Nu zijn we 3 jaar verder en is hun relatie nu al voor de 5e keer beëindigd, heb zaterdag een vliegticket voor hem moeten kopen omdat hij anders niet naar huis kon komen, zei had hem op straat gezet en hij heeft geen rooie cent.
Ik woon pas 1 maandje op mijzelf en heb geen ruimte voor hem om te verblijven, dus is hij naar mijn oma gegaan en daar kan hij blijven tot hij werk en een woning heeft.
Nu was ik ergens ook wel blij dat hij weer hier kwam wonen want had hem toch wel gemist, dus heb hem met trots mijn nieuwe huis laten zien en hem een sleutel gegeven, zodat als ik mezelf ooit buiten sluit ik de sleutel bij hem kan halen (mijn oma woont 4 straten verder), of in geval van nood als ik niet thuis ben.
Maar nu kom ik net thuis van mijn werk, en ben op mijn gemak de honden aan het uitlaten, staat mijn vader opeens in mijn huis toen ik terug kwam. Hij had wat fotolijstjes bij om in mijn huis op te hangen, wat erg aardig is van hem.
Maar toen zei hij opeens dat hij hier vanochtend ook al binnen was geweest, en wielrennen op de bank heeft gekeken

Nou werk ik ook regelmatig thuis en moet ik zo nog wat werk doen. Maar hij kwam binnen alsof hij thuis was en ging tv zitten kijken, dus ik had al laten vallen dat ik moest werken en hij zei "oh maar je hebt geen last van mij", waarop ik antwoorden dat ik dat toch niet zo prettig vond als hij bleef omdat ik graag rustig mijn werk wil doen.
Ik vind het ook niet fijn dat hij 3 jaar amper iets van zich heeft laten horen, en gewoon ongevraagd in mijn huis komt, of het nu mijn vader is of niet. Mijn moeder heeft ook een sleutel maar die komt ook niet in mijn huis zonder ik dat weet.
Vraag me nu af hoe ik dit het best kan aanpakken, aangezien subtiel zijn niet mijn sterkste vak is. En ik ook niemand op zijn tenen wil trappen..