Ik vroeg me af of hier mensen zijn die ervaring hebben met het leasen van een boxspring.
Ik wil al jaren een beter bed/boxspring maar heb maar weinig budget en sparen voor een matras komt altijd op de laatste plaats. Nou heb ik me überhaupt nog niet verdiept in de verschillen tussen boxspring of gewoon een heel goed matras met topper maar boxspring valt vaak sowieso al enorm tegen qua prijs.
Nu zijn er op tv steeds reclames voor het leasen van een boxspring. De prijzen beginnen bij 30 euro per maand. (Is eigenlijk meteen ook mijn maximum).
Maar ik ken echt niemand die dat doet of er ervaring mee heeft.
Ik zie op die bewuste website dat je ook zelf de kleur en afmetingen kan kiezen maar nergens uit blijkt dat de prijs omhoog zou gaan bij een groter bed.(de enige prijsverschillen zijn tussen verschillende types)
Ook is het meteen voor 5 jaar, ook een nadeel lijkt me. In die 5 jaar heb ik wel een boxspring gespaard eigenlijk maarja
nu zou je meteen een bed hebben. Daarna kan je opnieuw gaan leasen maar ook je huidige bed aankopen voor de door hun berekende restwaarde. (Al lijkt me dat na 5 jaar toch eigenlijk niet heel reeel).
Wie ooh wie heeft hier wel ervaring mee of kent iemand die dat heeft?
sowieso het op afbetaling aanschaffen maar ook over de topper.