Korte film Nederlands

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

juliusceasar

Korte film Nederlands

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-18 15:54

Hooi! Ik moet voor school twee boeken lezen en bij beide een opdracht maken. De opdracht voor mijn eerste boek was niet heel moeilijk, maar bij het tweede boek, Latino king van Bibi Dumon Tak, liep ik behoorlijk vast. Na toestemming van mijn docente mag ik een korte film over een gebeurtenis uit het boek maken. Een samenvatting mag ook. Ik zat er aan te denken om iets over La Victoria te doen maar ik vind het nogal moeilijk om in zeeland een geschikte locatie te vinden. Ook personages is niet heel makkelijk doordat ik zelf niet de rol van Castel kan vervullen doordat ik een meisje ben. Heeft er iemand tips?

Yentaah

Re: Korte film Nederlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 16:52

Als je tegen dingen aanloopt bij het maken van een film, kan je dan niet gewoon kiezen voor de samenvatting? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 17:07

Als meisje kan je prima een jongensrol vervullen! Een simpel vierkant shirt aan, haar in een petje/muts proppen en gaan *\o/*

Zo hebben mijn vrienden en ik een filmopdracht op de middelbare gedaan en 't ging prima :j

juliusceasar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-18 19:09

Yentaah schreef:
Als je tegen dingen aanloopt bij het maken van een film, kan je dan niet gewoon kiezen voor de samenvatting? :)

Dan zit ik alsnog met een locatie :)

juliusceasar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-18 19:10

Niece schreef:
Als meisje kan je prima een jongensrol vervullen! Een simpel vierkant shirt aan, haar in een petje/muts proppen en gaan *\o/*

Zo hebben mijn vrienden en ik een filmopdracht op de middelbare gedaan en 't ging prima :j

Dankje! Dan is probleem 1 alvast opgelost. Nu nog een locatie

Warboel

Re: Korte film Nederlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-18 22:33

Gezien huiswerktopics niet toegestaan zijn op Bokt, plaats ik hier een slotje. Probeer zelf creatief te zijn en met ideeën te komen, dat is ook veel leuker dan voorgekauwde ideeën uitvoeren!