[ENQ]Enquête huwelijken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

[ENQ]Enquête huwelijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 08:29

Voor een marktonderzoek ben ik op zoek naar een aantal mensen die bezig zijn met het plannen van hun bruiloft of die in de afgelopen paar jaar getrouwd zijn.

De enquête neemt hooguit een paar minuten in beslag, maar jullie zouden me er heel erg mee verder helpen :D

https://goo.gl/forms/6rduCJlDL5zL2afe2

Tips zijn welkom.

Alvast bedankt!

Goof

Re: [ENQ]Enquête huwelijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 08:56

Ik heb hem ingevuld. Ik ben zelf niet geïnteresseerd in VRfilm, of uberhaupt al filmmateriaal. Sterker nog, wij hebben ook geen fotograaf laten komen.
Ik ben benieuwd hoe anderen erin staan.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 09:09

Heb hem ook ingevuld ik weet niet wat je recent vind, ons huwelijk is al weer bijna 10 jaar geleden geweest. Wij hebben wel foto's en film, maar geen fotograaf ingehuurd. Een vriend van mijn schoonouders is hobby fotograaf en heeft alles heel mooi vast gelegd. Stuk goedkoper als de prijzen die her en der gevraagd worden := . Familie heeft een aantal dingen gefilmd, zoals de ceremonie en wat dingen erom heen. Genoeg voor mij om herinneringen op te halen en terug te kijken als ik zou willen.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 09:43

Wordt VR al gebruikt op bruiloften?
Wij zijn er wel over aan het nadenken of we een videograaf willen, VR nooit aan gedacht. Maar denk dat m’n voorkeur toch naar een gewone film zou gaan. Succes met je onderzoek!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 09:49

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-18 10:17

Bedankt iirrssjjee, dat topic kende ik nog niet!

Ik ben ook erg benieuwd, Goof :j
De meningen lijken tot nu toe heel erg verdeeld, de een vind het echt vreselijk, de ander vind het geweldig.
VR is natuurlijk een gloednieuwe technologie waar mensen nog rustig aan moeten wennen en wat veel mensen nog te futuristisch vinden, maar ik ben zelf echt zo’n technieknerd die het geweldig vind :))
Voor zover ik weet werkt momenteel nog geen enkel bedrijf met VR op bruiloften, maar als er vraag naar is lijkt het me erg leuk om dit te introduceren, naast de gewone trouwvideo’s die ik maak.
Of het ooit een hit gaat worden, geen flauw idee, maar ik denk dat het voor sommige mensen vooral een leuke, moderne aanvulling is op de gewone huwelijksvideo.

Bij het eerste huwelijk van mijn zusje ging het met mijn oma niet goed. Erg in de war, depressief, en niet in staat om bij het huwelijk aanwezig te zijn. Ze zijn toen na het huwelijk in de trouwkleding bij haar op bezoek geweest, en hebben natuurlijk wat foto’s laten zien, maar als die techniek er toen was geweest dan hadden we waarschijnlijk wel zo’n VR film gemaakt.

Ook live VR streamen wordt steeds betaalbaarder, zodat vrienden/familieleden vanaf de andere kant van de wereld gewoon mee kunnen kijken.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 23:30

Ik heb m voor je ingevuld. Ik zou geen interesse hebben in het VR gebeuren. Ik heb genoeg gehad aan mn fotografe. :j

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 12:54

Fijn, zo veel reacties al!
En grappig om te zien hoe verschillend de meningen zijn :D

Het valt me vooral op dat sommige mensen er nog een heel verkeerd beeld van hebben.. wat op zich ook niet gek is aangezien het zo'n nieuwe techniek is. Mensen zijn al gauw een beetje bang voor 'een hoop extra apparatuur' en 'mensen die overal in de weg lopen', maar dat is heel mooi om te weten. Stel dat ik zo'n camera ga aanschaffen, dan weet ik dat ik erbij moet zetten dat het om een kleine camera op statief gaat waar geen cameraman bij staat :))
En men heeft al snel het idee dat het ontzettend duur is, en dat was het tot een tijd geleden inderdaad (er zijn nog steeds professionele VR camera's te koop van €25.000,- := ), maar het wordt wel steeds betaalbaarder.