Nu al een week geen reactie, dus hadden ze hem via LinkedIn een bericht gestuurd om te vragen of de e-mail wel is aangekomen. Diegene is online geweest maar heeft ook niet niet op geantwoord. Wij werken voor een groot commercieel bedrijf waarbij alles snel gaat, dus zijn we geneigd om hem nu al niet meer uit te nodigen mocht hij nog willen - een week niet reageren maar wel online zijn toont niet echt interesse. Ook is het vrij laks: iemand post een oproep om een stage te krijgen en krijgt zomaar een aanbod voor een gesprek (zonder vanaf 0 te hoeven solliciteren), en is te druk of lui om te reageren..
Nu ben ik benieuwd: na hoe lang niet reageren zouden jullie iemand niet meer uitnodigen?

En: mocht diegene nog reageren, wat zouden jullie terugsturen?
Mocht hij een paar dagen na jullie linkedin bericht nog niet hebben gereageerd zou ik het verder laten. Reageert hij later toch nog? Dan kan je aangeven dat het helaas te laat is..
) is echt geen excuus meer om niet bereikbaar te zijn.. Daarbij, als je werk of een stageplaats zoekt, zorg je toch gewoon dat je bereikbaar bent?
Dus ik zou zo'n berichtje ook missen denk ik.