Visagist/hairstylist gezocht midden NL

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Visagist/hairstylist gezocht midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 23:06

Jaja we blijven even in de bruiloft stijl op LZP :D

Volgend jaar is het voor mij zo ver *\o/* . Jurk is gekocht en nu druk bezig met plannen en regelen.

We gaan thuis trouwen en het feest vieren en via google vinden tot nu toe alles en iedereen die we nodig hebben.......behalve 1 natuurlijk.......

Iemand die op de dag aan huis mijn make-up en haar komt doen. Wegens verhuizing heb ik in de regio nog niet zoveel connecties om via via aan de juiste mensen te komen en mbv google kom ik alleen aanbieders tegen die veel te ver weg zitten. Ohhh ja en FB heb ik niet :7

Ik zoek in de betuwe/middenzuid gelderland een viasagist en hairstylist die mij voor 1 dag een beetje op kan lappen :+

@de modjes; ik zat te twijfelen tussen LZP en ED maar dacht dat die laatste alleen voor paardgerelateerd was. Dus hoop dat het zo goed staat.

Anoniem

Re: Visagist/hairstylist gezocht midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 23:10

Oh mag ik mee zoeken in jouw topic? Ik ben ook aan het zoeken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 23:12

Ja natuurlijk :D

Anoniem

Re: Visagist/hairstylist gezocht midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 23:13

Awesome! Ik zoek iemand in de omgeving van Almelo :D

Boetjewoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 23:40

Google eens op Ri Style hair & visagie. Geen idee of dat te ver weg is, in Gendt, maar dat is iemand die ik ken die dus haar en visagie doet!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 08:15

http://mymakeupart.nl
Zij zit bij deventer/zutphen in de buurt en vind haar erg goed :) zie wel dat ze weinig voorbeelden van bruidswerk op haar site heeft staan, dus dat zou ik even vragen want dat doet ze wel. Weet wel dat ze erg vol is, dus geen idee of ze plek heeft :) Succes en veel plezier met alle voorbereidingen!

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 09:34

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-18 09:42

Vriendin en ik bieden dit aan. Zij is kapster (en nagel styliste) en ik doe visagie. Vrijdag nog een bruid gedaan samen! Alleen zitten wij wel in Groningen.. maar misschien kunnen we iets regelen? Bij interesse kun je me altijd een berichtje sturen.