Eind september ga ik trouwen en om de kids te vermaken ben ik opzoek naar een cadeautje, waarmee ze zich kunnen vermaken totdat we gaan eten.
Het gaat om 8 kids in de leeftijd tussen 1,5 en 7 jaar, allemaal jongens. Ze moeten zich een kleine anderhalf uur vermaken, waarbij al een deel opgevuld is met plakje cake versieren en opeten.
Eisen:
-Kinderen moeten (voor zover dat mogelijk is met kinderen) wel wat netjes blijven.
- Liefst voor iedereen hetzelfde zodat we geen ruzie krijgen omdat Pietje dit en Jantje dat heeft gekregen.
-geschikt voor op klinkers.
-geen Nanny want dat vind ik te duur. Het moet geen vermogen gaan kosten dus.
Ik had hoepels bedacht, maar of jongens dat nou zo leuk vinden... En dan zou er nog iets voor de 3 kleinsten (1.5 jaar) moeten komen..
Bokkers met leuke, originele ideeën?
Ik denk dat je het niet te moeilijk moet maken. Je hebt al een activiteit met het cake versieren/eten, en de dag zelf is ook vermoeiend voor die kleintjes. Als je wat verschillend speelgoed neerlegt (duplo, kleurplaten, hoepels, auto'tjes) kunnen ze zelf kiezen wat ze leuk vinden. Voor een uurtje vermaak moet dat wel genoeg zijn.
Het zijn wel jongens
Doordat de leeftijden nogal uiteen liepen, was het handig om per kind een passend tasje te maken.