Ervaring met Hill Burry tassen of bestleder.com

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

x_Rebecca

Ervaring met Hill Burry tassen of bestleder.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-18 11:33

:wave:

Wie heeft er ervaring met het tassenmerk 'Hill Burry' of met de website bestleder.com?
Ik droom al jaren van een 'echte' docententas, maar dan wat leuker en toen kwam ik deze hill burry tas tegen!

Afbeelding
Afbeelding

<3
Hij is perfect wat mij betreft, op één dingetje na.... Ik kan hem nergens in het echt zien en hij is best aan de prijs.
Ik ben ondertussen bij verschillende tassenwinkels geweest en ze geven allemaal aan het merk niet te verkopen, geen directe reden waarom niet, dus oké, niets aan te doen. Een behoorlijke gok dus..

Nu verkoopt de website bestleder.com de tas, alleen ik ben totaal niet bekend met deze website en ik kan er ook weinig over vinden, behalve dat de website eventueel ook via Bol.com verkoopt. Dus vandaar de vraag, is er iemand die ervaring(en) heeft met ofwel de website of het tassenmerk?

Murthul

Re: Ervaring met Hill Burry tassen of bestleder.com

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 12:54

Ik zou 'm gewoon bestellen en dan eventueel terugsturen als hij je niet bevalt. Als je het niet aandurft qua webshop zou ik gewoon bestellen via Bol.com, mocht er dan iets niet goed gaan zit er nog een groot bekend bedrijf tussen. :j

x_Rebecca

Re: Ervaring met Hill Burry tassen of bestleder.com

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-18 20:19

Ja, dat is de andere optie, alleen vind ik daar de gok wel weer wat groot voor, het gaat bijna om €200,00 dat vind ik nogal wat zeg maar ;). Het is ook niet zo dat ze een heel mooi retourbeleid hebben, maar deze stilte aan reacties zegt denk ik ook wel wat :).

Leukertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 20:23

Leuke tas :)
Ik heb sinds kort een portemonee van dit merk. Die was ook wat aan de prijzige kant maar heel zacht leder wat kwalitatief goed aan voelt. Ik zeg doen :D