[Werk] Thuiswerk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

VenoSnorlax

[Werk] Thuiswerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-18 17:58

Ik hoop met dit topic toch wat meer over dit naar mijn idee weinig voorkomende tak van werk te weten te komen.
Ik zoek namelijk thuiswerk, ivm toch het aan het lijntje houden van mannen niet voor datingbureau's o.i.d, heb inpakwerk gezien en dit zou ik in principe geen probleem vinden.
De keuze voor thuiswerk komt voort uit dat ik nu een mega leuke parttime baan heb maar met maar 0 uren en dus als aanvulling dit erbij zou willen doen.

Alle informatie is welkom!

Amado7

Re: [Werk] Thuiswerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 19:08

Inpakwerk weet ik zo niet. Maar met mystery shoppen kan je ook best wat verdienen :)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-18 09:23

Ik wil het naast mijn huidige werk gaan doen wat houd mystery shoppen in?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 16:30

Dan moet je op bepaalde tijdstippen opdrachten doen bijv tanken en iets kopenin de shop. Of je ogen laten meten bij specsavers of langs de mac en achteraf even enquete invullen en dan krijg je een vergoeding.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 16:45

Transcriberen :))

Verdient minimumloon maar je kan zoveel werken als je wil, wanneer je wil, vakantie nemen wanneer je wil :Y)

Het is alleen niet zo makkelijk en geestdodend als inpakken dus je zit er wel wat intensiever in mentaal.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 17:01

Als ik groei met mijn webshop zou ik best iemand kunnen gebruiken om ofwel website up to date te houden, ofwel bestellingen in te pakken en te versturen. Nu alleen nog niet van toepassing, als ik iemand moet gaan betalen maak ik er verlies op :+

Maar misschien een paar van dat soort klusjes proberen te vinden? Hoe handig ben je met websites/social media?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 18:50

Kaus schreef:
Transcriberen :))

Verdient minimumloon maar je kan zoveel werken als je wil, wanneer je wil, vakantie nemen wanneer je wil :Y)

Het is alleen niet zo makkelijk en geestdodend als inpakken dus je zit er wel wat intensiever in mentaal.

Wat leuk, zou ik nooit aan gedacht hebben. Ís daar nou veel werk in?