Wat ons vandaag toch is overkomen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 12:02

DezeNaam schreef:
hiphorse schreef:
wat mij vandaag toch overkomen is, mijn pony heeft een andere pony laten schrikken in het bos :') kwam aan gelopen niks aan de hand dacht ik...
ik denk dat die andere pony niet van bont hield, zijn ruiter had het er maar druk mee de pony weer rustig te krijgen en mij er langs te laten. eerst gaf ik ruimte maar de pony vertikte het langs mijn pony te gaan..
het leek haast wel of die pony nooit een andere pony was tegen gekomen

mijn pony braaf wachten en maar verbaasd kijken waar die ander zich zo druk om maakte


Dit had mijn paard kunnen zijn. :+ Idioot heeft heel zijn leven lang met verschillende paarden op de wei gestaan. Maar er was dan eens een keuring van tinkers op de manege en toen schrok hij zich te pletter van een paard dat ze daar aan het klaarmaken waren, liep er toen gewoon naast maar ik schaamde mij kapot. :')
Echt al briesend en kijkend met grote ogen erlangs lopen. _O-

Ik heb meerdere bonte paarden gereden en er zijn echt andere paarden die dat heel gek vinden want dan was alleen mijn paard eng

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8316
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 12:06

Ik heb net 20 minuten op mijn brommer gereden met een wielrenner in mijn kielzog. Was vrij ongemakkelijk dat ik rustig een appel aan het eten was en meneer half dood ging. Hij was wel heel blij dat hij aan mocht haken geloof ik. Werd uiteindelijk hartelijk bedankt :+

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 12:15

Daar had ik altijd een hekel aan.Met mijn Puch maxi en een wielrenner op je kont.

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 12:19

Oh ik vond dat altijd ook heel ongemakkelijk, maar ze haakten bij mij altijd binnen een paar minuten af, dan ging het ze toch te snel :+

Is voor hen natuurlijk heel makkelijk om een stabiel tempo aan te houden op die manier + ze rijden uit de wind.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 12:21

Ik rij ook vaak achter scooters aan :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 12:22

Ik zag vanochtend een vrouw met de auto wachten tot ze de weg op kon draaien maar ze stond midden op het fietspad terwijl ze ruimte genoeg had dat ze er niet op hoefde te staan.
Komt er een man aanfietsen en fietst zo vol tegen die auto op _O-
Waarschijnlijk om een statement te maken maar dan nog haha.

DeEenhoorn
Berichten: 2936
Geregistreerd: 23-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 14:03

Misty12 schreef:
Van de week stond ik voor een winkel te wachten die met een paar minuten zou openen, komt er een oud haveloos manneke aan lopen en die vraagt aan mij of ik wat muntjes heb voor hem. Ik zeg sorry, heb geen geld bij me ( had mijn pinpas bij mijn telefoon zitten, maar verder geen kleingeld op zak). Zegt hij; oke, boksje en maakt met zijn vuist zo'n boksgebaar. Ik heb hem terug gebokst zeg maar, en hij loopt blij weg en zegt fijne dag! Ik dacht echt; oke beetje vreemd, maar wel leuk.

Zoiets had ik ook uit stage afgelopen week! :D paar jochies, jaar of 8-10. Opeens vragen ze of ik van roken houd, nou nee, en toen was het "goedzo" en moest ik ze een highfive geven :')

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 14:25

Romy1234 schreef:
Ik zag vanochtend een vrouw met de auto wachten tot ze de weg op kon draaien maar ze stond midden op het fietspad terwijl ze ruimte genoeg had dat ze er niet op hoefde te staan.
Komt er een man aanfietsen en fietst zo vol tegen die auto op _O-
Waarschijnlijk om een statement te maken maar dan nog haha.

Zoiets hebben wij ook een keer gehad.
Wij stonden achter een auto met een fietspad tussen beide auto's in. Onze voorganger maakte aanstalten om weg te rijden dus mijn vriend rijd daar achteraan.
Stopt onze voorganger in eens dus wij staan echt midden op het fietspad (met nog een auto achter ons)
Komt er een vrouw op de fiets aangereden, stapt af en gaat vervolgens met haar fiets tegen onze auto aan beuken :') Wij waren echt heel verbijsterd :o

Annabel

Berichten: 4869
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 15:29

Dit setje gewoon gloedjenieuw gescoord bij de kringloop! Voor €5.. <3


Afbeelding

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 16:05

zalig!

Rocamor

Berichten: 10882
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 16:18

Beter! Bij onze kringloop ligt een oud, merkloos en vies verwassen dekje met de vlekken van het zadel er nog in voor 17.50 euro....

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 16:20

Hoe vinden jullie dat in godsnaam? De kringloopwinkels waar ik heen ga hebben ze nooit paardenspul.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 16:21

ScarOfWars schreef:
Hoe vinden jullie dat in godsnaam? De kringloopwinkels waar ik heen ga hebben ze nooit paardenspul.


Dit dus. Als ik zo'n kringloopwinkel had was ik al blut. Bij ons alleen af en toe rubberen rijlaarzen.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 16:22

Miefje schreef:
ScarOfWars schreef:
Hoe vinden jullie dat in godsnaam? De kringloopwinkels waar ik heen ga hebben ze nooit paardenspul.


Dit dus. Als ik zo'n kringloopwinkel had was ik al blut. Bij ons alleen af en toe rubberen rijlaarzen.


Precies! Heel enkel rijlaarzen idd.

Annabel

Berichten: 4869
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 16:57

Miefje schreef:
ScarOfWars schreef:
Hoe vinden jullie dat in godsnaam? De kringloopwinkels waar ik heen ga hebben ze nooit paardenspul.


Dit dus. Als ik zo'n kringloopwinkel had was ik al blut. Bij ons alleen af en toe rubberen rijlaarzen.

Nu moet ik ook wel erbij zeggen dat het echt een gelukje is hoor! Ik ga wel vaker naar de kringloop (we hebben er best veel, waar ik woon) en meestal ligt er dus niks paard gerelateerd. Vandaag dus wel :D

Morrie

Berichten: 22315
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:23

ik kom bij de Welkoop binnen en hoor de dame bij de kassa roepen: Els is er.... *huh*... ja inderdaad.. ik ben er. Bleek ik bij een PAVO actie een enorme roze stalkist te hebben gewonnen. *\o/*

Ze hadden me gebeld, maar ik heb pas een ander tel.nr. dus dat lukte niet :') Ik ben er vaste klant, dus ze wisten wel dat ik op korte termijn wel weer in de winkel zou zijn. Toch handig zo'n dorp waar iedereen je kent haha :+ :D

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 20:16

meen je niet! FOTO?!

Annabel

Berichten: 4869
Geregistreerd: 17-03-11

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:26

Ahh wat leuk!! Dat vraagt om een foto!

Morrie

Berichten: 22315
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:56

er staat er 1 op de site van de Welkoop

ivm met de AGV mag ik die hier niet zetten.... O:)

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:45

ik zie het, echt heel handig!

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:01

Morrie schreef:
ik kom bij de Welkoop binnen en hoor de dame bij de kassa roepen: Els is er.... *huh*... ja inderdaad.. ik ben er. Bleek ik bij een PAVO actie een enorme roze stalkist te hebben gewonnen. *\o/*

Ze hadden me gebeld, maar ik heb pas een ander tel.nr. dus dat lukte niet :') Ik ben er vaste klant, dus ze wisten wel dat ik op korte termijn wel weer in de winkel zou zijn. Toch handig zo'n dorp waar iedereen je kent haha :+ :D



Omg <3

Zuchini

Berichten: 929
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Punta cana, dominican republic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 11:45

Babootje schreef:
Over postpakketjes gesproken...
Ik kreeg een paar weken geleden een boete van de gemeente Rotterdam voor het illegaal lozen van huisvuil op straat. De boete bedraagt maar liefst 125 euries. Na de bewijsstukken te hebben gevraagd bleek het om 1 kartonnen doos te gaan waarop een etiket geplakt was met ons huisadres.
De doos, of in ieder geval de afzender ervan, wordt door ons wel herkend. Een bedrijf waar mijn man ongeveer 2 jaar geleden voor het laatst zaken mee heeft gedaan. We hebben echt geen flauw idee hoe de doos een paar weken geleden in Rotterdam op straat is beland. We wonen niet in Rotterdam, werken beide niet in Rotterdam of omgeving en hebben er geen vrienden en kennissen. Het bedrijf, de afzender, zit ook niet in Rotterdam. En als we een doos weg zouden gooien, doen we dat natuurlijk gewoon in onze eigen kliko in Den Haag. Heel bizar allemaal. Nu hebben we natuurlijk bezwaar gemaakt, maar het lijkt erop dat we aan het kortste eind trekken. Want de eigenaar van de doos (de geadresseerde dus) blijft verantwoordelijk voor de doos (in juridische zin). Moet dat nog wel even allemaal uitzoeken natuurlijk, maar dat geeft een vrij ‘onrustig’ gevoel kan ik je zeggen. Hoeveel dozen zouden er nog op kunnen duiken, zonder dat we er weet van hebben? Mijn man kan zich niet herinneren hoe een dergelijke doos bij ons kan zijn verdwenen. En zou de doos zijn verdwenen, wie doet er dan aangifte van vermissing van een lege doos? Want alleen op die manier kun je aantonen dat je geen eigenaar meer bent van de doos. We voelen ons dus erg “dozerig” de laatste week en pijnigen onze hersens bij het graven in het verleden van de doos en de weg die het zou kunnen hebben afgelegd. En hebben in ieder geval van geleerd om adresgegevens te verwijderen van alle poststukken die we ontvangen. Want als er ook maar 1 adresje te vinden is in een verloren vuilzak ook al is deze niet van jou dan ben je de sjaak.


Nederland op z'n kleinst, Ik kan me voorstellen dat dit geen fijn gevoel geeft. Maar dit kan ons iedereen dus overkomen.... vind dit niet tof. Goede les om de adres gegevens te verwijderen

vidya

Berichten: 305
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Wolvega

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:49

Nadat ik van t weekend een mooie snoekduik heb genomen in t zand omdat iemand een kettingzaag aanzette in de bak.. Gisteren werd ik door een jong paard omver gebeukt toen ik m'n paard uit t land wilde halen. Hij liep gewoon dwars door me heen en stond vol op m'n voet die dus nu blauw en dik is.
Ik ben echt een pechvogel deze week!
Hopelijk was dit het dan, al zeggen ze dat alles in drieën komt.

Biebz

Berichten: 5507
Geregistreerd: 25-06-05

Re: Wat ons vandaag toch is overkomen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:17

Ik had een botsing met een klein meisje. Allebei op de fiets. Zij fietste mijn voorwiel in waardoor ik viel. Ik zag haar nog net het hoekje om fietsten toen ik weer op stond. Ik heb er een mooie gebroken pols aan over gehouden %)

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 14:19

Gisteren reed ik naar mijn ouders.
Ik draai een andere weg in, klapt mijn pols ineens dubbel. Nu heb ik wel vaker last van die pols, maar nooit dit. Gelukkig reed ik rustig de bocht door, en kon ik met mijn andere hand het stuur corrigeren. Maar was wel even de controle kwijt....