ENQ Enquête: Ben jij werkzaam op een paarden bedrijf?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jet_Pam

ENQ Enquête: Ben jij werkzaam op een paarden bedrijf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-18 17:30

Hallo allemaal! :wave:

Voor mijn studie Hippische Bedrijfskunde(4e jaar) ben ik bezig met het schrijven van een afstudeeronderzoek. Het onderzoek gaat over hoe arbeid en beloningen zich tot elkaar verhouden in de paardensector. Zou iedereen die op een paardenbedrijf werkt deze enquête in willen vullen? Je maakt dan kans op een waardebon van €10 voor een ruitersportzaak naar keuze. *\o/* Ohja en jullie helpen mij daarmee ook een heel eind verder!! B-)

https://www.thesistoolspro.com/survey/h ... ae88c1944a

Liefs,
Mariëtte
Laatst bijgewerkt door Jet_Pam op 16-05-18 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: ENQ Enquête: Ben jij werkzaam op een paarden bedrijf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 17:34

Even een sidenote. Ben zelf ook bezig met scriptie en heb onlangs mijn enquête eruit gehaald omdat de steekproef niet representatief is voor de doelgroep. Hoe zit dat bij jou?

Keell94

Re: ENQ Enquête: Ben jij werkzaam op een paarden bedrijf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 17:39

ingevuld :)

Jet_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-18 17:41

@_Dominique In principe is deze enquête bedoeld voor iedereen die in de paardensector werkzaam is. Of de steekproef representatief is voor de doelgroep ligt aan het aantal respondenten op de enquête. Stel ik krijg 20 reacties dan kan ik uit de enquête wel de 'meningen' gebruiken maar moet ik melden dat dit niet de mening is van een ieder in de sector maar bijv 2%(ik zeg nu gewoon maar even iets), omdat de gehele doelgroep veel groter is. Stel er reageren 300 mensen dat is dat beeld al representatiever. Naast deze enquête doe ik trouwens ook nog een aantal interviews met werkgevers, wat mijn onderzoek ook nog iets representatiever maakt.