In augustus 2015 heb ik mijn huidige laptop gekocht, een HP Pavilion 13-A221ND X360. Binnen een jaar was accu nummer 1 stuk, deze is kosteloos vervangen door HP. Inmiddels heeft deze accu ook weer problemen, de laptop moet continu aan het stroom en valt soms zelfs uit met de stroomkabel er nog in.. Frustratie alom, want het is erg lastig werken met zo'n laptop. Volgens mij heb ik een maandagochtend laptop gekocht, gezien de problemen die ik er al mee heb gehad...
Aangezien ik nog een jaar te gaan heb met mijn studie ben ik op zoek naar een fijne laptop, maar wil ik er niet al te veel aan uitgeven omdat ik hem na mijn studie niet meer zoveel zal gebruiken.
Wat zoek ik?
- 13,3 tot max 15,6 inch
- Maximaal 2,5 kilo
- Voor 'gewoon' dagelijks gebruik; meestal maak ik alleen tegelijk gebruik van een webbrowser, word, webwhatsapp. Verder af en toe foto's bewerken o.i.d., geen gekke dingen dus
- Liefst een mat scherm, maar dit is geen harde eis
- Laptop moet wel redelijk snel zijn, ik heb een hekel aan vastlopers
- Geen voorkeur qua merk
- Budget tot circa €600 (indien dit haalbaar is
)Wie heeft er goede tips of ervaringen met een bepaalde laptop? Ik hoor het graag
Is na 1,5 jaar nog zo als nieuw, dus ben heel tevreden. Heeft een mat scherm, accu doe ik met internet en word/excel ongeveer 6/7 uur mee. Nog nooit vastgelopen en lekker snel.