Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en dat ik straks als ze op het punt komen niet alles meer zelf te kunnen, hun in de watten kan leggen ipv zij mij

. Nu hebben mijn zus en zwager besloten om de verbouwing van de badkamer te betalen
. Komen ze afgelopen maandag binnen om spullen te brengen, was net zondagavond de deur uit mijn wasmachine geklapt. Ik vraag of hun een paar wasjes konden draaien voor me totdat mijn vakantiegeld er is. Dat waren ze niet van plan, ik kreeg 's avonds een appje dat de volgende morgen mijn nieuwe wasmachine bezorgd zou worden. Ik hoef niet uit te leggen wat ik van hun vind geloof ik

We gaan er nog geregeld kijken! We zijn ook levenslang donateur dus als er ooit dierenartskosten of iets anders nodig is, dan betalen wij daar ook aan mee. 

wat is de wereld toch mooi!
.
. Omdat mijn badkamer verbouwd werd, mocht ik bij mijn vriendin douchen. Ook al een mooie actie uiteraard
. Mijn vriendin is inmiddels zo'n beetje opgenomen in de familie dus als dank voor alles had mijn zwager een leuk kledingpakket van 3 vesten en 3 shirts voor haar besteld bij de Large. Ik had mijn vriendin gisteren nog wel laten weten dat er een pakketje voor haar in haar gang lag. Zij snapte er niks van, ze had niks besteld
.
De enige man in het gezelschap haalde drie zakdoeken uit zijn broekzak, had hij speciaal meegenomen voor ons! Klein gebaar maar wel super lief
en dan hou je er ook nog een kapper aan over