ali-Expres dat een deel van mijn bestelling verzonden is.
Ik vraag mij alleen hoe ik mijn bestelling nu krijg.
Het is namelijk een kort broekje wat ik besteld heb en dat broekje zou uit een stuk moeten bestaan.
Dus krijg ik nu een bouwpakket? :') :') :') We wachten af

kiwiwitje

Berichten: 20127
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 14:55

Esirene schreef:
ynskek schreef:
Ik heb ook wel eens dat ik eten bestel vlak voor ik in de auto stap. Geef dan bijvoorbeeld bezorgen 19.15 uur aan als ik dan om 19.00 uur thuis kom en dat ik de bezorger bij thuiskomst net nog kon zien wegrijden.

Restaurant was verbaast dat ik boos was omdat ik dus geen eten had toen...

"Ja mevrouw, had u ook gewoon thuis moeten zijn op moment van bezorgen"

Kwaad dat ik was...


Dit herken ik! Aangeven om 19:00 maar er om 18:30 al zijn! Ik wil nog wel eens eerder bestellen dan dat ik thuiskom dus dat zet ik er dan meestal bij dat er gewoon niemand thuis is en als ik het er bij zet gaat het altijd wel goed.

Hier van de week ook... tijdvak vanaf 09.10 en bezorger was er al voor 08.30 ....

senna21

Berichten: 11890
Geregistreerd: 17-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 15:25

Sabbientje schreef:
Ik krijg net een melding van Ali-Expres dat een deel van mijn bestelling verzonden is.
Ik vraag mij alleen hoe ik mijn bestelling nu krijg.
Het is namelijk een kort broekje wat ik besteld heb en dat broekje zou uit een stuk moeten bestaan.
Dus krijg ik nu een bouwpakket? :') :') :') We wachten af

:D

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 15:30

speedfiets_2 schreef:
Gisteravond tijdens het zwemmen met pony. Pony bleef maar naar de bosjes blazen. Komt er ineens een topless mevrouw de bosjes uit om te checken wie daar haar eventueel komt begluren :+ Was op een openbaar terrein



Wat een geweldig verhaal dit :o

faunty

Berichten: 1794
Geregistreerd: 06-06-13

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 15:42

Ik kom net bij de pipoos vandaan , ging dan toch eindelijk een echte bullet journal halen ... heb ik een mooie gevonden , kijk toevallig erin , allemaal in gekrast ! En ook in en op alle 5 de boekjes....

Ik ermee naar de kassa , bleek ze vanochtend er ook al 3 uit het schap te hebben gehaald helemaal ondergekrast , gelukkig had ze er nog 1 achter , maar daar zat een klein krasje op de voorkant dus mocht die met korting meenemen en kreeg een gratis fineliner voor het melden ! Superaardig bij de pipoos en idiote die in dingen gaan schrijven ...

speurneusc

Berichten: 5415
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 16:00

_Nero schreef:
Zucht..

Als je een pakketje besteld zorg dan gewoon dat je thuis bent. (je kan gewoon een ander bezorg moment kiezen.)
Die mensen kunnen het ook nooit goed doen, niet in de tuin zetten, en dan een boze reactie waarom ze het niet in de tuin hebben gezet, wel in de tuin zetten en dan een boze reactie omdat hun privacy is geschonden. Of eerst bij andere huizen moeten aanbellen om vervolgens uiteindelijk het pakketje alsnog mee terug te moeten nemen, en ga zo maar veder.
Deze mensen hebben nog meer pakketjes te bezorgen.
Van mij mogen ze na 1 bezorg poging en niet thuis op dat moment het pakketje wel standaard naar het post nl punt brengen, geen gedoe met extra bezorg pogingen, bij buren aanbellen of commentaar van azijnpissers..
Je kiest er zelf voor om een pakketje te bestellen dus zorg dan ook dat je thuis bent.
|o


ja fijn en dan ben je de hele dag thuis, post.nl geeft alleen: pakje wordt vandaag bezorgd, zonder tijd erbij en dan komen ze rond 20.30 uur ergens pas langs, heel de dag voor de ... je weet wel thuis zitten wachten op je pakketje, ook zo fijn.