Als je 1 dag zou mogen indelen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Als je 1 dag zou mogen indelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 09:14

Waarbij geld en reistijd geen probleem is. Wat zouden jullie dan willen doen?

Ik zou graag een vlucht willen maken met een militaire helikopter langs de Nederlandse kust, gevolgd door een buitenrit door de ruige natuur in het buitenland. Een rit waarbij we de wilde dieren vanaf de paardenrug kunnen zien. Daarna een strandrit op een mooi wit strand met blauw water, waar natuurlijk ook met de paarden wordt gezwommen. Lunchen in een luxe restaurant met familie uit het buitenland.

De rest van de dag heb ik nog niet ingevuld :P Misschien zwemmen met wilde dolfijnen, kijken naar zeeleguanen of een coctail met vrienden op het strand met allemaal biggen.
http://www.bluezzz.nl/zwemmen-met-bigge ... e-bahamas/

Amalarab

Berichten: 7455
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Re: Als je 1 dag zou mogen indelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 09:22

Zwemmen met paarden én dolfijnen ook een leuk idee!
En een fijne bergwandeling met mooie uitzichten

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 11:55

Poeh een dag is zo kort. Dan kan je ook niet naar Amerika of Australie ofzo. Dan moet het in de buurt zijn. Dan denk ik een dag naar een hele luxe spa met allerlei massages en heerlijk eten en zwemmen enzo.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37243
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 11:59

Een leuke vraag. Als fysiek ook geen enkele rol speelt :D
Zou ik beginnen met een zonsopgang ballonvaart, daarna met helicopter naar de bergen waar sneeuw ligt. Me daar laten afzetten en naar beneden skieeen, alwaar een mooie oceaan ligt waar ik eerst kan zwemmen met dolfijnen daarna ga snorkelen of duiken om naar koraal en mooie vissen te gaan kijken.

Verder dan eten in een berghutje met uitzicht over bergen en een bergmeertje bij voorkeur ook met beestjes en daar de zon onder zien gaan. Om af te sluiten in een hottub met uitzicht over een mooie donkere sterrenhemel. *\o/*

Joanne_
Berichten: 193
Geregistreerd: 23-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:00

Bubblewrap schreef:
Waarbij geld en reistijd geen probleem is. Wat zouden jullie dan willen doen?

Ik zou graag een vlucht willen maken met een militaire helikopter langs de Nederlandse kust, gevolgd door een buitenrit door de ruige natuur in het buitenland. Een rit waarbij we de wilde dieren vanaf de paardenrug kunnen zien. Daarna een strandrit op een mooi wit strand met blauw water, waar natuurlijk ook met de paarden wordt gezwommen. Lunchen in een luxe restaurant met familie uit het buitenland.

De rest van de dag heb ik nog niet ingevuld :P Misschien zwemmen met wilde dolfijnen, kijken naar zeeleguanen of een coctail met vrienden op het strand met allemaal biggen.
http://www.bluezzz.nl/zwemmen-met-bigge ... e-bahamas/



Ik heb het grote geluk dat ik dat af en toe mag doen :o Ik zou graag lekker een dag in San Francisco doorbrengen en asociaal veel chocolade halen bij ghirardelli :Y)

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:03

Over twee weken ga ik mijn dagen indelen zoals ik ze graag heb: op 2 juni vlieg ik naar Canada voorheen horsemanship cursus op een ranch. Lekker de hele dag tussen de paarden in een knetter mooie omgeving!

AbbyBlues

Berichten: 1755
Geregistreerd: 07-01-15
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:04

Heel corny maar ik zou nu dol en dolgraag naar mijn man in Amerika willen. Even een dagje elkaar weer kunnen knuffelen. Ik heb hem niet meer gezien sinds maart. ;(

kiomiamigo
Berichten: 496
Geregistreerd: 15-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:16

AbbyBlues schreef:
Heel corny maar ik zou nu dol en dolgraag naar mijn man in Amerika willen. Even een dagje elkaar weer kunnen knuffelen. Ik heb hem niet meer gezien sinds maart. ;(


Mooi!!!

melody7

Berichten: 13686
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:23

Als ik dan ook een dagje gezond mag zijn vlieg ik meteen naar Noorwegen (afhankelijk van het seizoen) om Orka's te spotten. Dat wil ik zo graag een keer doen! En 's avonds wil ik naar een concert en dan op de eerste rij staan. Ik kan nooit lang staan, dus dat lijkt mij een heel leuke ervaring :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 12:44

Suzanne F. schreef:
Poeh een dag is zo kort. Dan kan je ook niet naar Amerika of Australie ofzo. Dan moet het in de buurt zijn. Dan denk ik een dag naar een hele luxe spa met allerlei massages en heerlijk eten en zwemmen enzo.

Niks is een beperking :D Gewoon heerlijk out of the box!


Mooie ideeën komen voorbij! Leuk om te lezen :D

AbbyBlues, mooi zeg!
Joanne_, als je nu de NH90 of Cougar noemt... Haha! Gaaf dat je soms mee kunt.

moonsparkle
Berichten: 21717
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 13:12

Naar Australië dan uit een vliegtuig gaan met parachute, lunchen ergens in de outback met een wijds uitzicht en kangaroes, snorkelen bij the great barrier reef dan doorvliegen naar costa rica om een waneling te maken door de jungle en daarna dineren op een tropisch strand.

In Nederland zou ik wel een kijkje achter de schermen bij een dierentuin willen en daar een les dolfijnen of walrussen trainen, daarna shoppen want als geld niet uit maakt, dan zou ik graag helemaal los gaan :') ik vind nu schoenen van 50 euro al duur. Daarna dineren op Scheveningen met uitzicht op het strand.

Livion

Berichten: 191
Geregistreerd: 04-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 13:49

Ik zou met wederhelft, paard en honden naar Schiermonnikoog gaan.
Lekker rijden op het strand, zwemmen met paard en honden, eten op het strand. Lijkt me heerlijk <3

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Als je 1 dag zou mogen indelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 14:27

Zonder beperkingen?

Dan zou ik terug in de tijd gaan! De tijd waar papa nog in leefde, er Heel erg daar van genieten

En dan misschien in die tijd de dingen doen die ik nooit meer met papa had kunnnen doen

Suzanne F.

Berichten: 49214
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 19:32

Ladybird schreef:
Zonder beperkingen?

Dan zou ik terug in de tijd gaan! De tijd waar papa nog in leefde, er Heel erg daar van genieten

En dan misschien in die tijd de dingen doen die ik nooit meer met papa had kunnnen doen


Ja als er echt geen beperkingen waren dan zou ik ook wel terug in de tijd willen.

BarbaLala

Berichten: 9609
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 19:34

Dan zou ik toch 1x de ruimte in willen om onze aarde vanuit een ander perspectief te kunnen overzien.
Om te zien hoe groot de schade is op dit moment. Al wordt je daar nu sowieso al diep ongelukkig van.

XxSasjuhh

Berichten: 1068
Geregistreerd: 13-04-10
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Als je 1 dag zou mogen indelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 19:53

Ik zou vroeg op willen staan uit mijn tentje op Romblon, Filipijnen om de zonsopkomst te bewonderen. Om daarna een korte wandeling te maken in de bergen van buda.

Daarna zou ik 2 duiken willen maken in Tubattaha om daarna door te vliegen naar de pyramides van egypte.

Dan zou willen wandelen in borneo en Flamingos spotten.voordat ik naar de noordpool vlieg

En om het af te sluiten het noorderlicht willen bewonderen in noorwegen in een warm bad.

Dan zou ik ook nog wel even mn vriend die ik nog niet ontmoet heb willen vinden :p

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Als je 1 dag zou mogen indelen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 19:57

Met mijn beste vrienden naar een festival met bands als line up die ik zelf heb opgesteld (mijn favoriete bands haha)

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-18 19:58

Ik zou, als ik terug in de tijd kon, nog een strandrit willen maken met eclair <3