maar vond alleen een topic uit 2012 met ervaringen.Graag had ik eens een blik in de huidige stand van zaken, aangezien er vast veel verandert is de laatste jaren. Zijn er nog mensen die dit als fulltime baan doen? Hoe bevalt het tegenwoordig?
Je leest dat het een fysiek zware job is, maar is dit effectief zo of groei je erin? Hiermee bedoel ik: ga je als gemiddelde vrouw elke dag met rug(of andere)klachten naar huis of is het een tijdje wennen en kan je er dan mee omgaan? Want er zijn toch veel vrouwen die het doen heb ik het idee.
Hoe zit het met de uren? Je bent klaar met je dag als je ronde gedaan is, maar hoe zit het qua betaling? Is dit een vast maandloon, wordt er rekening gehouden met je (over)uren? Staat er een vergoeding tegenover als je door onmacht (druk verkeer bv.) veel later met je ronde klaar bent dan gewoonlijk?
En hoe bevalt het werk in het algemeen? Veel buiten .. hoe pak je dit aan bij slecht(er) weer?
Zou er veel verschil zitten tussen Nederland/België of komt dit op hetzelfde neer? Uiteraard zijn reacties uit beide landen welkom

Laat je horen zou ik zeggen, als je tevreden bent, maar ook de mindere puntjes natuurlijk.
, dus dan moet je goed opletten. Als het heel koud of heel warm is, is het ook niet altijd heel fijn. Maar ik vind persoonlijk dat het het waard is.
) maar goed, ik bestel er zelf ook wel eens iets dus mag dan niet echt klagen.
Maar ik hoor andere verhalen dan Sewri...