Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yessy schreef:Hoe kun je dat zien in outlook/hotmail? Ik ben nu wel benieuwd naar m'n eigen account!
Ik weet niet wat normale getallen zijn voor emailadressen, maar ik weet dat de IT op het werk honderden of soms zelfs duizenden aanvallen per dag te verduren krijgt op hun systemen. Dus enkele pogingen per week op een ouder mailadres lijkt me niet per se raar.
Yessy schreef:Hoe kun je dat zien in outlook/hotmail? Ik ben nu wel benieuwd naar m'n eigen account!
Memories schreef:Voer je je mailadres te pas en te onpas in op het internet? (Om je ergens voor aan te melden, winacties, formulieren invullen etc)
Daarnaast, hoe oud is je hotmail account al? Hoe ouder de account hoe meer kans dat ze ergens wel een keer aan je mailadres komen. Heb je geen virus oid op je computer opgelopen?
Jezzi schreef:Yessy schreef:Hoe kun je dat zien in outlook/hotmail? Ik ben nu wel benieuwd naar m'n eigen account!
Ik weet niet wat normale getallen zijn voor emailadressen, maar ik weet dat de IT op het werk honderden of soms zelfs duizenden aanvallen per dag te verduren krijgt op hun systemen. Dus enkele pogingen per week op een ouder mailadres lijkt me niet per se raar.
Ik heb er op mijn e-mailadres misschien 2 per jaar, en die e-mail is al 10+ jaar in gebruik.
TS check even waar dat e-mailadres allemaal geregistreerd staat en waar je het voor gebruikt en pas daar ook even de wachtwoorden aan. Een viruscheck is ook geen overbodige luxe. Blijft het dan toch aanhouden dan zou ik er persoonlijk voor kiezen om van e-mailadres te veranderen.
CoonArt schreef:Yessy schreef:Hoe kun je dat zien in outlook/hotmail? Ik ben nu wel benieuwd naar m'n eigen account!
https://account.live.com/Activity hier
tengeltje11 schreef:mss ben ik naief,maar wat hebben ze er eigenlijk aan om een simpel Hotmail adres te kraken?
Daar kunnen ze dan misbruik van maken. Spullen bestellen in jouw naam bijvoorbeeld, inloggen bij je internetbankieren, mensen online oplichten via jouw mailadres. En als je inderdaad een kopie van je ID op de mail hebt staan ben je helemaal de klos.