Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
rien10 schreef:Tja, in het ene milieu is het nu eenmaal gebruikelijk (en mogelijk) drie keer per zomer zo'n bedrag neer te tellen, in het andere milieu zal dit niet voorkomen.
Dus op Bokt ga je denk ik horen: "prima" tot "hoe halen ze het in hun hersens?"
Winged schreef:220 euro voor een dagje varen, bowlen en uit eten? Op wat voor luxe jacht in Ibiza gaan jullie?
Volgens mij is het varen in Amsterdam en gaan we daar ook uit eten (wel redelijk luxe). 

NiNa_14 schreef:O wauw dat is wel echt hoog, weet je zeker dat je alleen gaat varen, bowlen en eten?
Ik heb nu 3 vrijgezellenfeesten gehad en hebben we voor 150 euro, 1 activiteit, eten en overnachting kunnen betalen (en kosten voor de bruid verdeeld)
En in overleg. Dat vind ik ook al een wereld van verschil.
In sommige groepen is het wel gebruikelijk volgens mij, zulke dure vrijgezellenfeesten. In jouw omgeving blijkbaar ook aangezien het bij alle 4 zoveel moet kosten. Maar zelf zou ik niet eens willen dat er zoiets duurs voor mij georganiseerd werd, zou me daar schuldig bij voelen. Zeker als het bedrag niet in overleg met alle genodigden is afgesproken, dat vind ik echt asociaal. Je kunt toch niet in de portemonnee van een ander kijken? Check dan vooraf even wat iedereen ongeveer wil uitgeven.
Cayenne schreef:Tancreda, dat probleem heb ik dus ook. En het kado voor het bruidspaar (evenlopje) komt er ook nog bij...