Iemand met glaucoom gezocht voor afstudeeropdracht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Yinka

Iemand met glaucoom gezocht voor afstudeeropdracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-18 09:25

Hoi allemaal,

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerartikel aan het schrijven voor de opleiding HBO-Verpleegkundige. Het onderwerp gaat over welke factoren invloed hebben op therapietrouw zijn van glaucoom patiënten met een druppeltherapie. Voor mijn artikel moet ik ook een aantal mensen interviewen. Ik ben opzoek naar iemand die de diagnose glaucoom heeft gekregen en momenteel behandeld wordt met oogdruppels die ik (telefonisch) mag interviewen. Dus bij deze het oproepje, wie o wie mag ik interviewen voor mijn artikel? Alvast bedankt voor het lezen!

Met vriendelijke groet

Hedwig

pateeke

Re: Iemand met glaucoom gezocht voor afstudeeropdracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 09:43

Stel je vraag eens aan Kim Bols (ze beheert o.a. de facebookgroep Blinden en Slechtzienden). Ze plaatst die oproep dan in groepen via welke weg je meer kans gaat hebben om mensen te vinden die willen meedoen aan je onderzoek. Succes!

Yinka

Re: Iemand met glaucoom gezocht voor afstudeeropdracht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-18 09:50

Awhh wat een super tip! Thanks!

Nico12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 10:05

Yinka schreef:
Hoi allemaal,

Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerartikel aan het schrijven voor de opleiding HBO-Verpleegkundige. Het onderwerp gaat over welke factoren invloed hebben op therapietrouw zijn van glaucoom patiënten met een druppeltherapie. Voor mijn artikel moet ik ook een aantal mensen interviewen. Ik ben opzoek naar iemand die de diagnose glaucoom heeft gekregen en momenteel behandeld wordt met oogdruppels die ik (telefonisch) mag interviewen. Dus bij deze het oproepje, wie o wie mag ik interviewen voor mijn artikel? Alvast bedankt voor het lezen!

Met vriendelijke groet

Hedwig

Zie pb