Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Andere optie die ik zie is een drempel over het laninaat heen leggen, met holle ruimte waar de kabel onderdoor kan. Is niet ideaal, want een drempel, maar zou niet perse lelijk zijn. Nadeel is dan weer dat ik hier geen mooie oplossing van kan vinden. Of ik zoek niet op de juiste termen. Ik kan alleen “dorpels” vinden, maar die zijn dan eigenlijk bedoeld voor garages en niet voor woonkamers.
GDG schreef:Citaat:Andere optie die ik zie is een drempel over het laninaat heen leggen, met holle ruimte waar de kabel onderdoor kan. Is niet ideaal, want een drempel, maar zou niet perse lelijk zijn. Nadeel is dan weer dat ik hier geen mooie oplossing van kan vinden. Of ik zoek niet op de juiste termen. Ik kan alleen “dorpels” vinden, maar die zijn dan eigenlijk bedoeld voor garages en niet voor woonkamers.
Maar dan moet je je deur ook inkorten toch?
zonnebloem18 schreef:Kijk eens op marktplaats daar heb je al draadloze verbindingssetjes voor zo'n 25 euro.
zonnebloem18 schreef:Ja die van KPN staan er ook wel op. Heb sowieso al een stuk of 10 advertenties gezien.
Yessy schreef:We hebben hier van die kleine metalen drempeltjes tussen de verschillende ruimtes, maar om daar een kabel onder te leggen moet je wel een stuk uit je laminaat zagen. Dat hebben we hier wel gedaan (uit de houten vloer, au!) maar bij ons gaat de kabel dan achter de plint de muur in en achter de tv de muur weer uit.
YellowLeaf schreef:Een stofdorpel is geschikt om kabels onderdoor te trekken. Heb je al op een stofdorpel gezocht?
https://www.gamma.nl/assortiment/stofdo ... /p/B468418
heten ze zo!