Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:11

Lekkere dooddoener voor je eigen lelijke gedrag.

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:14

Het ging over gierig en ja het is enorm gierig om je eigen eten mee te nemen naar een restaurant ;) Vooral naar een Ikea waar je al spotgoedkoop en lekker kan eten..

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:19

watchthesky schreef:
Spullen van het restaurant meejatten dan...
Ik ken iemand die neemt het glas van z’n biertje mee naar huis uit de kroeg, want daar heeft ‘ie ook voor betaald, vindt hij. :n


Ja, dat deden mensen in mijn vriendengroep op in dat tijd dat ze 16-18 waren.....hoort bij de leeftijd klaarblijkelijk.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:24

Relaxed schreef:
Het ging over gierig en ja het is enorm gierig om je eigen eten mee te nemen naar een restaurant ;) Vooral naar een Ikea waar je al spotgoedkoop en lekker kan eten..

Dan is het stukje over dik zijn dus erg off-topic. En ook gewoon naar om te benoemen.

verootjoo
Berichten: 35654
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:25

Cowboy55 schreef:
watchthesky schreef:
Spullen van het restaurant meejatten dan...
Ik ken iemand die neemt het glas van z’n biertje mee naar huis uit de kroeg, want daar heeft ‘ie ook voor betaald, vindt hij. :n


Ja, dat deden mensen in mijn vriendengroep op in dat tijd dat ze 16-18 waren.....hoort bij de leeftijd klaarblijkelijk.


Ik heb een hele verzameling van vroeger :') Pubergedrag volgens mij.
Anoniem schreef:
MarlindeRooz schreef:
Naja ze hadden 4 borden uit de winkel (dus niet die in het restaurant gebruikt worden) vol eten, extra beleg en mayo. Man man man... de mensen die overgewicht hebben door ziekte zijn sterk in de minderheid hoor. :+


En dan nog? Wie ben jij om daar zo lelijk over te doen?


Nou, ik vind dat ook wel gierig hoor :+ En bijzonder gedrag, ik vind daar ook wat van :P Maar verder moeten die mensen het zelf weten.

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:26

MarlindeRooz schreef:
Naja ze hadden 4 borden uit de winkel (dus niet die in het restaurant gebruikt worden) vol eten, extra beleg en mayo. Man man man... de mensen die overgewicht hebben door ziekte zijn sterk in de minderheid hoor. :+

Ik vind je echt heel banketstaaf reageren. Wellicht voelt dat voor mij zo omdat het deels persoonlijk is omdat ik zelf overgewicht heb en wel degelijk door ziekte (eetstoornis, voedselallergie en medicijnen). Maar ik wordt dus ook zo aangesproken door mensen terwijl ik altijd heel netjes eet maar als ik mij dan een keertje laat gaan en een patatje neem spreken mensen precies zo over mij, beseffen "jullie "dunne" mensen niet dat de zwaarder mensen ook gevoel hebben? Of dat zwaardere mensen ook een keertje mogen genieten van eten zonder zich constant bezwaard te moeten voelen omdat ze een keertje iets ongezonds nemen? Ik kon vroeger echt genieten van eten... Ik kan mij de laatste keer dat ik echt genoten heb van eten mij al niet eens meer herinneren, omdat ik mij constant bezwaard voel als ik eet. Ik heb constant het gevoel dat mensen mij hierover veroordelen en dat komt door dit soort loze opmerkingen, gewoon zo maar neer gegooid in een topic zonder dat je de ins en outs weet.

Je weet niet of ze dit elke dag doen en of dat de reden is van hun overgewicht. Misschien hebben ze het financieel heel moeilijk en hebben ze een keer een meevaller gehad, gaan ze dat vieren in de Ikea en laden ze hun bord een keer vol. Misschien doen ze dat wel elke dag. Maar het is heel ongepast om daar zo vals over te gaan doen :)

Ontopic. Zelf spullen mee nemen naar een restaurant vind ik wel gierig ja.
Zelfde als de spullen mee jatten van een restaurant, slaat toch nergens op?
Het stuk bot van je t-bone steak heb je ook voor betaald, neem je die dan ook mee?

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:26

Ik werk zelf in de horeca en we hebben nu een water tap voor spa rood en blauw. De spa blauw tappen we in een melkflesje en de rood in een gloeilamp flesje. 90% zijn we al kwijt omdat het meegenomen wordt. Als je het ziet en je zegt er wat van zijn ze nog verbaasd ook... ook speciaalbier glazen zijn zo weg en die zijn qua inkoop echt niet goedkoop :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:29

Ik neem weleens het honingcupje of suikerstaafje ofzo mee in m'n tas als ik het niet gebruik. :) Maar dat is meer omdat het handig is; ik heb al vaak meegemaakt dat één van mijn vrienden iets van suiker/zout/creamer/watdanook nodig had, en ik het zo uit m'n tas aan kon geven. :+ De ikeapotloodjes neem ik ook altijd een hand van mee, handig om altijd een potloodje ergens te hebben.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:31

Die potloodjes vind ik dan weer gierig.
Koop een handje potloden bij de action ofzo dan.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:33

*ook schuldig aan ikea potloodjes*

Dat is echt nog zo'n overblijfsel uit mijn studententijd :')

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:37

Cowboy55 schreef:
watchthesky schreef:
Spullen van het restaurant meejatten dan...
Ik ken iemand die neemt het glas van z’n biertje mee naar huis uit de kroeg, want daar heeft ‘ie ook voor betaald, vindt hij. :n


Ja, dat deden mensen in mijn vriendengroep op in dat tijd dat ze 16-18 waren.....hoort bij de leeftijd klaarblijkelijk.

Hij is 35 _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:37

Belsje schreef:
*ook schuldig aan ikea potloodjes*

Dat is echt nog zo'n overblijfsel uit mijn studententijd :')



Hahaha ik zit er middenin. :') En ook nog kunstacademie dus altijd wel iets om te verbeelden of snel te schrijven of tekenen ofzo.

CharleyT
Berichten: 3996
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:38

watchthesky schreef:
Spullen van het restaurant meejatten dan...
Ik ken iemand die neemt het glas van z’n biertje mee naar huis uit de kroeg, want daar heeft ‘ie ook voor betaald, vindt hij. :n


Gewoon diefstal toch? Te triest voor woorden. Wil zijn gezicht wel eens zien als gasten bij hem thuis het zelfde doen.

Anoniet
Berichten: 1723
Geregistreerd: 27-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:39

CharleyT schreef:
watchthesky schreef:
Spullen van het restaurant meejatten dan...
Ik ken iemand die neemt het glas van z’n biertje mee naar huis uit de kroeg, want daar heeft ‘ie ook voor betaald, vindt hij. :n


Gewoon diefstal toch? Te triest voor woorden. Wil zijn gezicht wel eens zien als gasten bij hem thuis het zelfde doen.

Ik ga dit de volgende keer proberen! :D
Ben benieuwd hoe hij reageert haha

Yonker

Berichten: 13506
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Oss

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:39

Hoeveel glazen heeft hij al thuis....

M_D_H
Berichten: 17479
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:41

Maar als gast betaal je niks toch? :+

Potloodjes van de Ikea heb ik ook wel eens gedaan, maar dat kwam omdat ik druk aan het schrijven was, mijn vriend liep naar buiten en ik ben hem ook zo gevolgd en pas buiten kwam ik er achter dat ik dat potloodjes nog steeds vast had :')

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:42

Bij de IKEA in Utrecht kan je al geen potloodjes meer pakken viel mij op de laatste keer. Staan nu kleine hoeveelheden bij de info-punten maar that's it.

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:43

M_D_H schreef:
Maar als gast betaal je niks toch? :+

Potloodjes van de Ikea heb ik ook wel eens gedaan, maar dat kwam omdat ik druk aan het schrijven was, mijn vriend liep naar buiten en ik ben hem ook zo gevolgd en pas buiten kwam ik er achter dat ik dat potloodjes nog steeds vast had :')

Dat is opzich toch niet erg?
Het gaat om een hele hand potloodjes pakken voor thuis.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:43

Maar die potloodjes mag je meenemen, toch? Ik heb althans nog nooit een bak o.i.d. gezien waar je ze weer in kan leveren :+

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:44

Er zit natuurlijk wel een verschil tussen eentje omdat die daar nodig is en een hele berg meegrijpen.

Cowboy55
Berichten: 8502
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:46

watchthesky schreef:
Cowboy55 schreef:

Ja, dat deden mensen in mijn vriendengroep op in dat tijd dat ze 16-18 waren.....hoort bij de leeftijd klaarblijkelijk.

Hij is 35 _O-


Correctie: zijn lichaam is 35. Maar als je nog steeds ordinair bierglazen loopt te jatten als een puber ben je geestelijk echt geen 35.......

CharleyT
Berichten: 3996
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:48

Destination schreef:
Maar die potloodjes mag je meenemen, toch? Ik heb althans nog nooit een bak o.i.d. gezien waar je ze weer in kan leveren :+


Serieus, ja je mag het potlood wat je nodig hebt meenemen, maar een handjevol is te triest voor woorden. er staat geen bordje bij met: graai hier uw potloden mee, zoveel als u kunt vast houden

Anoniem

Re: Gierige acties: Wat heb jij meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:49

Tis nou ook weer niet een handvol, gewoon 5 ofzo. :+

daantjuhhh

Berichten: 26877
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:49

Ik neem mijn potloodje ook altijd mee.
Maar geen hand, alleen degene die ik gebruikt heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:49

CharleyT schreef:
Destination schreef:
Maar die potloodjes mag je meenemen, toch? Ik heb althans nog nooit een bak o.i.d. gezien waar je ze weer in kan leveren :+


Serieus, ja je mag het potlood wat je nodig hebt meenemen, maar een handjevol is te triest voor woorden. er staat geen bordje bij met: graai hier uw potloden mee, zoveel als u kunt vast houden


Die bakken staan er wel hoor _O- Meestal bij de kassa of voordat je het 'magazijn' in gaat ;)
Dacht ook wel verspreidt door de winkel