Ik houd zelf van kinderen en dieren, dus zoek het nou in die richting. Momenteel ben ik al bezig om mijn papieren te halen voor pedagogisch medewerker niveau 4 (leidster op een kinderdagverblijf), dus ik fantaseer al stiekem over een agrarisch kinderdagverblijf. Maar ook recreatief zou ik best iets willen organiseren op het gebied van het knuffelen van een koe, wandelen met mini-ezels (die hebben we al
, yoga in de wei... Ik spreek graag voor groepen, dus vind het ook leuk om mensen voor te lichten en rond te leiden
. Agrarische neventakken als een boerderijwinkel, een zorgboerderij, een caravanstalling, bed- en breakfast of een paardenpensionstalling zijn niet echt opties, omdat die er al volop zijn in de buurt zijn
. Je moet nog wel iets onderscheidends te bieden. Wil jullie vragen mee te denken, omdat de meeste paardenmensen toch ook wel buitenmensen zijn. Dus iemand nog een leuk idee
? Wie biedt inspiratie?
Als er fiets- en/of wandelroutes in de buurt zijn is dit echt wel business
, maar in de omgeving merken we vaak dat scholen niet willen betalen en alleen gratis willen komen kijken, maar kan natuurlijk eens informeren bij Klasseboeren