Volgende week hebben mijn vriend en ik een redelijk chique receptie op een mooie locatie en er is dus een dresscode. Als ik ergens niet mee overweg kan, zijn het dresscodes en ik weet dus niet wat voor soort jurk passend is. Ik heb gezocht op internet, maar de een zegt dat een little black dress kan, de andere zegt dat het over de knie moet zijn of dat lange jurken ook kunnen. Wel een mouwtje of geen mouwtje? I am lost

Ik had laatst bij de C&A wel een mooie jurk gezien, maar toen wist ik nog niet dat ik hier heen ging, dus die heb ik toen niet gekocht. De bovenkant was zwart en de rok was gebloemd met grote bloemen. Helaas kan ik hem op de website ook niet meer vinden.
Maar goed, ik zoek nu dus een jurkje wat past binnen de dresscode lounge suit, eventueel met bijpassende schoenen. Ik weet niet of ballerina's ook okay zijn binnen deze dresscode, maar op hakken is niet mijn sterkste punt. Ik heb wel een eisenlijstje:
- geen lange jurk
- het liefst met een printje
- niet effen zwart
- het liefst iets want onder de borst wat strakker zit en dan wijder uitloopt
- ik ben blond, dus zalmkleuren en andere lichte kleuren staan mij over het algemeen niet zo goed
Aangezien ik verder bijna nooit jurken draag, heb ik geen zin om er €100 aan uit te geven, dus ik zoek iets wat meer bij een studentenbudget past (max. €70 als hij écht mooi is).
Dus bokt, help, wat moet ik aan?