Dus dat heb ik er meteen afgelaten.
Anyways, ik bedacht me ruim na de val dat ik toch elke maand een bedrag betaal voor die verzekering. Dus ik mn telefoon aangemeld en gister is hij dan opgehaald. Ik had al bij T-Mobile zelf gevraagd hoelang je zonder telefoon zou zitten, 24-36 uur dan krijg je een (tijdelijke of permanente) vervanger.
Oke dat overleef ik wel.
Nu is hij gister dus opgehaald, heb ik verdorie 5 sites af zitten speuren naar de gegevens:
T-Mobile, is mn provider, via hen kan je naar
Dr. Mobile, echter daar had ik niks aan, dus naar de verzekeringspagina zelf gegaan
Chubb, tja leuk mn polis bekijken, maar waar is mn telefoon?
Dynylogic, degene die hem hebben opgehaald. Op mn handtekening na verder geen gegevens te vinden.
Toen mn mail af zitten speuren naar de mails over het insturen en aanmelden van de schade. En ja hoor de goede site gevonden:
Dynafix.
Alleen mn telefoon is niet gevonden op de door mij ingevulde gegevens (IMEI/ Postcode/ Referentienummer)
Heb nu maar een mail gestuurd hoe en wat en ik heb de verzekering ook maar meteen opgezegd. Wat een onhandige service zo.
Dacht eigenlijk meer gebruik te maken van de reparatie aangezien ik er toch elke maand voor betaal. Verder hinderde de schade niet het gebruik van de telefoon.
Wie heeft er zelf schade gehad en hem door de verzekering laten maken en hoe ging dat in zn werk?