Wie woont er bij een ASDA supermarkt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Wie woont er bij een ASDA supermarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-18 16:39

Lieve lieve Bokkers :D,

Mijn broer is onwijs gek van M&M's en al sinds ze uit zijn wil hij de blauwe M&M pasta :)) nu is hij bijna jarig en wil ik deze voor zijn verjaardag geven *\o/* Helaas zijn deze alleen bij de ASDA te koop en om even heen er weer te vliegen naar Engeland vind ik een beetje te gek. Nu weet ik dat er ook wat Bokkers zijn die in Engeland wonen en ik vroeg me af als er Bokkers bij deze supermarkt in de buurt wonen, zo'n stuk of 10 potten voor mij zouden willen opsturen :D ? Helaas verzenden ze niet zelf. Uiteraard tegen alle kosten die je maakt. Desnoods ook de benzinekosten :Y)

Mijn dank is zeeeeeer groot! Alvast bedankt :)

DemDeempel

Re: Wie woont er bij een ASDA supermarkt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-18 16:43

Bedoel je gewoon de chocopasta met m&m's? Die van 200 gram? Ik werk bij een groothandel die deze verkoopt, helaas niet aan particulieren maar we hebben een heleboel klanten in NL.
Welke woonplaats heb je (mag ook via pb) dan kan ik je misschien een klant in de buurt aanraden

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-18 16:55

DemDeempel schreef:
Bedoel je gewoon de chocopasta met m&m's? Die van 200 gram? Ik werk bij een groothandel die deze verkoopt, helaas niet aan particulieren maar we hebben een heleboel klanten in NL.
Welke woonplaats heb je (mag ook via pb) dan kan ik je misschien een klant in de buurt aanraden

Ik stuur je een pb! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 16:02

En anders woon ik in de UK :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 16:04

Welke groothandel is dat?

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 18:27

@Vjestagirl - Bedoel je bij welke groothandel ik werk? Dat zet ik liever niet zomaar online in verband met mijn privacy en omdat we liever zo min mogelijk reclame maken bij particulieren, maar mocht je op zoek zijn naar een leverancier voor je snoepwinkel of snoepkraam kun je mij wel een pb doen en dan kan ik je wat meer info geven.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 19:32

DemDeempel schreef:
@Vjestagirl - Bedoel je bij welke groothandel ik werk? Dat zet ik liever niet zomaar online in verband met mijn privacy en omdat we liever zo min mogelijk reclame maken bij particulieren, maar mocht je op zoek zijn naar een leverancier voor je snoepwinkel of snoepkraam kun je mij wel een pb doen en dan kan ik je wat meer info geven.

Haha nee hoor, maar ik heb via mijn werk wel de pasjes van n aantal groothandels, dus k dacht de TS misschien wel te kunnen helpen

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 19:47

Oh zo haha nee we zijn echt alleen snoep dus geen Sligro of Hanos of iets dergelijks

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-18 22:03

Bedankt iedereen :) ik ben via DemDeempel met een winkel in contact die het zeer waarschijnlijk kunnen leveren. Dinsdagochtend moet ik ze even terug bellen dus dan weet ik meer. Mocht dat niet lukken laat ik het hier weten :)

Bedankt voor alle hulp!! Super lief

S_a_f_a_r_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 22:12

Duitsland is het ook te krijgen! Bij multi