[Korte vragenlijst] Productkeuze - wat kiezen jullie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lucilofty

[Korte vragenlijst] Productkeuze - wat kiezen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-18 09:30

Hoi bokkers op deze zonnige dag! :)

Ik ben op dit moment aan het afstuderen van mijn master aan de VU en doe onderzoek naar productkeuze. Tijdens de vragenlijst is het de bedoeling om voor één van de producten te kiezen, hier is bewust voor gekozen.
Zouden jullie mij kunnen helpen door deze vragenlijst in te vullen! _/-\o_

https://vuamsterdam.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_aYl1GOH4wPlOBff

Iedereen boven de 18 mag meedoen.
Als je de vragenlijst wil delen dan zou ik daar natuurlijk onwijs blij mee zijn! :j

Als je de vragenlijst invult maak je ook nog eens kan op een Bol.com cadeaubon ter waarde van €25,-

Alvast super bedankt voor het invullen! :D
Natuurlijk heb ik de andere vragenlijsten die hier op het forum staan ook ingevuld!

Afbeelding

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:39

Ingevuld maar geen flauw idee wat mayonaise, snoep,koffie,koek en wasmiddel te maken heeft met zekerheid? Verder ook totaal niet eens met het eerste stuk over zekerheid ed. Heb dit dan ook aangegeven in het eerste stuk.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:45

Gedaan. :D
Benieuwd wat je onderzoekt.. :P

karuna
Drukke kabouter

Re: [Korte vragenlijst] Productkeuze - wat kiezen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:46

Mm apart onderzoek met een addertje onder het gras hihi orginele aanpak en benieuwd of je zo iemands gevoel van zekerheid kunt beinvloeden

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:49

Ingevuld :)
Ik vond hem wel lastig en heb hem waarschijnlijk helemaal verkeerd ingevuld := Zekerheid is zo’n breed begrip.. en van de producten gebruik/koop ik er eigenlijk geen een. Bij sommige dus maar de goedkoopste gekozen omdat ik geen flauw idee heb hoe het smaakt.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 09:55

Ik lust helemaal geen koffie :')

Lucilofty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-18 10:04

fohadie schreef:
Ingevuld maar geen flauw idee wat mayonaise, snoep,koffie,koek en wasmiddel te maken heeft met zekerheid? Verder ook totaal niet eens met het eerste stuk over zekerheid ed. Heb dit dan ook aangegeven in het eerste stuk.

Captain schreef:
Gedaan. :D
Benieuwd wat je onderzoekt.. :P

karuna schreef:
Mm apart onderzoek met een addertje onder het gras hihi orginele aanpak en benieuwd of je zo iemands gevoel van zekerheid kunt beinvloeden

Ik zal als ik m'n respons binnen heb posten wat ik precies onderzocht! :D

8nnemiek schreef:
Ingevuld :)
Ik vond hem wel lastig en heb hem waarschijnlijk helemaal verkeerd ingevuld := Zekerheid is zo’n breed begrip.. en van de producten gebruik/koop ik er eigenlijk geen een. Bij sommige dus maar de goedkoopste gekozen omdat ik geen flauw idee heb hoe het smaakt.

Er is geen goed of fout in deze vragenlijst! Ik neem je beweegredenen zeker mee in m'n onderzoek.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 10:21

Ingevuld. Lust ook geen koffie maar koop het wel eens voor visite en als ik het wel zou lusten zou ik ook wel een bepaalde eerder uit het rek pakken dan de andere. Maar geen idee wat het met je onderzoek te maken heeft dus ik ben ook benieuwd naar je resultaten straks.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 10:25

Ik heb zomaar een vermoeden gekregen wat je onderzocht, hihi. Dan is het bij mij iig mislukt.. Of ik bedoel: ik heb denk ik juist de producten gekozen die je volgens het onderzoek niet verwacht... Maar kan me indenken dat het grootste deel van nl wel voor de "zekere" producten kiest. Duurde even voor ik doorhad wat het verband was, maar zie het nu in. :P

Lucilofty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-18 12:03

fohadie schreef:
Ik heb zomaar een vermoeden gekregen wat je onderzocht, hihi. Dan is het bij mij iig mislukt.. Of ik bedoel: ik heb denk ik juist de producten gekozen die je volgens het onderzoek niet verwacht... Maar kan me indenken dat het grootste deel van nl wel voor de "zekere" producten kiest. Duurde even voor ik doorhad wat het verband was, maar zie het nu in. :P

Haha, wat is je vermoeden? ;)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:08

Ik heb geen idee wat er onderzocht is. Maar vond het wel grappig.
Ik denk alleen niet dat ik die producten koos omdat ik in een bepaalde stemming was of dacht aan een bepaalde situatie. Ik zou die producten altijd gekozen hebben.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:29

Ik ben ook wel benieuwd wat de onderzoeksvraag is. Zou bijna verwachten dat er ook een vragenlijst is met vooraf een tekstje over hoeveel welzijn en veiligheid we wel niet kennen, zodat je de uitslagen kan vergelijken (maar denk dat je steekproef dan flink groot wordt...)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:32

Lucilofty schreef:
fohadie schreef:

Haha, wat is je vermoeden? ;)

Als ik dat hier ga neerzetten dan beinvloed ik de mensen die nog niets hebben ingevuld..

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:34

Leuke vragenlijst, zit goed in elkaar. Ik heb zo'n vermoeden dat er wellicht ergens een klokje hangt die meet hoe lang je over een bepaalde productkeuze doet i.c.m. hoe zeker je bent? O:)

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 15:39

Suzanne F. schreef:
Ik denk alleen niet dat ik die producten koos omdat ik in een bepaalde stemming was of dacht aan een bepaalde situatie. Ik zou die producten altijd gekozen hebben.

Dat had ik ook ja. :j

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 15:59

klopt het dat de enquête gesloten is?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 16:23

siskeh schreef:
klopt het dat de enquête gesloten is?

Ik kan hem ook niet invullen..