Beetje gekke vraag wellicht op een paardenforum, maar ach hier zitten zo veel mensen met verstand van van alles en nog wat, plus hier kan ik lekker stiekem anoniem praten i.p.v. een oproep op Facebook, dat valt op
Oké, over 1,5 maand is mijn vriend jarig. Ik wil een auto aan hem geven als verjaardagscadeau. Nou ben ik alleen niet de geschikte persoon om een auto te kopen
dus ik heb hulp nodig!Ik heb zelf geen rijbewijs, ik kan dus geen proefrit maken! Ik weet ook totaal niet waarop te letten!
Ik ben internet aan het afspeuren, en kom wel genoeg tegen waarvan ik weet dat het zijn smaak en merk is, maar verder... waar moet ik op letten? Qua kilometerstand en andere dingen?
Ik wil het natuurlijk het liefst als verrassing houden en op de dag zelf het cadeau geven met een strik eromheen. Ik hou wel van een beetje ontknoping
Ik weet wat hij ongeveer zoekt, hij was namelijk zelf al opzoek aangezien zijn auto op sterven na dood is, dus heb heel geïnteresseerd meegekeken naar waar hij op zocht. Dus qua type auto maak ik me geen zorgen dat het een flop word, alleen ik zit met een budget (max 1500) en wil geen auto cadeau doen die binnen een maand niet meer rijdt. Tips? Tricks? Wellicht iemand die mij als ik een linkje doorstuur van een bepaalde auto per pb een go or no go kan geven? Of mij gewoon kan vertellen dat ik weer een heel slecht plan heb bedacht

.