Wie kan mij helpen (Duitse Revolutie)?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Riverdale

Wie kan mij helpen (Duitse Revolutie)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-18 20:58

Ik heb werkelijkwaar geen flauw idee waar dit soort dingen thuishoren dus alvast mijn excuses voor als het verkeerd staat!

Ik heb echt dringend hulp nodig. Moet voor een project research doen naar de Duitse Revolutie en die vergelijken met de Franse. Werd ingedeeld op de Duitse en dacht ‘oh, lukt vast wel’ maar het is echt onmogelijk om een goed beeld ervan te krijgen! Zijn er toevallig bokkers die het even globaal uit kunnen leggen? Hoeft echt geen heel werkstuk te zijn hoor maar gewoon even voor mij om er een beeld van te krijgen. Mag ook via pb trouwens!

Jullie zouden me heeeeeel erg helpen! Bedankt alvast!

Spoiler:
Een heeeeel klein beetje Jip en Janneke taal is wel zo makkelijk :D

Rocamor

Re: Wie kan mij helpen (Duitse Revolutie)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 21:02

Volgens mij mogen huiswerk topics niet. Maar iemand die in Netflix woont, zou vast kunnen googelen ;-)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 21:06

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-18 21:08

Aangezien huiswerktopics inderdaad niet toegestaan zijn op Bokt, plaats ik hier een slotje. In de regels van STW kan je er het volgende over vinden:

Citaat:
Vaste regels
Huiswerktopics zijn niet toegestaan, je medebokkers zijn er natuurlijk niet om jouw huiswerk voor je te maken. Maak gebruik van je studieboeken, vraag meer uitleg aan je leraar, vraag advies aan klasgenoten, ouders, of vrienden. Via zoekmachines als http://www.google.com kan je ook veel informatie vinden over verschillende schoolonderwerpen. Wanneer je het na extra uitleg, eigen onderzoek, enzovoorts nog niet begrijpt, kan je hier om advies vragen. Open dan een goed onderbouwd topic op dit forum waarin je duidelijk aangeeft wat je zelf al gedaan hebt en waar je precies op vastloopt, zodat anderen je een zet in de goede richting kunnen geven.