Spooktocht organiseren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

alice0cullen

Spooktocht organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-18 19:32

Er is mij gevraagt een spooktocht te organiseren voor een klein groepje kinderen.
Nu hadden we al het idee om er een spook/moord speurtocht van te maken. En dit natuurlijk het liefst in een bos.

Maar ik vraag me af, heb je geen toestemming nodig om in het bos te komen na zonsondergang, vergunning of iets. Hoe doen andere kampen dit, huren ze wat of ga je gewoon een route uitzetten?

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 19:47

Ik ben 10 jaar scouting leidster geweest.wij zaten zo goed als wekelijks in het bos. Officieel is er inderdaad een vergunning nodig om na zonsondergang in het bos te zijn. Wij hebben er echter nooit een vergunning voor gevraagd. het ligt er ook een beetje aan hoe moeilijk ze bij jullie in de gemeente zijn.

alice0cullen

Re: Spooktocht organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-18 23:01

Het gaat om de omgeving twello, Welsum, olst of eventueel Deventer. Heb ook geen idee wie je moet aanschrijven als er een vergunning moet komen.

git

Re: Spooktocht organiseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:04

Gewoon even bellen met het gemeentehuis of misschien eerst eens horen bij verenigingen in de buurt van het bos waar het plaats gaat vinden. De gemeente zal al snel een vergunning nodig vinden. Dit zijn immers inkomsten voor hen